quote:Ik dacht altijd dat je juist gewoon jezelf moest zijn.
Op dinsdag 25 maart 2003 20:37 schreef Mistix het volgende:
maar ik heb een tip
gekregen van weer een ander meisje dat ik gek moet doen bij haar
in de buurt. maar aangezien ik niet goed als een of andere randdebiel rond kan rennen lijkt me dat geen goed plan.
What was I thinking.
quote:Wat een luxeprobleem. Oke.. om te beginnen. WTF heeft dat meisje dat je hebt afgewezen te maken met je probleem?
Op dinsdag 25 maart 2003 20:37 schreef Mistix het volgende:
ok vandaag weer hecktiek in mn leven.
ik ben dus verliefd op een mooi meisje qua uiterlijk en innerlijk.
maarja vandaag kwam ik erachter dat een andere meisje mij
ook leuk vindt. die heb ik afgewezen om het even grof te zeggen.
maar die andere ziet volgens mij , mij niet staan. maar ik heb een tip
gekregen van weer een ander meisje dat ik gek moet doen bij haar
in de buurt. maar aangezien ik niet goed als een of andere randdebiel rond kan rennen lijkt me dat geen goed plan. maar vrijdag gaan we wel weer met zn allen sporten waar zij dan ook weer bij is. dus ik heb tips nodig. moeilijk hoor, dat verliefd zijn
Gek doen zegt ze? Wat ik deeeeeeenk dat ze bedoelt.... ja.... is dat je gewoon lekker jezelf bent, spontaan en een beetje prettig gestoord. Maar dat kun-je-volgens-mij-niet-doen-als-je-dat-niet-bent.
Ik heb laatst een meisje gesproken, die een vriendin had wiens vriendje ooit eens een ander meisje heeft gedumpt en DAT meisje kende weer een ander meisje en die had eens gezegd dat ze het leuk vond als jongens zichzelf zijn.
Geen fratsen, dat scheelt.
quote:Ik vrees het ook...
Op dinsdag 25 maart 2003 21:19 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Volgens mij wordt je in de maling genomen.
quote:Zeg gewoon dat je haar bij nader inzien toch leuker vind. Misschien heb je geluk!
Op zaterdag 29 maart 2003 13:35 schreef Mistix het volgende:
dan komt het zegmaar een beetje 2e keus over terwijl dat niet wel zo is. hoe moet ik dat nou overbrengen :S
Jammer.
quote:ik bedoel dat ik haar niet als 2e keus wil terwijl dat (denk ik) wel zo zal overkomen.
Op zaterdag 29 maart 2003 13:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Zeg gewoon dat je haar bij nader inzien toch leuker vind. Misschien heb je geluk!
of bedoel je dat niet?
Als je in de toekomst zo doorgaat als dit voorspel ik veel tweeweeks-relaties voor jou.
quote:Bullshit, ze is tweede keus voor je, anders was je gewoon niet eerst naar dat andere meisje gestapt. Punt.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:00 schreef Mistix het volgende:
maar als ik nu tegen haar zeg dat ik haar leuk vindt komt het een beetje 2e keus over ( TERWIJL DAT NIET ZO IS) snap je het nu of ben ik nog steeds een kneus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |