abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9372563
hallo, hoe kan ik een besnijdenis ongedaan maken? elke keer als ik die paarse stijve eikel van me zie, moet ik over mn nek gaan man.

please, waar kan ik mn voorhuis weer dichtnaaien?

btw, klopt het dat je met voorhuid zeg maar lekkerdere sex hebt?

en wat hebben jullie, DAMES, liever? een glad koppie of toch nog een stukje mysterie gehuld in een eigentijds jasje!? - wat zeg ik dat toch vet!

pi_9372580
wannabe alert
pi_9372619
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:15 schreef aepstar het volgende:
hallo, hoe kan ik een besnijdenis ongedaan maken? elke keer als ik die paarse stijve eikel van me zie, moet ik over mn nek gaan man.

please, waar kan ik mn voorhuis weer dichtnaaien?

btw, klopt het dat je met voorhuid zeg maar lekkerdere sex hebt?

en wat hebben jullie, DAMES, liever? een glad koppie of toch nog een stukje mysterie gehuld in een eigentijds jasje!? - wat zeg ik dat toch vet!

Dat kan, dan halen ze een stukje huid uit jouw kont vandaan en naaien dat op jouw piemel.
pi_9372628
@ boebiedoe wat the fuck scheelt er aan jou kanker tyfus kop, kanker mietje, zal ik je eens van achter nemen puistengezicht.

wannabe alert? wannabe van wie. Wat ben je toch een grote lul, werkelijk, jij breekt echt alle records met je haken neus en mongole ogen.. -- js ik ken je persoonlijk

[Dit bericht is gewijzigd door aepstar op 25-03-2003 21:19]

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:17:44 #5
15605 Diepvrieskip
Run Rabbit Run!
pi_9372633
paarse?
anyway, ik weet niet of je je voorhuid op sterk water hebt staan, anders denk ik dat het moeilijk zal gaan.... of ze moeten een stukje uit je been gaan snijden en erom maken...... maja of je dat nou wilt
Hearing the music is just like seeing the colours of trance and feeling the power of acid
pi_9372720
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef aepstar het volgende:
@ boebiedoe wat the fuck scheelt er aan jou kanker tyfus kop, kanker mietje, zal ik je eens van achter nemen puistengezicht.

wannabe alert? wannabe van wie. Wat ben je toch een grote lul, werkelijk, jij breekt echt alle records met je haken neus en mongole ogen.. -- js ik ken je persoonlijk

Kijk dit zijn nu reacties waar ik van hou
a a n alles
pi_9372733
met voorhuid is hij ook paars hoor
the best is yet to come undone
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:21:19 #8
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9372741
quote:

hoop dat je die ban krijgt van 48uur wegens schelden met ziektes kan wel minder joh mensen van tegenwoordig

[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 25-03-2003 21:21]

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9372747
ja paaars, ik heb een of andere afwijking. mijn piemel is in erecte toestand ook niet echt zo recht als een maria-kaars, maar hij kromt beetje naar boven, ach ja, chicks dig it

zo kom bij meest gekke plekjes!!! en hij floept er niet zomaar een twee drie uit.

anyway, dames kunnen me bereiken @ gneum@hotmail.com

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:22:03 #10
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_9372762
Wat een sjako joh... !

Meer zo een wannabe stoere gast...

In dordt noemen we dat sjappies....

Ook wel kanker sjappies !

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_9372769
het is ook normaal dat hij niet helemaal recht is.
the best is yet to come undone
pi_9372774
quote:

Hij schijnt er nogal mee te zitten
pi_9372789
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

hoop dat je die ban krijgt van 48uur wegens schelden met ziektes :w kan wel minder joh mensen van tegenwoordig

En zo'n nerderig onzinnig antwoord van die andere gast dan? zuigt bandbreedte weg... en voegt verder niets toe aan 't gesprek... moet hij een Perm ban krijgen als je 't mij zou vragen...
a a n alles
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:22:52 #14
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9372790
zoals je ziet No live beetje ze hotmail hier bekend maken
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Admin dinsdag 25 maart 2003 @ 21:23:29 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9372805
En dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')