quote:inderdaad. ik kan me herinneren dat er een ouderwetse cellphone in zit, wat de film begin jaren '90 situeert
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef De_Klok het volgende:[..]
Hoe kom je d'r bij? (sorry, off-topic, i know)
quote:nee, actrice en schrijver.
Op woensdag 26 maart 2003 14:31 schreef nlg het volgende:
Is het een acteur?
hint : leefde begin 20ste eeuw
maar die was geen actrice en leefde volgens mij eind 19e eeuw...
quote:die is het idd niet.
Op woensdag 26 maart 2003 14:49 schreef nlg het volgende:
Kan alleen Virginia Wolf bedenken...maar die was geen actrice en leefde volgens mij eind 19e eeuw...
Ik denk dat ik een beetje een moeilijke vraag heb genomen, ze heeft immers maar in 2 films gespeeld
Zal het antwoord dan ook niet geven, maareh... weet je zeker dat de schrijfster en de actrice wel 1 en dezelfde persoon zijn? Volgens mij heeft de schrijfster nooit in een film gespeeld...
...wat maakt dat deze vraag niet in dit topic thuishoort. Of heb ik het fout?
quote:Naja ik dacht de kapsels, de bandrecorder, de auto's, het meubilair, de soundtrack, de drugs en de rouge tenten... ik weet dat het geen harde bewijzen zijn, maarja ik ging er gewoon altijd van uit dat die in de seventies speelt. De phone die Marsellus Wallace gebruikt is draadloos, tja ik begin wel te twijfelen. Toch benieuwd waar die broeder-theorie vandaan komt!
Op woensdag 26 maart 2003 14:19 schreef De_Klok het volgende:[..]
Hoe kom je d'r bij? (sorry, off-topic, i know)
quote:Ik geef toe dat ik het ook niet zeker wist, maar ik heb het ook opgezocht en deze is schijfster en actrice, ze heeft in de films Mister Dynamite en Black Moon gespeeld.
Op woensdag 26 maart 2003 14:54 schreef nlg het volgende:
Sorry... ik kon het niet laten en heb het opgezocht!Zal het antwoord dan ook niet geven, maareh... weet je zeker dat de schrijfster en de actrice wel 1 en dezelfde persoon zijn? Volgens mij heeft de schrijfster nooit in een film gespeeld...
...wat maakt dat deze vraag niet in dit topic thuishoort. Of heb ik het fout?
Dit is ook wel een K** vraag zeg, Sorry!
khad beter wat anders kunnen verzinnen
tis trouwens Lillian Smith
quote:dus een nieuwe vraag?
Op woensdag 26 maart 2003 14:59 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Ik geef toe dat ik het ook niet zeker wist, maar ik heb het ook opgezocht en deze is schijfster en actrice, ze heeft in de films Mister Dynamite en Black Moon gespeeld.
Dit is ook wel een K** vraag zeg, Sorry!
khad beter wat anders kunnen verzinnen
tis trouwens Lillian Smith
Uit welke film:
quote:Nog één keertje hierover: The Wolf (Keitel) rijdt in een Acura (Honda) NSX...case closed, dunkt me....Ok, dat was het!
Op woensdag 26 maart 2003 14:56 schreef K-Billy het volgende:
Naja ik dacht de kapsels, de bandrecorder, de auto's, het meubilair, de soundtrack, de drugs en de rouge tenten... ik weet dat het geen harde bewijzen zijn, maarja ik ging er gewoon altijd van uit dat die in de seventies speelt. De phone die Marsellus Wallace gebruikt is draadloos, tja ik begin wel te twijfelen. Toch benieuwd waar die broeder-theorie vandaan komt!
quote:nee
Op woensdag 26 maart 2003 15:11 schreef nlg het volgende:
Jennifer Love Hewitt in... Heartbreakers?
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:11 schreef nlg het volgende:
Jennifer Love Hewitt in... The Tuxedo?
THE TUXEDO
nlg gaat!
quote:Ach naja ik accepteer mn verlies maar die bandrecorder brengt de kijker toch lichtelijk in de war...
Op woensdag 26 maart 2003 15:13 schreef De_Klok het volgende:[..]
Nog één keertje hierover: The Wolf (Keitel) rijdt in een Acura (Honda) NSX...case closed, dunkt me....Ok, dat was het!
nee case closed!
- Jeff Goldblum
- Al Pacino
- Ryan Phillippe
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:25 schreef Patch het volgende:
allemaal een rol in de Star Wars saga afgeslagen
quote:wacht even... wat zoek je eigenlijk?
Op woensdag 26 maart 2003 15:23 schreef nlg het volgende:
Ok, dan! Ik weet niet of deze heel makkelijk is, maar vooruit:- Jeff Goldblum
- Al Pacino
- Ryan Phillippe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |