abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9404869
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 16:25 schreef slashme het volgende:

[..]

Je hebt toch geen kreng van de kijkshpo o.i.d. Wat voor merk is het? Heb je wel een zekering + houder erbij?

Jewel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die versterker is van Supertech
STA-200

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

High power stereo car booster/amplyfier
- Max. Output power 2 x 100 Watt
- Gain-Control
- DBX (Dynamic Bass Expander)
- Low level input
- Overheat Protection
- Output Short Circuit Protection
- Frequency Range 20-30.000 Hz
- Power consumption: 4 A Max.
- EAN-code 87.11902.00154

Ken je hier wat meej?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_9427302
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 09:35 schreef Nyles het volgende:

[..]

Jewel

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die versterker is van Supertech
STA-200
[afbeelding]
High power stereo car booster/amplyfier
- Max. Output power 2 x 100 Watt
- Gain-Control
- DBX (Dynamic Bass Expander)
- Low level input
- Overheat Protection
- Output Short Circuit Protection
- Frequency Range 20-30.000 Hz
- Power consumption: 4 A Max.
- EAN-code 87.11902.00154

Ken je hier wat meej?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja, hier ken ik wel wat mee, namelijk heel hard om lachen. hahaha
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat ding levert nog minder vermogen dan je radio zelf, om nog maar niet te spreken van de grondlussen of andere storingingen van dat kreng.
Miskoop van de eeuw is zacht uitgedrukt. De specs geven het al aan:
4 ampere MAX dus maximaal trekt ie +/- 50 Watt en niet de 2 x 100. En dat is dus het max vermogen. Reken maar op 25 Watt RMS. hehe 3x niks dus.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 11:26:23 #28
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_9427337
idd ... stelt niet zo veel voor ...
maar ik heb nog altijd die Alpine amp in de aanbieding!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_9427392
Maar een subwoofer met tweeters erop
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Is dat niet gewoon zo'n Gamma ding met zo'n handvat erop (boombox ofzo)? Daar zou ik namelijk niet al te veel geld in steken qua versterkers enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_9427862
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:29 schreef Bigs het volgende:
Maar een subwoofer met tweeters erop
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Is dat niet gewoon zo'n Gamma ding met zo'n handvat erop (boombox ofzo)? Daar zou ik namelijk niet al te veel geld in steken qua versterkers enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je er ook nog eens zo'n superpech vervormer (versterker is een groot woord) er op zet dan weet je zeker dat het niet klinkt.
pi_9428534
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:53 schreef slashme het volgende:

[..]

Als je er ook nog eens zo'n superpech vervormer (versterker is een groot woord) er op zet dan weet je zeker dat het niet klinkt.

Idd, dat doet het mosfetje in mijn pioneer radio nog wel beter (2x50W, 2x27W DIN). Maarja we kunnen ons niet allemaal Rockford Fosgate apparatuur veroorloven (ik niet in ieder geval
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
).
pi_9429519
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:28 schreef Bigs het volgende:

[..]

Idd, dat doet het mosfetje in mijn pioneer radio nog wel beter (2x50W, 2x27W DIN). Maarja we kunnen ons niet allemaal Rockford Fosgate apparatuur veroorloven (ik niet in ieder geval

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
).

Daar gaat het niet om. Ik bedoel, schaf dan niks aan of kijk naar iets leuks 2e hands.
Zoiets is compleet nutteloos, daar ga je je alleen maar aan ergeren.
En Rockford Fosgate is ook nog geen top hoor.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:30:11 #33
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_9429826
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:25 schreef slashme het volgende:

[..]

Ja, hier ken ik wel wat mee, namelijk heel hard om lachen. hahaha

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dat ding levert nog minder vermogen dan je radio zelf, om nog maar niet te spreken van de grondlussen of andere storingingen van dat kreng.
Miskoop van de eeuw is zacht uitgedrukt. De specs geven het al aan:
4 ampere MAX dus maximaal trekt ie +/- 50 Watt en niet de 2 x 100. En dat is dus het max vermogen. Reken maar op 25 Watt RMS. hehe 3x niks dus.

voordeel van die 4Ampere is wel dat ie gewoon op de sigarettenaansteker kan!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:32:48 #34
23377 Bier-Broeder-R
Ik zeg maar wat...............
pi_9429884
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:30 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu ik zie dat ie het over Supertech heeft hou ik verder m'n mond maar...

Een ondertitel is niet belangrijk... | http://www.neger.tk Nu met nieuwe neger!
pi_9430416
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:30 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Lol
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:34:37 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9432879
Hij zegt niets meer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 28 maart 2003 @ 15:35:03 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9432893
zijn jullie niet iets te hard voor hem???
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_9432992
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:26 schreef realist_ik het volgende:
idd ... stelt niet zo veel voor ...
maar ik heb nog altijd die Alpine amp in de aanbieding!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die levert geen 2x 300 RMS, tenminste, ik neem aan dat die 300RMS van je Lanzars was??
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9434365
Hehehe hij had toch beter de 400 400 kunnen nemen, 400 WATT maar die kost al 44,95 Euro.
Dat is toch weer een stukje duurder dan de 24,95 van die 200
incl aansl. kabels en bevestiginsmat. Wat moet ik me daar bij voorstellen, een sigarettenaanstekerplug?
En dat op deze dat zal blazen....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 28 maart 2003 @ 16:53:51 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9434855
Marquant
was toch een goed merk? Of zit ik er helemaal naast???

Maar uhm moeten we niet die jongen helpen.
IPV zo voor lul te zetten???

Hij durft meteen niet meer te reageren hier

pi_9435009
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:53 schreef ook_gek het volgende:
Marquant
was toch een goed merk? Of zit ik er helemaal naast???

je zit er HELEMAAL naast.
quote:
Maar uhm moeten we niet die jongen helpen.
IPV zo voor lul te zetten???

Hij durft meteen niet meer te reageren hier

Als je 24,95 voor een versterker uitgeeft en 33 euro voor een boombox, dan weet je het zelf denk ik ook wel.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 17:04:45 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9435114
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:58 schreef slashme het volgende:

[..]

je zit er HELEMAAL naast.
[..]

Als je 24,95 voor een versterker uitgeeft en 33 euro voor een boombox, dan weet je het zelf denk ik ook wel.

Dat klopt ja!!!! je weet dan van te voren dat het nooit iets kan zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zelf zou sony xploid kopen. Of hoe je dat ook mag schrijven

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_9435356
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:04 schreef ook_gek het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zou zelf nog even verder kijken...
pi_9441741
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat klopt ja!!!! je weet dan van te voren dat het nooit iets kan zijn

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hmm xplod vind ik persoonlijk nogal bagger, de speakers iig. Ik heb nu 4-weg Pioneers van 300W max en die bevallen wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:35:18 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9455688
Hij reageerd ECHT niet meer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_9458004
Zoals ik heb heb aangesloten:

- Pioneer radio met gewoon 4 boxen zoals iedere nitwit dat zou installeren.

- Via tulpstekkers van de radio (RCA dus idd) naar de versterker En een remote-draad van radio naar versterker (Deze dient dus weer om de versterker aan en uit te zetten met je radio) Deze zijn via de rechterdeur naar achteren gelegd.

- Dikke + kabel van accu naar de versterker via de middenconsole (versterker ligt onder passagiersstoel) Dikke - kabel naar chassis

- En dan iets dikkere draad van versterker naar basbox. uiteraard gebrugd op mijn 2 kanaalsversterker.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waarom rijden er zoveel fietsers in auto's rond??
pi_14041185
hee supertech boy
ik heb van de week een 6 kanaals jbl versterker gekocht

dan kan je alles versterken met mtx speakers voor combo setje achter 6 x9 inch

en een rockforgates punch woofertje er op

dat klinkt wel lekker

maar dan praten we alleen niet over de 30 euro

l:( hoe kan iemand nu van een versterker en (woofer) heel wat verwachten?????

het is niet meer dan een plok setje

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

sorry maar het is niet anders

pi_14044306
Die tulpjes zijn voor de signaalkabel naar de versterker toe (als je die in je auto wilt hebben). Wat jij denk ik heb is een of andere bullshit "boomkist", wat eigenlijk niet meer inhoudt dan een kistje met daar boxen in weggewerkt, wat uitziet als woofers. Woofers geven alleen lage tonen, dus is al niets met tweeters. Waarschijnlijk zit in deze kist een scheidingsfilter (of 2). Als het is wat ik denk dat het is dan kun je ze gewoon op je radio aansluiten, rechtstreeks op de normale box-uitgang dus. Als ze veel vermogen hebben dan zal er toch echt een versterker tussen moeten.
pi_14044732
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:50 schreef Nyles het volgende:
Tis een een goedkoop ding met twee tweeters bovenop.
k heb zelf nog nooit een subwoofer met ingebouwde tweeters gezien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Volgens mij is het geen subwoofer mar zo'n goedkoop kijkshop ding met tweeters en een woofer...

zoiets? :

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop