en dan meestal pizza, of iets van de turk
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:22 schreef Skylar het volgende:
Hoeveel keer per week haal je, of laat je eten komen? En wat bestel je dan meestal?
Ik laat 1x per week chinees komen. En dan neem ik meestal nasi met een of ander lekker vleesgerecht. En 1x per week haal ik Sushi. Eén keer in de maand bestel ik een pizza, haal ik patat of iets van mac Donalds. Oja en ook heel af en toe spareribs van de sparerib-lijn.
laatste keer was meer dan 4 jaar geleden, volgens mij...
'k haal 't liever even op...
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:26 schreef Aventura het volgende:
Vroeger deed ik dit wel meer maar nu vind ik het te duur. Ik kan het wel betalen, maar vind het zonde van mijn geld. Je bent algauw een tientje p.p. kwijt. Bovendien is datgene wat je ervoor krijgt vaak rotzooi. Vet, of te weinig. Nadat ik een keertje roti speciaal had besteld en ik na het opgegeten te hebben vanuit mijn ooghoek een kakkerlak(!) zag kruipen op mijn bankstel (en nee ik heb zelf geen kakkerlakken, daarna ook nooit meer eentje gezien) vertrouw ik geen enkele eettent meer. Brrr ik kokhals weer als ik er aan terugdenk..
Ik woon op loopafstand van de chinees, de shoarmaboer, de cafetaria, pizzeria en een kipburgerdingus. Extra bezorgkosten zijn niet aan mij besteed.
En nu heb ik daar meteen weer trek in Vanavond dus pizza eten!
Oh ja..ik heb ooit mij moeder me iets laten brengen...ik was nogal ziek toen..maar hoe kan ik aan de kwaliteit van met zoveel liefde bereide eten twijfelen? Lieve mammie
Zelfs pizza laat ik niet brengen, kan ik zelf beter maken met "degelijk beleg".
quote:w0w
Op dinsdag 25 maart 2003 14:28 schreef paricos het volgende:
Ik had een tijd terug bij de sparerib express zo'n gepofte grote aardappel, die aan de binnenkant helemaal hol en zwart was, en vol met (intussen) dode maden zat. Daarna eigenlijk nooit meer eten laten komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 25-03-2003 15:04]
Het gebeurt maar 1 of 2 keer per maand dat we Chinees of patat eten en dat halen we altijd ipv te laten bezorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |