Afgelopen week kwam ik, tijdens een etentje, tot de conclusie dat ik wil ruilen.
Mijn vriendin en ik en haar vriendin met vriend hadden samen een gezellige avond, waarbij ik het gevoel dat ik fout zat niet kon onderdrukken.
Mijn vriendin en de vriend van haar vriendin zijn wat nuchterder en meer gereserveerd tot tegenstelling van mijzelf en haar vriendin.
Gevolg; we lopen de hele avond te kletsen maar niet partners onderling.
En ik loop met twijfel rond.
quote:gewoon uitproberen. denk er wel aan dat het prettig is als je partner niet hetzelfde is als jij, gaat minder snel vervelen.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:03 schreef Profesor het volgende:
Partner ruilen is huilen?Afgelopen week kwam ik, tijdens een etentje, tot de conclusie dat ik wil ruilen.
Mijn vriendin en ik en haar vriendin met vriend hadden samen een gezellige avond, waarbij ik het gevoel dat ik fout zat niet kon onderdrukken.
Mijn vriendin en de vriend van haar vriendin zijn wat nuchterder en meer gereserveerd tot tegenstelling van mijzelf en haar vriendin.Gevolg; we lopen de hele avond te kletsen maar niet partners onderling.
quote:Er zijn bij mij wel bedenkingen opgekomen bij de kwaliteit van mijn huidige relatie.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:07 schreef 0_o het volgende:Dus je huidige relatie is je zo weinig waard?
Notitie: wil geen partner ruil in seksueel opzicht!
quote:Misschien had je die note effe in je openingspost moeten gooien
Op dinsdag 25 maart 2003 16:13 schreef Profesor het volgende:[..]
quote:Je wil dus eigenlijk gewoon de vriendin van je vriendin. PUNT.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:13 schreef Profesor het volgende:[..]
Er zijn bij mij wel bedenkingen opgekomen bij de kwaliteit van mijn huidige relatie.
Ik was zwaar verliefd, maar dat is nogal troebel geworden door haar vriendin (ben dan extra vrolijk)
Feitelijk gezien kan ik alleen aan haar denken...
quote:Vind een vrouw het nou ook zo geil om twee mannen bezig te zien ??
Op dinsdag 25 maart 2003 16:10 schreef mantamanta het volgende:
Van ruilen komt huilen!
mar ik ken het gevoel wel.
Denk je even in hoe jij je zou voelen wanneer je vriendin enorm heerlijk genomen word door die andere vriend.
Mischien vind ze het ibj hem wel lekkerder, je weet het niet. Miscien kreunt ze net een beetje anders.
DAn ga je je helemaal gek lopen twijfelen.
En dat geld voor haar ook. Over het algemeen zijn dergelijke acties De manier om je relatie kapot te krijgen.
Ook al begrijp ik heeel erg goed wat je bedoeld, geloof me. Ik herken de neiging. Maar ben zelf ok te bang dat ik het TE lekker vind.
Heb het ook lwe eens gedaan, met een ex, en een vriend van hem. Trio. Die vriend van hem was idd veel lekkerder, en daar lag ik dan ook relatief ongegeneerd van te genieten.
Ik kan je vertellen dat mijn ex(!) dat niet echt trok.
Niet aan beginnen dus.
Ik vroeg me dit namelijk af, omdat wij mannen het zo ontzettend geil vinden als twee vrouwen sex met elkaar hebben.
quote:Ach, het was ieder geval leuk om te lezen wat jouw referentiekader is...
Op dinsdag 25 maart 2003 16:16 schreef mantamanta het volgende:[..]
Je wil dus eigenlijk gewoon de vriendin van je vriendin. PUNT.
zeg dat dan.
Je kunt natuurlijk niet zomaar even van vriendin ruilen, dat gaat niet, maar je hebt wel gelijk dat je je vraagtekens moet zetten bij je huidige relatie, als wat je bij haar echt iets mist wat je essentieel vindt in een relatie...ik denk dat het contact met die vriendin gewoon een manier is geweest om daar achter te komen.
Kijk het even aan voor jezelf, maar bedenk wel dat de kans heel erg klein is dat je iets met die andere meid kan beginnen. Tuurlijk moet je niet daarom je vriendin maar aan het lijntje houden, maar gewoon dat je wel realistisch blijft.
quote:Ik ben het d'r mee eens ja.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:09 schreef Roellio het volgende:
Damn, leer eerst eens duidelijk schrijven.
quote:Hmmm.. ik zou het vanuit het oogpunt van je relatie gezonder vinden als dat wel zo is...
* MouseOver vindt lichamelijk vreemdgaan/ruilen niet echt erg maar emotioneel vreemdgaan een stuk linker
quote:De mannen waren in dit geval niet met elkaar bezig, maar lekker alleen maar helemaal met mij!
Op dinsdag 25 maart 2003 16:17 schreef Eatme het volgende:[..]
Vind een vrouw het nou ook zo geil om twee mannen bezig te zien ??
Omdat jij een trio met je man/vriend en zijn vriend heb gedaan en niet met een andere vrouw?? (Dit is een serieuze vraag)Ik vroeg me dit namelijk af, omdat wij mannen het zo ontzettend geil vinden als twee vrouwen sex met elkaar hebben.
quote:mantamanta heeft bijna helemaal gelijk .. alleen de eerste zin en het laatste gedeelte ben ik het niet met hem eens...
Op dinsdag 25 maart 2003 16:10 schreef mantamanta het volgende:
Van ruilen komt huilen!
mar ik ken het gevoel wel.
Denk je even in hoe jij je zou voelen wanneer je vriendin enorm heerlijk genomen word door die andere vriend.
Mischien vind ze het ibj hem wel lekkerder, je weet het niet. Miscien kreunt ze net een beetje anders.
DAn ga je je helemaal gek lopen twijfelen.
En dat geld voor haar ook. Over het algemeen zijn dergelijke acties De manier om je relatie kapot te krijgen.
Ook al begrijp ik heeel erg goed wat je bedoeld, geloof me. Ik herken de neiging. Maar ben zelf ok te bang dat ik het TE lekker vind.
Heb het ook lwe eens gedaan, met een ex, en een vriend van hem. Trio. Die vriend van hem was idd veel lekkerder, en daar lag ik dan ook relatief ongegeneerd van te genieten.
Ik kan je vertellen dat mijn ex(!) dat niet echt trok.
Niet aan beginnen dus.
Echter.. als je denkt dat je relatie (en jezelf) dat aankan....
waarom niet.... het is gewoon lekker...!!!!
quote:DAt is manta manta helemaal met je eens
Op woensdag 26 maart 2003 01:02 schreef Rokus het volgende:[..]
mantamanta heeft bijna helemaal gelijk .. alleen de eerste zin en het laatste gedeelte ben ik het niet met hem eens...
Als je het niet goed aanpakt is het idd DE manier om je relatie op de klippen te krijgen. Zeker het stukje over de onzekerheid is waar....
Ik heb kerels zien afknappen... en da's niet leuk voor hun zelfzekerheidwaarom niet.... het is gewoon lekker...!!!!
Dat zal je niet in dank afgenomen gaan worden.....................
Jij wil gewoon een andere vriending, je weet zelfs al welke. Dit exemplaar is zelfs al leuker dan je huidige, alleen zit je huidige er aan vast
Gaat niet goed komen!
Je vriendin zal het niet kunnen verkroppen dat je haar vriendin leuker vindt dan haar. "Wat heeft zij dan wat ik niet heb" hoor ik al gezegd worden door je vriendin!!
Alletwee laten varen en opnieuw proberen.
quote:2 opties;
Op dinsdag 25 maart 2003 16:03 schreef Profesor het volgende:
Partner ruilen is huilen?Afgelopen week kwam ik, tijdens een etentje, tot de conclusie dat ik wil ruilen.
Mijn vriendin en de vriend van haar vriendin zijn wat nuchterder en meer gereserveerd tot tegenstelling van mijzelf en haar vriendin.Gevolg; we lopen de hele avond te kletsen maar niet partners onderling.
1 eruit slaan bij jezelf
2 tersprake brengen...
ik zou voor 1 gaan zo'n opvlieger en warm gevoel van een nie al te bekende van je ... sja... nej ... = tijdelijk denkik / hoopik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |