ik woon in een redelijk groot dorp ..waar veel mensen ook op een gezamelijke vereniging zitten
Vorig jaar had ik al 2,5 jaar een vriendin
Dit liep echter niet meer en ik was van plan de relatie stop te zetten.
Ik kwam in gesprek met een vriendin van een vriend van me...en vertelde dit aan haar...
Dat ik het uitgemaakt had aangezien het niet meer zo lekker liep (zij kon dat meisje ook)
Zij vertelde me dat zij er net zo over dacht...
zij had ook al een langdurige relatie waarin het niet lekker meer liep...en vroeg me wat ze moest doen.
Ik zei dat ze moest doen wat der hart der ingaf..aangezien ik niet voor haar kan beslissen.
Ze bedankte me ..en ik zag der een tijdje niet meer.
ik was dus weer vrijgezel maar had nog ff geen behoefte aan een nieuwe vriendin..
Tot ik op een dag een smsje van die vriendin van die vriend kreeg..(ik zal der verder P. noemen.
Ze vertelde dat de relatie niet lekker liep.....maar dat dat een reden had..
Ik natuurlijk vragen naar die reden
Wat bleek..ze vondt me leuk.......jezus dacht ik..wat nu
ik kon het niet maken tegenover die vriend van me...en eerlijk gezegd had ik der ook nooit zo gezien..
Natuurlijk was me wel opgevallen dat het een zeer leuke meid was...maar niet op die manier.
Ze baalde ervan dat ze het gezegd had...maar kon het niet langer voor zich houden.
We beloofden dat we er verder niet meer bij nadachten en allebij verder gingen met ons leven.
P.ging weer terug naar der ex
En ik kreeg weer een nieuwe vriendin..
Maar ......leven gaat toch nie zoals het wil gaan...
En aangezien ik regelmatig zag op de club..raakte we aan de praat....en je raad het...de vonk sprong over en we werden verliefd op elkaar
Nadat we buiten ff waren gaan praten hadden we gezoend...
Toen konden we niet meer terug
het werdt een lange tijd van bellen,smsen enz.
Tot we besloten dat het zo niet kon...
ik wou duidelijkheid...of we gaan ervoor..of niet..
ik besloot alles opt biechten aan mijn toenmalige vriendin...en het uittemaken.
P.maakte het uit met haar vriend
Dus we zijn allebij vrijgezel.....wat is nu het probleem zou je denken.
Jullie kunnen nu bij elkaar zijn.,...probleem is ..dat ik die vriend vaak ziet..en hij zijn verhalen vertelde over dattie der zo miste enz.
Kan moeilijk vertellen dat ik nou met der had..
Ik heb hem naderhand toch verteld dat ik der leuk vondt..
Niet dat ik al wat met der had..wat dat kan die echt nie aan..
Hij vondt het niet leuk ..maar waardeerde mijn eerlijkheid
Waarop hij gelijk naar haar is gegaan (ze wonen zowat bij elkaar om de hoek)..om dit tegen der te zeggen.
Zij zei dat ze mij ook leuk vondt...
Hij baalde natuurlijk...maar ik wist het al..
Nu komt het./...wat zei die tegen mij
ja ze bedoelde niks met die zoen...en ze zei sorry als ze je de intentie heeft gegeven dat ze je leuk vondt.
natuurlijk stond ze versteld dat hij dat zei...ze wist immers van niks
Hij houdt dus de boel tegen....hij weet dattie het niet tegen kan houden...maar probeert het wel...als ik met der staat te praten ergens...komt tie er ook gelijk bij staan.
We hadden dus laatst afgesproken in de stad...ff wat drinken....praten....zoenen...nouja..we zijn uiteindelijk in een zwembad belandt.... maar niet verder gekomen dan de kleedhokjes (als je snapt wat ik bedoel )
punt 2....Der ouders zijn nog vol lof over haar ex.
Ik heb in de afgelopen tijd redelijk veel vriendinnen gehad..
en der ouders zeiden ook gelijk...blij dat je niet met die jongen heb...want die heb met iedereen in bed geleden (is niet zo ,,,maar weten hun veel)
Na veel aandringen heeft ze dan ook verteld dat ze me leuk vond..
Nou zal niet herhalen wat die ouders zeiden...maar kwam erop neer..dat ze er absoluut niet achterstonden..en dat ze me een matennaaier vonden (terwijl ik het die vriend eerst verteld had)
En het lijkt wel of iedereen er tegen is.....wat ze nou met mij moet enzo (degene die het weten dan)
Dus nou zitten we met het dilemma dat we elkaar bijna niet kunnen zien...ja 1 x week hooguit en dan een paar uurtjes
Gelukkig zijn mijn ouders niet moeilijk en kan ze gewoon bij mij thuis komen...wat ze dan ook doet.....maarja..
ik had het liefst gewoon vaak bij der geweest...en bij haar thuis.
wat adviseren jullie mij te doen
sorry voor het lange verhaal hoor
maar vondt het wel belangrijk de volledige geschiedenis neer te zetten
niet zo slim natuurlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Royalty-Tigi op 25-03-2003 13:29]
Maar ja, verliefdheid is moeilijk te stoppen he...nu er toch al genoeg schade geleden is lijkt het me dat je het beste er gewoon voor kunt gaan...als die ouders je beter leren kennen draaien die vast ook wel bij (of het moet terecht zijn dat ze zo denken ).
der ouders kennen we wel vaag...heb ze wel eens ontmoet en praatje gemaakt...maar was oppervlakkig
quote:je zoende toch eerst met haar, voordat je t uitmaakte? best logisch dat die ouders dan ook niet echt een goed beeld van je hebben
Op dinsdag 25 maart 2003 13:29 schreef Royalty-Tigi het volgende:
ik zoen niet met andere meiden...alleen met haar
En het is uit..dus ik ga niet vreemd met der ofzo
plus ik heb het hem eerlijk verteld dat ik der leuk vondt...
met de vriendin van je vriend doe je gewoon niks vind ik, misschien als ze het uitmaakt, en dan een tijdje afwachten, maar niet allebei van de ene vriend/vriendin naar de andere jumpen
maarjah...das mijn mening nu idd de schade al is geleden, kan je kijken of t lang kan standhouden.
als je wat langer hebt, zullen die ouders ook wel wat bijtrekken gok ik
succes!
Jullie vinden elkaar leuk en zijn verliefd.... go for it....
Niet teveel aan andere denken...!
ik ben absoluut niet iemand die van de een naar de ander springt
Er zijn echt dagen geweest waarop ik wou dat ik op iemand anders verliefd was geworden
quote:Kan nou niet echt veel zinnigs over zoiets vertellen omdat ik het idee heb dat je helemaal niet zo begaan bent met je vriend, gezien de opmerking die ik hierboven citeer. Zonder je nou helemaal af te vallen, vind ik die opmerkingen nl een beetje smakeloos en het lijkt wel alsof hier de 'machtstrijd van de haantjes' is losgebarsten.
Op dinsdag 25 maart 2003 13:19 schreef Royalty-Tigi het volgende:
[..]We hadden dus laatst afgesproken in de stad...ff wat drinken....praten....zoenen...nouja..we zijn uiteindelijk in een zwembad belandt.... maar niet verder gekomen dan de kleedhokjes (als je snapt wat ik bedoel
)
[..]
Ik moet er trouwens niet aan denken dat ik 'ik mis haar zo'-verhalen vertel over mijn ex aan een 'vriend' die zelf met haar aan 't vozen is.
- edit -
Oh ja.. ik heb wel een tip.. voor iedereen eigenlijk:
Wees gewoon eerlijk tegen die vriend als je om 'm geeft. Je denkt dat je het juist niet moet vertellen omdat je om 'm geeft, maar ik ben 't er niet mee eens. Het enige wat je doet is hem de waarheid onthouden en je eigen gezicht en dat van z'n vriendin redden. Zo, ik heb gezegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 25-03-2003 13:45]
Okay geintje.
vervelend als er zoveel geroddeld wordt...weinig aan te doen. Ik zou me ook niet opstellen als een heilig boontje, die naam krijg je dan toch nooit meer weg.
Wat ga je nu met haar doen?
En over die vriend van je zal ik me niet druk maken.. het is uit (al lang?) met haar dus dan is ze vrij...hij kan jou niet de schuld geven dat je verliefd op haar bent geworden .
Hoe moeilijk ouders ook kunnen zijn.. Iets als liefde houden ze niet zomaar tegen.. Zou toch maar eens met die ouders gaan kletsen ofzo.. Laat je van je goede kant zien en het komt vast goed.. Ik had ooit kort iets met een meisje die zeker wist dat haar ouders mij zouden uitkotsen.. Vooral haar vader.. Wat bleek.. Ik kom een keer thuis bij haar.. hele avond met haar ouders zitten lullen.. EN wat bleek.. ze mochten me zowaar nog..
Uiteindelijk bleek dat ik haar niet zo mocht Heb r gedumpt.. En ben nu al weer twee jaar happily met een en dezelfde
Sterkte ermee
quote:[off-topic]
Op dinsdag 25 maart 2003 13:29 schreef Royalty-Tigi het volgende:
ik zoen niet met andere meiden...alleen met haar
En het is uit..dus ik ga niet vreemd met der ofzo
plus ik heb het hem eerlijk verteld dat ik der leuk vondt...
De wijze waarop het gegaan is geeft natuurlijk weinig vertrouwen bij haar ouders. Je kunt er eigenlijk weinig aan doen. Als het goed is leren ze je met de tijd wel kennen en beoordelen ze je op je karakter en niet op een vage reputatie.
ik denk dat we binnenkort idd maar eens met haar ouders gaan praten.
Het is idd al maanden uit met die vriend van me.
Nadeel is...dat veel mensen (lees jongens) nu uit de kast komen ...dat ze haar ook leuk vinden.
Die hebben het echter niet tegen hem verteld..en zijn direct op haar afgestapt.
Dat wou ik niet..daarom heb ik het hem eerlijk verteld..
en ja het is niet de complete waarheid nee..
Ik had liever ook gehad dat ik haar gewoon ergens had tegen gekomen.
Maar zo is het nou eenmaal niet...klaar
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 13:19 schreef Royalty-Tigi het volgende:[..]
Hij vondt het niet leuk ..maar waardeerde mijn eerlijkheid[..]
quote:Je zegt 't zelf al... "het is niet de complete waarheid". En ik zeg ook helemaal niet dat je niet verliefd kunt worden op de ex van je vriend. Maarehm... het was niet de 'ex' van je vriend. Het was de vriendin van je vriend toen je met haar zoende. Maar ik vind dat je niet zo prat moet gaan op je eigen zgn 'eerlijkheid', want die is veel te laat gekomen op een moment dat het waarschijnlijk allemaal wat beter uitkwam. En hij waardeerde je eerlijkheid. Ik vind echt dat je 'm zwaar genaaid hebt, jongen.
Op dinsdag 25 maart 2003 14:00 schreef Royalty-Tigi het volgende:Nadeel is...dat veel mensen (lees jongens) nu uit de kast komen ...dat ze haar ook leuk vinden.
Die hebben het echter niet tegen hem verteld..en zijn direct op haar afgestapt.
Dat wou ik niet..daarom heb ik het hem eerlijk verteld..
en ja het is niet de complete waarheid nee..
Ik had liever ook gehad dat ik haar gewoon ergens had tegen gekomen.
Maar zo is het nou eenmaal niet...klaar
Maar misschien moet je er niet zo'n topic van maken dat iemand jou leuker vindt dan je vriend... want dat stond al vast. Punt 2 staat los van punt 1 en punt 1 komt echt op me over als een 'biecht' om je schuldgevoel (als je dat al hebt) te lozen of als hanengedrag (Borst vooruit en "kijk mij eens... ik ben zo leuk dat ik vriendinnetjes van vrienden afpak"). Over punt 2 kan ik je vertellen dat het er om gaat dat jullie verliefd op elkaar zijn en dat dat het belangrijkste is. Verder mag jullie geluk niets in de weg staan denk ik dan, maar eerlijkheid kan een hoop ellende voorkomen. Enneh.. ik vind 't niet zo vreemd dat haar ouders je een matennaaier vinden. Vind ik ook namelijk..
p.s. oh.. enneh.. als iemand voor mij beslist of ik de (vuile) waarheid al dan wel of niet aankan en zo zichzelf moeilijkheid bespaart, schop ik 'm 't ziekenhuis in.... en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt. Als mijn eerstgenoemde redenen om de waarheid te vertellen al niet afdoende waren dan zou deze het zeker moeten zijn.
Het klinkt misschien heel cru en cliché, maar tijd heelt alle wonden. Haar ouders draaien na verloop van tijd wel bij. Dat zal helaas niet 1-2-3 gebeuren, maar als je een aardige vent bent en je hun dochter goed behandeld zullen ze je vast gaan waarderen.
Als je echt gelukkig wil worden met elkaar, doe het dan lekker rustig aan. Of spreek eens ergens af waar je niemand kent, zoek geen bekenden op als je samen wil zijn.
het wordt tijd voor een gesprek tussen mij en mijn vriend
quote:Goede tijden, slechte tijden..
Op dinsdag 25 maart 2003 13:19 schreef Royalty-Tigi het volgende:
hallo mensen....ik zit al een tijd met een dilemma...en zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.ik woon in een redelijk groot dorp ..waar veel mensen ook op een gezamelijke vereniging zitten
Vorig jaar had ik al 2,5 jaar een vriendin
Dit liep echter niet meer en ik was van plan de relatie stop te zetten.
Ik kwam in gesprek met een vriendin van een vriend van me...en vertelde dit aan haar...
Dat ik het uitgemaakt had aangezien het niet meer zo lekker liep (zij kon dat meisje ook)
Zij vertelde me dat zij er net zo over dacht...
zij had ook al een langdurige relatie waarin het niet lekker meer liep...en vroeg me wat ze moest doen.
Ik zei dat ze moest doen wat der hart der ingaf..aangezien ik niet voor haar kan beslissen.
Ze bedankte me ..en ik zag der een tijdje niet meer.
ik was dus weer vrijgezel maar had nog ff geen behoefte aan een nieuwe vriendin..
Tot ik op een dag een smsje van die vriendin van die vriend kreeg..(ik zal der verder P. noemen.
Ze vertelde dat de relatie niet lekker liep.....maar dat dat een reden had..
Ik natuurlijk vragen naar die reden
Wat bleek..ze vondt me leuk.......jezusdacht ik..wat nu
ik kon het niet maken tegenover die vriend van me...en eerlijk gezegd had ik der ook nooit zo gezien..
Natuurlijk was me wel opgevallen dat het een zeer leuke meid was...maar niet op die manier.
Ze baalde ervan dat ze het gezegd had...maar kon het niet langer voor zich houden.
We beloofden dat we er verder niet meer bij nadachten en allebij verder gingen met ons leven.
P.ging weer terug naar der ex
En ik kreeg weer een nieuwe vriendin..
Maar ......leven gaat toch nie zoals het wil gaan...
En aangezien ik regelmatig zag op de club..raakte we aan de praat....en je raad het...de vonk sprong overen we werden verliefd op elkaar
Nadat we buiten ff waren gaan praten hadden we gezoend...
Toen konden we niet meer terug
het werdt een lange tijd van bellen,smsen enz.
Tot we besloten dat het zo niet kon...
ik wou duidelijkheid...of we gaan ervoor..of niet..
ik besloot alles opt biechten aan mijn toenmalige vriendin...en het uittemaken.
P.maakte het uit met haar vriend
Dus we zijn allebij vrijgezel.....wat is nu het probleem zou je denken.
Jullie kunnen nu bij elkaar zijn.,...probleem is ..dat ik die vriend vaak ziet..en hij zijn verhalen vertelde over dattie der zo miste enz.
Hij vondt het niet leuk ..maar waardeerde mijn eerlijkheid
Waarop hij gelijk naar haar is gegaan (ze wonen zowat bij elkaar om de hoek)..om dit tegen der te zeggen.
Zij zei dat ze mij ook leuk vondt...
Hij baalde natuurlijk...maar ik wist het al..
Nu komt het./...wat zei die tegen mijja ze bedoelde niks met die zoen...en ze zei sorry als ze je de intentie heeft gegeven dat ze je leuk vondt.
natuurlijk stond ze versteld dat hij dat zei...ze wist immers van niks
Hij houdt dus de boel tegen....hij weet dattie het niet tegen kan houden...maar probeert het wel...als ik met der staat te praten ergens...komt tie er ook gelijk bij staan.
We hadden dus laatst afgesproken in de stad...ff wat drinken....praten....zoenen...nouja..we zijn uiteindelijk in een zwembad belandt.... maar niet verder gekomen dan de kleedhokjes (als je snapt wat ik bedoel)
punt 2....Der ouders zijn nog vol lof over haar ex.
Ik heb in de afgelopen tijd redelijk veel vriendinnen gehad..
en der ouders zeiden ook gelijk...blij dat je niet met die jongen heb...want die heb met iedereen in bed geleden (is niet zo ,,,maar weten hun veel)
Na veel aandringen heeft ze dan ook verteld dat ze me leuk vond..
Nou zal niet herhalen wat die ouders zeiden...maar kwam erop neer..dat ze er absoluut niet achterstonden..en dat ze me een matennaaier vonden (terwijl ik het die vriend eerst verteld had)
En het lijkt wel of iedereen er tegen is.....wat ze nou met mij moet enzo (degene die het weten dan)Dus nou zitten we met het dilemma dat we elkaar bijna niet kunnen zien...ja 1 x week hooguit en dan een paar uurtjes
Gelukkig zijn mijn ouders niet moeilijk en kan ze gewoon bij mij thuis komen...wat ze dan ook doet.....maarja..
ik had het liefst gewoon vaak bij der geweest...en bij haar thuis.wat adviseren jullie mij te doen
sorry voor het lange verhaal hoor
maar vondt het wel belangrijk de volledige geschiedenis neer te zetten
(ontopic: Heel klote voor je man, sterkte!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |