abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9379047
Op Discovery Channel in Almere(via upc) is sinds kort een bericht te lezen boven in beeld dat Discovery Channel naar Upc Digitaal gaat, is dit een flauwe een april grap of is er iemand die er meer over kan vertellen?

Dit stond er nog op de website van UPC

Discovery Channel verdwijnt uit tv-pakket in Flevoland
Vanaf dinsdag 1 april 2003 zal Discovery Channel niet langer in het analoge standaardpakket in Flevoland worden doorgeven. UPC en Discovery Channel zijn overeengekomen dat Discovery Channel in Flevoland niet beschikbaar is voor doorgifte in het analoge standaardpakket, maar alleen in het digitale pakket; UPC Digital. UPC is voorstander van het creëren van zoveel mogelijk keuzevrijheid voor de kijker en UPC Digital biedt iedereen de mogelijkheid om zelf te kiezen welk pakket zenders men wil hebben. UPC Digital is reeds enige tijd verkrijgbaar in Flevoland. Discovery Channel zal niet vervangen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalMaupio op 26-03-2003 02:08]

A good Excuse for a crappy life is a crappy life
pi_9379056
gelukkig heb ik essent
pi_9379069
Zou best kunnen.
Hier is bijvoorbeeld MTV van de kabel gehaald en hebben we er de geweldige TelSell zender voor terug gekregen.
:{
pi_9379074
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 02:09 schreef Cora het volgende:
Zou best kunnen.
Hier is bijvoorbeeld MTV van de kabel gehaald en hebben we er de geweldige TelSell zender voor terug gekregen.
Ja, daar is bij ons Cartoon Network/TCM voor geweken

[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 26-03-2003 02:10]

pi_9379076
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 02:09 schreef Cora het volgende:
Zou best kunnen.
toch geen homeshopping europe??
pi_9379085
Ze zijn hier nog zelfs te schofterig om er een zender voor terug te geven, eikels.

Weten jullie wat je tegenwoordig kwijt bent aan een satteliet installatie(schotel plus decoder etc.)?

pi_9379098
Kut UPC.. de TV

gaat ook over het feit dat ze DC van de kabel halen

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_9379101
Al die kabellui zuigen enorm, ik heb hier Casema(met Discovery Channel en National Geographic ) maar zij zijn niets vergeleijken bij de verhalen die ik over UPC hoor. Ik heb medelijden met je. Ik denk er dus over op sateliet over te schakelen, je hebt veel meer zenders, het is goedkoper en ga maar door.
pi_9379111
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 02:15 schreef Vision het volgende:
Kut UPC.. de TV

gaat ook over het feit dat ze DC van de kabel halen

oops sorry niet gezien...
pi_9379128
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 02:18 schreef MetalMaupio het volgende:

oops sorry niet gezien...

is geen verwijt

probeerde alleen behulpzaam te zin

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_9379145
UPC zuigt gewoon zoals nog nooit iets gezogen heeft.

Discovery zit hier in Amsterdam al een hele tijd achter de decoder, en zelfs dat ding werkt van tijd tot tijd niet

Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
  woensdag 26 maart 2003 @ 04:03:12 #12
46392 lala7
codename_orbitty
pi_9379314
<edit>

[Dit bericht is gewijzigd door lala7 op 26-03-2003 04:23]

i am a little alien ...
pi_9379468
ze zouden Upc gewoon van de kabel moeten halen
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
  woensdag 26 maart 2003 @ 07:38:33 #14
37887 Dauthi
Progressive
pi_9379506
Zo te horen moet ik nog blij zijn met mijn casema Ik heb dc nat geo en animal planet
Kijk alleen dc.
Ik weet niet wat ik zonder zou doen
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')