please, waar kan ik mn voorhuis weer dichtnaaien?
btw, klopt het dat je met voorhuid zeg maar lekkerdere sex hebt?
en wat hebben jullie, DAMES, liever? een glad koppie of toch nog een stukje mysterie gehuld in een eigentijds jasje!? - wat zeg ik dat toch vet!
quote:Dat kan, dan halen ze een stukje huid uit jouw kont vandaan en naaien dat op jouw piemel.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:15 schreef aepstar het volgende:
hallo, hoe kan ik een besnijdenis ongedaan maken? elke keer als ik die paarse stijve eikel van me zie, moet ik over mn nek gaan man.please, waar kan ik mn voorhuis weer dichtnaaien?
btw, klopt het dat je met voorhuid zeg maar lekkerdere sex hebt?
en wat hebben jullie, DAMES, liever? een glad koppie of toch nog een stukje mysterie gehuld in een eigentijds jasje!? - wat zeg ik dat toch vet!
wannabe alert? wannabe van wie. Wat ben je toch een grote lul, werkelijk, jij breekt echt alle records met je haken neus en mongole ogen.. -- js ik ken je persoonlijk
[Dit bericht is gewijzigd door aepstar op 25-03-2003 21:19]
quote:Kijk dit zijn nu reacties waar ik van hou
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef aepstar het volgende:
@ boebiedoe wat the fuck scheelt er aan jou kanker tyfus kop, kanker mietje, zal ik je eens van achter nemen puistengezicht.wannabe alert? wannabe van wie. Wat ben je toch een grote lul, werkelijk, jij breekt echt alle records met je haken neus en mongole ogen.. -- js ik ken je persoonlijk
quote:hoop dat je die ban krijgt van 48uur wegens schelden met ziektes
@ boebiedoe wat the fuck scheelt er aan jou kanker tyfus kop, kanker mietje, zal ik je eens van achter nemen puistengezicht.wannabe alert? wannabe van wie. Wat ben je toch een grote lul, werkelijk, jij breekt echt alle records met je haken neus en mongole ogen.. -- js ik ken je persoonlijk
[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 25-03-2003 21:21]
zo kom bij meest gekke plekjes!!! en hij floept er niet zomaar een twee drie uit.
anyway, dames kunnen me bereiken @ gneum@hotmail.com
Meer zo een wannabe stoere gast...
In dordt noemen we dat sjappies....
Ook wel kanker sjappies !
quote:Hij schijnt er nogal mee te zitten
quote:En zo'n nerderig onzinnig antwoord van die andere gast dan? zuigt bandbreedte weg... en voegt verder niets toe aan 't gesprek... moet hij een Perm ban krijgen als je 't mij zou vragen...
Op dinsdag 25 maart 2003 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:[..]
hoop dat je die ban krijgt van 48uur wegens schelden met ziektes :w kan wel minder joh
mensen van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |