quote:Mmm... wat vindt de rest hiervan?
Op woensdag 26 maart 2003 12:17 schreef Patch het volgende:
aha, het telt dus tegenwoordig niet meer wie het complete / exacte antwoord in 1 post heeft? Dus je mag ook je hele antwoord verspreiden over een aantal posts...
Da's wel raar, stel dat 1 iemand voor de allereerste keer in dit topic komt en dus bijvoorbeeld alleen even "Reservoir Dogs" in typt zonder de rest van antwoorden, dan heeft ie dus gewonnen, over de rug van een ander, toch?
Ik vond dat MadScientist het punt verdiende, omdat hij Pulp Fiction en FDTD al noemde in zijn vorige post...
quote:het staat er in ieder geval niet duidelijk genoeg op om te constateren dat het er daadwerkelijk eentje is...
Op woensdag 26 maart 2003 12:18 schreef MadScientist het volgende:
ik dacht dat Clarence in TR ook een hamburger eet en dat er op de zak Big Kahuna staat.... but that don't matter no more
Het exact antwoord vind ik moet ik 1 post, zodat j het duidelijk kan zien.
Ik kan me wel wat hamburger scenes herinneren...
quote:Ja in dit geval is het dus geen probleem nee.
Op woensdag 26 maart 2003 12:22 schreef MadScientist het volgende:
tsja het was al duidelijk dat pulp fiction en FDTD door mij genoemd waren, en dat TR vervangen moest worden... als ik over iemand's rug heb gescoord is het wel mijn eigen...
CLARENCE
No joke. This is probably the best hamburger I've ever had. I'm serious,
I've never had a hamburger taste this good.
http://www.godamongdirectors.com/scripts/trueromance.shtml
Ik blijf erbij dat Mad Scientist nu mag... maar volgende keer dus alle antwoorden in 1 post. Oke?
quote:anders verzin een nieuwe vraag joh nlg...
Op dinsdag 25 maart 2003 15:10 schreef mamamiep het volgende:* NEW *
Graag geen vragen stellen waar meerdere antwoorden voor nodig zijn. Dat is heel lastig te tellen. De vragen van Patch en MasterWouter uit het topic XIV zijn daar goede voorbeelden van en om nou meer dan 1 punt te gaan geven voor al die vragen vind ik ook weer overdreven. (heb ik bij de vraag van MasterWouter eenmalig wel gedaan).
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:21 schreef MasterWouter het volgende:
Ik vind dat je het HELE antwoord in 1 post moet zetten, want anders raken we de weg kwijt als j maar wat antwoorden verspreid over het topic.Het exact antwoord vind ik moet ik 1 post, zodat j het duidelijk kan zien.
enne op een van de beste Tarantino's sites staat dit bij F.A.Q.:
8. "Doesn't Clarence eat a Big Kahuna burger in True Romance?"
Nope, not as far as I can see, having checked it. I don't know where that notion got started. If someone can point out evidence to the contrary, I'll take it into account.
dus... wie heb de punten en wie doet dus de nieuwe vraag?
Iemand die antwoorden verspreid of iemand die het complete antwoord in 1 post doet?
quote:MadScientist dus
Op woensdag 26 maart 2003 12:27 schreef Patch het volgende:[..]
enne op een van de beste Tarantino's sites staat dit bij F.A.Q.:
8. "Doesn't Clarence eat a Big Kahuna burger in True Romance?"
Nope, not as far as I can see, having checked it. I don't know where that notion got started. If someone can point out evidence to the contrary, I'll take it into account.
dus... wie heb de punten en wie doet dus de nieuwe vraag?
Iemand die antwoorden verspreid of iemand die het complete antwoord in 1 post doet?
[Dit bericht is gewijzigd door The_Substitute op 26-03-2003 12:29]
quote:voor deze ene keer
Op woensdag 26 maart 2003 12:28 schreef The_Substitute het volgende:[..]
MadScientist dus
quote:vooruit ik kom met een nieuwe vraag en we laten Gorro bij het puntentellen wel beslissen als jury
Op woensdag 26 maart 2003 12:28 schreef The_Substitute het volgende:MadScientist dus
quote:hoezo??
Op woensdag 26 maart 2003 12:28 schreef The_Substitute het volgende:[..]
MadScientist dus
Ik stel voor: niemand heeft een punt, NLG doet gewoon een nieuwe vraag...
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:30 schreef Patch het volgende:[..]
hoezo??
Ik stel voor: niemand heeft een punt, NLG doet gewoon een nieuwe vraag...
edit:en degene met het antwoord in 1 post krijgt punt, toch? dan? dus?
Welk merk sigaretten rookten Butch in Pulp Fiction en Tim Roth's karakter in Four Rooms?
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:40 schreef MadScientist het volgende:
red apple
moet ik toch nog iets anders verzinnen
quote:klopt
Op woensdag 26 maart 2003 12:40 schreef MadScientist het volgende:
red apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |