abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:07:45 #1
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372367
Ik heb een probleem me ex vriendin werkt op hetzelfde bedrijf als ik.
we komen elkaar niet vaak tegen en als we wel elkaar tegen komen in de pauze ofzo dan praten we heel af en toe en heel kort.
Ondanks dat de relatie al bijna 2 jaar voorbij is.
Begin ik nou het gevoel en de indruk te krijgen dat ze me terug wil .
Net als vanochtend zat ik in de pauze met een collega te praten dat ik me haar zwart wou laten verven.
Hoor ik mme ex dus ineens, als je wil kan ik het wel voor je doen dan kom je gewoon gezellig naar me toe .
ehm dit is naar mijn idee een teken aan de wand .
Want ze loopt de laatste 2 weken ook al naar me te kijken en zo als ik haar tegenkom.
Heel eng in ieder geval
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:13:02 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_9372505
als je het niet leuk vindt kan je haar ook negeren of het haar zeggen dat ze ermee op moet houwen
pi_9372531
Je overdrijft
pi_9372532
tis wel verdacht idd...als je elkaar eerst bijna nooit sprak en dan wordt r gezegd dat zij t wel wilt doen...
Maar wat is het probleem..uit je reactie laat je toch blijken dat je haar niet terug wil??? of stiekem toch wel???
pi_9372536
Het zou kunnen dat ze je terug wil, maar ik zou niet te snel conclusies trekken als ik jou was.
quote:
Net als vanochtend zat ik in de pauze met een collega te praten dat ik me haar zwart wou laten verven.
Hoor ik mme ex dus ineens, als je wil kan ik het wel voor je doen dan kom je gewoon gezellig naar me toe
mjah ik weet t niet..
ze kan ook gewoon weer een beetje toenadering te zoeken zonder enige bij bedoelingen. Ik heb ook welleens exen over de vloer
quote:
Want ze loopt de laatste 2 weken ook al naar me te kijken en zo als ik haar tegenkom.
't zou onbeleefd zijn de andere kant op te kijken
anders had je een topic geopend: "mijn ex negeert mij"

maargoed ik kan hier denk ik slecht over oordelen want ik weet ook niet op wat voor manier ze het gezegd heeft enzo... 'k zou iig voorzichtig zijn met conclusies trekken

pi_9372538
je gaat gewoon een keer bij haar langs en dan n##k je haar een keer flink hard en dan zeg je achteraf.. nee t wordt toch nix

dat zou thadude doen

pi_9372545
Toen ze nog niet je ex was, heb je haar toen op je werk ontmoet?
Zo ja, dan zou ik niet met haar verder gaan
Je moet sowieso geen relatie beginnen met een collega van je werk,dat gaat meestal verkeerd...

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 25-03-2003 21:16]

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:15:34 #8
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372574
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toen ze nog niet je ex was, heb je haar toen al op je werk ontmoet?
jep
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:16:00 #9
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372584
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:13 schreef frankthetank het volgende:
Je overdrijft
waarom nou weer
pi_9372585
hmmmmmmm, what can I say?

ga erheen en kijk wat er gebeurd (als je daar zin in hebt natuurlijk)

zoniet ---> bladieblahblah

dinsdag 25 maart 2003 @ 21:16:30 #11
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372599
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:13 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
tis wel verdacht idd...als je elkaar eerst bijna nooit sprak en dan wordt r gezegd dat zij t wel wilt doen...
Maar wat is het probleem..uit je reactie laat je toch blijken dat je haar niet terug wil??? of stiekem toch wel???
ehm nee liever niet
pi_9372630
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:15 schreef Stormblast het volgende:

[..]

jep

Dan zou ik het niet doen, zoals ik net al zei; ga niet met een collega,dat gaat meestal verkeerd en in jouw geval is het dus ook verkeerd gegaan en ik weet bijna zeker dat het deze keer weer fout zal gaan...
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:19:54 #13
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372705
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:17 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet doen, zoals ik net al zei; ga niet met een collega,dat gaat meestal verkeerd en in jouw geval is het dus ook verkeerd gegaan en ik weet bijna zeker dat het deze keer weer fout zal gaan...

Ja daar was ik ook al achter, maarja toendertijd was ik net uit school en nog vrij jong dus ik had zoiets van WTF en hoppa een relatie.
Was toen een beetje stomme zet idd
pi_9372754
waarom eng? lijkt me juist leuk
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:22:56 #15
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9372792
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:21 schreef KonnieKipke het volgende:
waarom eng? lijkt me juist leuk
Dan ken je me ex niet .
Wil je haar adres???
pi_9372794
Volgens mij is dat geen teken dat ze je terug wil...

Laat haar gewoon je haar verven en als je haar niet terug wil dan gebeurd er toch ook niks...

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_9372824
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:16 schreef Stormblast het volgende:

[..]

waarom nou weer

Zie dit zo vaak. Je verwacht nog steeds teveel terwijl dat voor de ander misschien niet zo is. Ik denk eerder dat jij haar terug wil sinds jij zoiets kleins toch hoog opvat. Dus tsjah, helaas.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:26:11 #18
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_9372891
Ze wil denk na zo'n lange tijd weer een "normale relatie"
daar bedoel ik niet mee verkering ofzo maar dat jullie weer met elkaar praten en gewoon normaal als vrienden.

Ik had dat ook dat ik weer veel met mijn ex vriend ging praten omdat ik toch beetje contact wilde houden omdat het anders zo raar was dat je totaaal niks tegen elkaar zou zeggen.

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_9373104
Ik zou er gewoon relaxed over blijven. Als jij niets doet kan er toch niks gebeuren? Ik kan hieruit trouwens niet expliciet opmaken of ze iets wilt. Ga er bij voorbaat maar vanuit dat ze niets wilt, want anders plaats je jezelf misschien hoger dan de werkelijkheid eruit ziet. Je kunt gewoon met haar omgaan als je dat leuk vindt en als ze iets meer wilt, merk je dat gauw genoeg. En dan kun jij op je beurt dus nee zeggen. En als je dat wel wilt kun je ja zeggen. Full control I'd say.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:34:00 #20
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9373134
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:26 schreef Marjan1985 het volgende:
Ze wil denk na zo'n lange tijd weer een "normale relatie"
daar bedoel ik niet mee verkering ofzo maar dat jullie weer met elkaar praten en gewoon normaal als vrienden.

Ik had dat ook dat ik weer veel met mijn ex vriend ging praten omdat ik toch beetje contact wilde houden omdat het anders zo raar was dat je totaaal niks tegen elkaar zou zeggen.

Maar dat doen we al zo lang. Dus daar ligt het niet aan.
Maar het zijn ook andere dingetjes die opvallen, zoals manier van aankijken enzo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:34:55 #21
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9373160
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:24 schreef frankthetank het volgende:

[..]

Zie dit zo vaak. Je verwacht nog steeds teveel terwijl dat voor de ander misschien niet zo is. Ik denk eerder dat jij haar terug wil sinds jij zoiets kleins toch hoog opvat. Dus tsjah, helaas.

Als je goed op let heb ik aangegeven dat ik NIET MEER WIL
  dinsdag 25 maart 2003 @ 22:03:10 #22
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_9374095
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:07 schreef Stormblast het volgende:
Hoe oud ben jij ?

Ontopic: als jij dit een teken aan de wand vindt, weet je zelf toch welke stappen je zou moeten ondernemen? Ik denk dat je eerst voor jezelf uit zou moeten maken of jij haar ook terug wilt, want dat blijkt niet uit je post.

Smell the flowers while you can....
pi_9374302
Misschien keek jij wel eerst naar haar en heb je de indruk bij haar gewekt dat je haar terug wilde. En nu kijkt zij dus de hele tijd terug als je naar haar kijkt. En denk jij weet dat ze jou wil wat ze in feite ook wil, omdat ze echt heel erg toenadering zoekt en je waarschijnlijk niet gewoon als vriend wil maar ze wil meer, want ze wil wel helemaal je haren verven.

Kort samengevat: Het slaat helemaal nergens op.
Als jij niks wil moet je niks doen, ze kan je niet in een relatie dwingen of heb je een zwakke geest.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9393619
Je moet niet te snel je conclusies trekken, misschien wilt ze gewoon wat vriendschap van je.... de rest is natuurlijk meegenome maar dat is mijn mening
Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 09:58:12 #25
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9425738
hmmz zoals ik al gezegd heb ik ga gewoon met haar om meer niet.
Maar ik ga zeker geen stappen ondernemen ze weet hoe ik erover denk en dat een kans op totale verzoening uitgesloten is, sorry ik ben wat dat betreft gewoon hard ze heeft mij veel aangedaan en dat weet ze donders goed.
dus een vriendschap zou misschien kunnen maar me volle vertrouwen zal ze niet meer hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')