quote:Misschien zittie op de afdeling 'hou-fok-in-de-gaten-en-delete-users-die-meerdere-accounts-hebben'
Op dinsdag 25 maart 2003 16:12 schreef yvonne het volgende:[..]
Met werknemers die in Tiscali's tijd zitten te fokken misschien iets anders?
quote:ze...geeft gewoon om fok! en ahar bewoners, kan toch?
Op dinsdag 25 maart 2003 16:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb wel eens gedacht dat yvonnen een bot was hier op FOK.. iemand die zo vaak op fok is.. iemand die alles leest, iemand die zoveel verbeterd en zoveel weet van de users.. dat kan haast gewoon niet
quote:*bliep*bliep*
Ik heb wel eens gedacht dat yvonnen een bot was hier op FOK.. iemand die zo vaak op fok is.. iemand die alles leest, iemand die zoveel verbeterd en zoveel weet van de users.. dat kan haast gewoon niet
Bot is doorgefikt
quote:* PteV onderhoudt geen banden met tiscali
Op dinsdag 25 maart 2003 16:13 schreef Jerruh het volgende:[..]
ze zijnte druk emt sponsoren van commerciele talentenjachten, je zal alng moete wachten menneke
btw: bedankt yvonne!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:13 schreef boebiedoe het volgende:[..]
en ook jij praat poep
quote:OF (let op, scenario!):
Op dinsdag 25 maart 2003 16:12 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ja stom... ik houd niet van bloemen dus ik sluit maar 2 topics
Nee dat is volwassen gedrag
je realiseert je dat een moderator vaak ALLE topics leest, een overzicht van het forum heeft en een idee van waar het naar toe zou moeten. Soort van beleid, zeg maar. Dus dat als die mod dan een 'bagger-topic' (die in jouw perceptie vast fucking briljant zal zijn, no doubt!) sluit, dit niet zomaar usertje pesten is, maar omdat het is omdat er veel users zijn die klagen over de hoeveelheid rommel hier.
Is dat wat?
quote:Zei je nou yvonnen?
Alsof iedereen dezelfde mening moet hebben
quote:ik mot dr niks van...
Op dinsdag 25 maart 2003 16:14 schreef PteV het volgende:[..]
* PteV onderhoudt geen banden met tiscali
![]()
op een kleine na dan
quote:je moet toch ook inkomen hebben
Op dinsdag 25 maart 2003 16:14 schreef Luigi het volgende:[..]
OF (let op, scenario!):
je realiseert je dat een moderator vaak ALLE topics leest, een overzicht van het forum heeft en een idee van waar het naar toe zou moeten. Soort van beleid, zeg maar. Dus dat als die mod dan een 'bagger-topic' (die in jouw perceptie vast fucking briljant zal zijn, no doubt!) sluit, dit niet zomaar usertje pesten is, maar omdat het is omdat er veel users zijn die klagen over de hoeveelheid rommel hier.
Is dat wat?
quote:Geeft een rotschop onder de kont van de Bot .. zo lopen jij ..
Op dinsdag 25 maart 2003 16:14 schreef yvonne het volgende:[..]
*bliep*bliep*
Bot is doorgefikt
quote:Mag hij
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef PteV het volgende:[..]
Zei je nou yvonnen?
quote:wat zou ik zo op zijn tijd toch graag een blauwe kleur hebben
Op dinsdag 25 maart 2003 16:14 schreef SwOoSh het volgende:[..]
hmm ben je weer aan slijmen
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef Slam het volgende:[..]
je moet toch ook inkomen hebben
quote:En ik niet
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef yvonne het volgende:[..]
Mag hij
quote:Geef dan de echte reden aan ja (niet van die onzindingen) en ik had die topics niet eens aangemaakt, ik houd niet van topics met mijn naam erin ....
Op dinsdag 25 maart 2003 16:14 schreef Luigi het volgende:[..]
OF (let op, scenario!):
Is dat wat?
quote:Klaag dan in het betreffende topic, er is een mooi centraal topic over de moderatie in Onzin.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik vind dat je als individu gewoon mag zeggen of je het met iemand eens bent of niet.... ik ben geen kliekfan/ geen hielenlikker en zal dat ook nooit worden en mensen die andere mensen echt pijn doen met woorden is een ander verhaal maar ik mag mijn mening geven die misschien niet altijd overeen komt met een mod's mening... ja dus?Alsof iedereen dezelfde mening moet hebben
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef boebiedoe het volgende:[..]
wat zou ik zo op zijn tijd toch graag een blauwe kleur hebben
quote:24/7 fokken spect je rekening niet
Op dinsdag 25 maart 2003 16:16 schreef Luigi het volgende:[..]
.
quote:er zijn een aantal mensen die echt gewoon yvonnen typen, kunnen we niets aan doen .. vraag maar . op irc icq mail ik typ yvonnen
Op dinsdag 25 maart 2003 16:16 schreef PteV het volgende:[..]
En ik niet
discriminatie!
quote:jij wordt tenminste begeerd
Op dinsdag 25 maart 2003 16:16 schreef PteV het volgende:[..]
En ik niet
discriminatie!
quote:mwoah
Op dinsdag 25 maart 2003 16:05 schreef Luigi het volgende:
Vinden jullie jezelf trouwens niet enorm zielig, om zo'n kruistocht te ondernemen tegen iemand die bijna al haar vrije tijd en energie steekt in een forum? Om het draaiende te houden, zodat jullie het weer kunnen verziekstralen?
.
quote:Sure, graag zelfs. Er is zelfs een heel topic voor, waar je duidelijk kunt aangeven waarom je het ergens niet mee eens bent. Service he?
Op dinsdag 25 maart 2003 16:15 schreef Muurbloempje het volgende:
Ik vind dat je als individu gewoon mag zeggen of je het met iemand eens bent of niet....
Maarja, de meesten beginnen liever gelijk moord en brand te schreeuwen, gaan direct 20 bagger-topics er tegenin openen, etc. Dan heb je natuurlijk alle krediet al verspeeld.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
jij wordt tenminste begeerd
ik quote altij tegen de lucht denk ik naderhand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |