abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2001 @ 14:13:36 #1
7749 Puc-conDoin
Pisbunker Webmaster
pi_626119
Zugd... Wat een flutprogramma is dat zeg! Zonde van dat half uur elke dag!

Wat zien wij als wij kijken naar de Hunt?

Drie jongeren met een rugzak en een camera, en een kale vent die Engels probeert te lallen!

Die jongeren lopen ergens door Nederland, volkomen doelloos. Ineens is er paniek. "Is dat een hunter? Ja? Nee? T'is een verkeersbord!" Ze zien alles aan voor mensen, en denken dat ze doodgaan als ze gepakt worden. Overigens betwijfel ik het of ze gepakt worden. Als dat gebeurt zit Veronica de boel te flessen. Want hoe kun je nu iemand lokaliseren die ergens door de bossen rondzwerft? De "hunters" zullen waarschijnlijk weten waar ongeveer die drie zich bevinden, maar meer ook niet.

Donderdag heb ik gekeken, het laatste kwartier. Ze moesten een drukke weg oversteken! Dat was zo spannend, dat zelfs de goudvis in onze huiskamer snellere rondjes begon te zwemmen in z'n kom! Oh jee, stel je voor dat een voorbijrazende automobilist ons ziet, en ons achterna gaat! Ik moet er niet aan denken...

Ik zat heerlijk achterover op het achterste puntje van m'n stoel met een bord eten op schoot. Ik viel bijna in slaap, totdat ik ineens wakker schrok. Een enge kale man! Hij keek nogal moeilijk uit z'n ogen, net alsof ie moest poepen ofzo. Toen zei hij:"De Hunt... Will be back... Tomorrow..." Ademhalingsmoeilijkheden? Wat doet die man op TV? En waar is Rolf Wouters eigenlijk? Die presenteert het toch?

Mocht dit programma kijkcijfers genereren, dan zullen het er weinig zijn...

Wanneer komt er weer iets nuttigs om 18:55 op Veronica???

http://www.forzona.nl http://www.mirrorman.cjb.net
  zaterdag 6 januari 2001 @ 16:06:16 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_626426
Zuigt is met een T !!!

Bovendien zit je in het verkeerde forum te posten.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Moderator zaterdag 6 januari 2001 @ 16:45:18 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_626551
quote:
[b]Op 06 januari 2001 14:13 schreef

Drie jongeren met een rugzak en een camera, en een kale vent die Engels probeert te lallen!

Die vent is van origine Engels, en dat hoor je. Een Nederlander die een Engels of Amerikaans accent simuleert klinkt heel anders.
Luister maar eens naar studenten die een jaartje naar 'de States' zijn geweest en het interessant vinden om dat na terugkomst nog een paar maanden in hun stem te laten doorklinken.
quote:
Mocht dit programma kijkcijfers genereren, dan zullen het er weinig zijn...
Klopt. Donderdag keken er 260.000 mensen.

Ik vind het programma tot nu toe ook erg tegenvallen, al was de Blair Witch-suspense gisteravond wel strak gedaan.
Blijkbaar valt het niet mee om dit -op zich mooie- idee op een visueel aantrekkelijke manier uit te werken.

Rolf X. is (goddank) alleen producer, we hoeven dat vervelende smoelwerk van 'm dus niet op de buis te zien.

quote:
Wanneer komt er weer iets nuttigs om 18:55 op Veronica???
In september.

Rob heeft wel gelijk natuurlijk: verkeerd forum

Er is al een topic over de Hunt in het forum Film, TV en Muziek:
www.fokforum.nl/showtopic/28624

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 januari 2001 @ 17:55:41 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_626689
Pcies dit hoort meer in Film,Tv en Muziek omdat er daar al een topic over bestaat gaat deze op slot
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')