abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9360592
Is dat mogelijk? Mijn broer zijn ex zegt dat dit het geval is. Door alles wat erom heen speelt lijkt het erop dat z'n ex hem heeft gebruikt om een kindje te krijgen, wat mijn broer totaal niet wilt. Zij wilt namelijk wel graag nog een kind. Maar goed, zij zegt dus dat ze pas gister, na 20 weken erachter is gekomen dat ze zwanger is. Als dit niet zou kunnen zou het weer een rede zijn om te zien dat ze mijn broer heeft gebruikt.

Ik vraag me af of dit dus mogelijk is. Ik denk zelf van niet. Zoiezo heb je het ongesteld zijn, al heb ik wel gehoord dat het soms zo is dat dit gewoon doorgaat, maar na 4 maanden nog steeds? En er moeten toch wel veranderingen optreden in je lichaam, je hormonen of wat dan ook? Een kind van 4 en een halve maand is toch ook niet meer zo klein, dat doet toch echt wel wat met je lichaam? Of heb ik het nu mis?

Help!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_9360619
tijdje geleden toen zag ik op tv, (weet niet meer waar) zo'n typische dikke negerin..en die kreeg kreeg ik de auto opeens een kind, terwijl ze niet wist dat ze zwanger was
pi_9360627
Heel goed mogelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9360652
Eens in de zoveel tijd hoor je wel eens een verhaal van een vrouw die ineens totaal onverwacht een kind in de WC uitpoept.

Ik vind het zelf ook wel bijzonder dat dat je niet opvalt, maar het schijnt dat sommige vrouwen helemaal niet in de gaten hebben dat ze wanger zijn.

pi_9360664
buurvrouw van mij heeft het ook gehad
die kwam er pas achter toen ze weeen kreeg
was en is ook erg dik en bleef gewoon ongesteld worden enzo
maar volgens mij komt het niet zo vaak voor
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:25:05 #6
46986 RudyHoltkamp
To catan or not catan!
pi_9360702
Het is mogelijk. Het kan zijn dat ze toch elke maand 'ongesteld' wordt. Daarnaast is het bij sommige vrouwen niet te zien of ze dikker geworden zijn.
Mijn slurf is korter.....
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:26:15 #7
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9360725
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:20 schreef maarteniscrazy het volgende:
Ik vraag me af of dit dus mogelijk is. Ik denk zelf van niet. Zoiezo heb je het ongesteld zijn, al heb ik wel gehoord dat het soms zo is dat dit gewoon doorgaat, maar na 4 maanden nog steeds? En er moeten toch wel veranderingen optreden in je lichaam, je hormonen of wat dan ook? Een kind van 4 en een halve maand is toch ook niet meer zo klein, dat doet toch echt wel wat met je lichaam? Of heb ik het nu mis?
Ja, het kan zeker. Ik ken iemand die 26 weken zwanger was en pas sinds 1 week wist dat ze zwanger was. Je kunt nog steeds bloedingen hebben (dat is dan niet ongesteld zijn) en je hoeft ook niet veel dikker te worden.

Het meisje waar ik het over heb is pas 15 en bij 26 weken is abortus helaas te laat. Misschien is je broers ex er wel eerder achtergekomen maar heeft ze expres gewacht, zodat abortus geen optie meer was?

pi_9360728
het is heel goed mogelijk dat ze daar niet van op de hoogte was. Als je niet misselijk bent en je menstruatie gaat gewoon door hoef je met 20 weken nog helemaal nix te voelen of te zien. Een vriendin van mij wist het pas met 7 maanden en die was helemaal niet volvet of zo... t was gewoon een klein kindje. Ik zelf heb wel eens 6 maanden niet gemenstueerd in verband met verandering van omgeving dat schijnt volgens de dokter heel normaal te zijn als je daar gevoelig voor bent dus als dat het geval is en dat gebeurt vaker zou ik daar na een maand of wat ook niet echt wakker van liggen. Achteraf ga je je pas bedenken dat er toch wel symptonen waren die je nog niet opvielen.... dus het kan heel makkelijk....
  dinsdag 25 maart 2003 @ 13:26:40 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9360737
Het is denk ik wel mogelijk om zwanger te zijn zonder dat je het weet. Maar dat zijn vaak zwangerschappen die om de ene of andere manier ' niet kunnen'. Zoals een vrouw van 48 die niet meer aan zwangerschap denkt, of een meisje van 16 die veel te jong is om zwanger te zijn. Het gevolg daarvan is dat ze bepaalde symptomen bewust of onbewust (overgewicht, moe zijn ofzo) aan de overgang of juist puberteit toeschrijven. Natuurlijk zien ze achteraf wel in dat ze wel degelijk symptomen hadden.
Maar bij deze vrouw zit er iets niet goed, je maakt mij niet wijs dat een vrouw, die al eerder zwanger is geweest en bovendien echt graag een kind wil, dat die dan niet merkt dat ze zwanger is. Leer mij de vrouwen kennen, die zwanger willen worden. Die denken bij het kleinste kwaaltje al meteen dat ze zwanger zijn. Dus ik denk dat die vrouw gewoon liegt.
pi_9360768
Heeft je broer haar buik niet dikker zien worden ?
Zoniet.. waarom zou het dan niet mogelijk zijn dat zij er zelf niets van wist ?

Ik kan het mij niet voorstellen aangezien ik iedere schop en beweging voel in mijn buik.
Ik begin al een echt nijlpaardje te worden..
Mijn borsten veranderden al heel snel ( in het begin al )
ik was de eerste paar maand kotsmisselijk
etc etc...

maar vooralsnog het is heel goed mogelijk !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_9360772
Gebruikt?????? Hoezo dat? Hij heeft zn leuter dr toch ingestoken.

Als je samen tussen de lakens duikt kan dat gebeuren. Als je 100% zeker wilt zijn moet je een jasje gebruiken. Stel dat ze het eerder had geweten? Had ze dan een abortus moeten laten doen van hem? Dat denk ik toch niet he, dat beslist nog altijd de vrouw aangezien het haar lichaam is.

dinsdag 25 maart 2003 @ 13:28:52 #12
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_9360788
Ja dit kan, maar gezien de voorgeschiedenis die wat summier vermeldt wordt zou het ook wel eens een onvervalste hoaxkunnen zijn. Kortom schijnzwanger. De vrouw wil het zo graag dat ze de symptomen heeft van een echte zwangerschap. Een testje doet dan wonderen of gewoon efkes wachten....

*dit wordt dus niet bepaald een liefdesbaby vrees ik

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_9363219
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:26 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het meisje waar ik het over heb is pas 15 en bij 26 weken is abortus helaas te laat. Misschien is je broers ex er wel eerder achtergekomen maar heeft ze expres gewacht, zodat abortus geen optie meer was?

Dat denken wij dus ook. Zeker aangezien ze al eerder zwanger is geweest. Mijn broer heeft iemand van de Rutgerstichting aan de telefoon gehad en die vertelde dat het niet kon dat je 20 weken zwanger bent en het niet weet, vooral omdat ze al een kind heeft gehad en dan de symptomen moet kennen.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:28 schreef basset het volgende:

Gebruikt?????? Hoezo dat? Hij heeft zn leuter dr toch ingestoken.
Als je samen tussen de lakens duikt kan dat gebeuren. Als je 100% zeker wilt zijn moet je een jasje gebruiken. Stel dat ze het eerder had geweten? Had ze dan een abortus moeten laten doen van hem? Dat denk ik toch niet he, dat beslist nog altijd de vrouw aangezien het haar lichaam is.

Ja, dat heeft hij inderdaad gedaan, maar als zij tegen hem verteld dat ze constant de pil slikt moet dat geen probleem zijn. In dat geval zou ik ook al wel een kind moeten hebben en mijn broer nog veel meer. De discussie over abortus ga ik hier nu maar niet weer aanwakkeren, want daar zijn al genoeg topics over, maar wat je zegt vind ik zo vreselijk egoistisch gedacht. Er zijn drie personen bij betrokken, zijzelf, mijn broer en het kind. Zij maakt door het kind te houden mijn broers leven kapot en dat van het kind, wat geen enkele basis heeft voor goede opvoeding.
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_9364102
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:27 schreef Mirage het volgende:

Ik kan het mij niet voorstellen aangezien ik iedere schop en beweging voel in mijn buik.
Ik begin al een echt nijlpaardje te worden..
Mijn borsten veranderden al heel snel ( in het begin al )
ik was de eerste paar maand kotsmisselijk
etc etc...

maar vooralsnog het is heel goed mogelijk !!

Hoe merkte je voor het eerst dat er iets met je lichaam aan de hand was?? Was dat doordat je misselijk werd of was het iets anders?? Ik ben daar heel benieuwd naar, want het lijkt me toch dat je als vrouw weet/voelt dat er iets aan de hand is met je. Ook al ken ik zelf een (jong) meisje die naar het ziekenhuis ging vanwege hevige buikpijn en van de dokter moest horen dat ze ging bevallen, ik heb het idee van, mij gebeurt dat niet...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 maart 2003 @ 15:56:03 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9364685
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:35 schreef Juweel het volgende:

[..]

Hoe merkte je voor het eerst dat er iets met je lichaam aan de hand was?? Was dat doordat je misselijk werd of was het iets anders?? Ik ben daar heel benieuwd naar, want het lijkt me toch dat je als vrouw weet/voelt dat er iets aan de hand is met je. Ook al ken ik zelf een (jong) meisje die naar het ziekenhuis ging vanwege hevige buikpijn en van de dokter moest horen dat ze ging bevallen, ik heb het idee van, mij gebeurt dat niet...

Lang niet alle vrouwen hebben last van zwangerschapskwaaltjes. Zeker als je voor de eerste keer zwanger bent, heb je nog geen herkenningspunten, zeg maar. Vrouwen zoals ik, met flink overgewicht, zie je het niet aan dat ze zwanger zijn (bij mij in elk geval pas na 6 maanden ).

Ik kan me nog een verhaal herinneren van een jaar of 2 terug, een ouder echtpaar dat nooit kinderen had gekregen. De vrouw kreeg vreselijke last van haar rug, kroop in bed, en een paar uur later waren ze papa en mama van een dochter. Compleet onverwacht. Volgens mij is dat nog wel ergens te vinden, het meisje hebben ze Maartje genoemd. Even gezocht: hier vind je hun verhaal: http://www.babypret.net/bevallingsverhaal.htm

Maar het wil er bij mij inderdaad niet in, dat je als vrouw, wanneer je al een kind hebt en graag nog eens zwanger wilt worden, daar pas na 20 weken achter komt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2003 @ 16:19:37 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_9365394
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:01 schreef maarteniscrazy het volgende:
Mijn broer heeft iemand van de Rutgerstichting aan de telefoon gehad en die vertelde dat het niet kon dat je 20 weken zwanger bent en het niet weet, vooral omdat ze al een kind heeft gehad en dan de symptomen moet kennen.
Dit ben ik niet met de rutgerstichting eens. Ik ben zwanger van de derde, nu 17 weken, en voel me niet zwanger, voel me gewoon niet anders dan dat ik niet zwanger zou zijn. Ik heb ook geen kwaaltjes. Volgens mijn gyn kan je zowel lichamelijk als geestelijk gevoelens uitschakelen tijdens een zwangerschap en net zoals met schijnzwanger zijn kan je ook als je gevoelens niet doorgeven dat je zwanger bent een nep-menstruatie krijgen. Dus volgens mij is het heel goed mogelijk.

-edit- typo

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-03-2003 16:45]

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9365706
Een vriendin van mij kwam pas na 7 maanden achter haar zwangerschap, zelfs de dokter kon toen nog niet met zekerheid zeggen of het een dode baby, stille levende baby of tumor was (het kindje lag heel stil).
Het was alleen wel heel zielig aangezien het haar 4e kind was (ze is 30) en haar vriend had haar net verlaten voor een ander.
;)
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:36:54 #18
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9365884
Het beste is dus eigenlijk om elke maand een zwangersschapstestje te doen......?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_9365962
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:36 schreef Qarinx het volgende:
Het beste is dus eigenlijk om elke maand een zwangersschapstestje te doen......?
Geen sex hebben lijkt me veiliger.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:41:54 #20
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9366011
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:39 schreef Miesjel het volgende:
Geen sex hebben lijkt me veiliger.
Maar niet echt realistisch...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:44:24 #21
35279 Parabola
Sapere aude
pi_9366083
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:01 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

Dat denken wij dus ook. Zeker aangezien ze al eerder zwanger is geweest. Mijn broer heeft iemand van de Rutgerstichting aan de telefoon gehad en die vertelde dat het niet kon dat je 20 weken zwanger bent en het niet weet, vooral omdat ze al een kind heeft gehad en dan de symptomen moet kennen.
[..]

Toch kan het dan nog: als het misgegaan is met de pil, maar je blijft wel doorslikken (niet beter wetend), dan worden veel van die symptomen onderdrukt door de pil. Als je ze dan niet verwacht, herken je die onderdrukte symptomen niet.

Je mag je trouwens wel eens afvragen wat een lekkere relatie dat is, waar in de een de ander er al dan niet terecht van verdenkt expres een ongewenst babytje te krijgen.

Slaapt winter
en zomer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 maart 2003 @ 17:13:16 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9366733
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:44 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je mag je trouwens wel eens afvragen wat een lekkere relatie dat is, waar in de een de ander er al dan niet terecht van verdenkt expres een ongewenst babytje te krijgen.

Ehm ja, ze zullen niet voor niets uit elkaar zijn hè
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:20 schreef maarteniscrazy het volgende:
Is dat mogelijk? Mijn broer zijn ex zegt dat dit het geval is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 17:40:30 #23
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9367323
Het kan inderdaad wel. Het komt niet heel vaak voor, maar het komt wel voor. Ook bij vrouwen die al een kind hebben gehad. Daar zit de Rutgersstichting dus ook fout. Dat vind ik van hun ook wel fout, want zij zijn in principe onpartijdig en zitten je broer wel van alles aan te praten wat misschien niet waar is.

Daarbij, als zij dat kind wil houden kan ze dat toch wel. Je broer kan haar niet dwingen tot abortus, dus daar hoeft ze niet voor te liegen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9372141
Kan wel. Nichtje van mijn schoonmoeder (maatje 36) kwam met hevige buikpijn in het ziekenhuis. Artsen waren er bijna zeker van dat het een blindedarmontsteking was. Maar het bleken dus weeën te zijn. Het kindje is totaal onverwacht gekomen. Een dikke twee maanden te vroeg.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 21:48:45 #25
37887 Dauthi
Progressive
pi_9373585
vin ik wel knap dat je 5 keer niet merkt dat je niet ongesteld bent geraakt.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')