Word je snel kwaad of juist niet? Maak je veel ruzie? Je partner wil ergens heen, maar je hebt eigenlijk niet zoveel zin...wat doe je dan?
Vind jij jezelf een goede lover, die (bijna) alles voor zijn\haar partner over heeft...of twijfel je daar wel is aan?
Ik beschouw mezelf als een makkelijke partner, d.w.z. doe niet ergens snel moeilijk over ofzo en als m'n girly ergens heen wil vind ik dat altijd wel goed.
Kortom, ja ik vind dat ik goed ben voor m'n vriendin...natuurlijk wel is onenigheid\meningsverschillen maar dat hoort erbij...over het algemeen loopt alles toch heel goed en daar ben ik heel blij om want ik hou heel veel van m'n vriendin!
Ik kan zo een aantal karaktereigenschappen van mezelf opnoemen die niet echt in mijn voordeel spreken... Ik ben aardig dominant. Als ik iets echt graag wil gebeurt dat meestal ook wel. Dat laat niet weg dat ik natuulijk ook héél erg lief voor mijn vriend ben...
[Dit bericht is gewijzigd door Powder op 25-03-2003 14:13]
Als ik helemaal gek op iemand ben, dan doe ik er echt enorm veel voor. Teveel soms. Mijn ex baalt ervan dat ik er niet meer ben. Ik deed al zijn administratie en regelde allerlei financiele zaken. Juist ja. (ook 1 van de redenen dat het uit is gegaan).
Ik kan enorm overdrijven in mijn liefde voor iemand. Als ik iemand leuk vind...echt heel erg leuk...dan zorg ik er meestal voor dat diegene mij een beetje leuk gaat vinden, als het dan niet klikt, dan is het jammer dan...
Beetje jammer.
Ik ben best dominant en perfectionistisch alhoewel dat de laatste tijd best meevalt. Ik geef er allemaal niet zoveel om.
Ik wil mannen die er goed uitzien en als dat niet het geval is, laat ik dat ook merken.
Beetje vervelend.
Ik ben ook te eerlijk, een nadeel voor mezelf.
quote:Dat geldt dus ook precies zo voor mij
Op dinsdag 25 maart 2003 13:18 schreef Powder het volgende:
Goede lover of goede partner?Ik kan zo een aantal karaktereigenschappen van mezelf opnoemen die niet echt in mijn voordeel spreken... Ik ben aardig domainant. Als ik iets echt graag wil gebeurt dat meestal ook wel. Dat laat niet weg dat ik natuulijk ook héél erg lief voor mijn vriend ben...
Mijn vriend laat soms teveel over zich heen walsen (ook door mij) heb ik het idee.
Laatst bv was hij ziek, hij lag hier op bed, maar als ik had willen winkelen en ik had gezegd dat hij mee "moest" dan was hij gewoon meegegaan met 39 graden koorts
Niet dat ik dat zou doen.. maar om aan te geven dat.. ik mak geen misbruik van hem
Wat de nee betreft, ik ben te jaloers, bezitterig, en af en toe lullig als ik een rotbui heb
Maar ik zal wel altijd voor mijn vriendin vechten en klaarstaan, al is het 4 uur snachts.. Ik zal haar altijd respecteren, van haar houden trouw zijn en met heel veel liefde behandelen.. Altijd naar haar luisteren en er voor haar zijn, en haar n-o-o-i-t in de steek laten..
Goede lover?? Ik zal mijn vriendin altijd goed en met liefde behandelen, maar helaas heb ik net als iedereen ook mijn negatieve punten....
En als je nagaat dat na 2 jaar de sex alleen maar beter is geworden (iedere keer weer ) , das toch ook wel een goed teken dacht ik zo.
Ik zal haar binnenkort weer es laten zien wat voor een goede lover ik ben, als ze jarig is!
quote:Een goede lover heeft juist niet alles over voor zijn/haar partner.
Vind jij jezelf een goede lover, die (bijna) alles voor zijn\haar partner over heeft...of twijfel je daar wel is aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Wrong op 25-03-2003 15:07]
quote:Ik heb een alleen een probleem. Ik zoek te vaak op zoek naar onmogelijke dieptes en ben snel verveeld.
Gek, wild, lief en onvoorspelbaar
[..]
quote:Same here.
Op dinsdag 25 maart 2003 15:05 schreef Wrong het volgende:
Ik ben zeker een goede partner.
[..]Ik heb alleen een probleem. Ik zoek te vaak op zoek naar onmogelijke dieptes en ben snel verveeld.
[..]
(Bovenstaande bewering is tot stand gekomen met medewerking van verschillende dames.)
Ik kan alleen af en toe heel erg zeuren over kleine dingen (ik weet het gelukkig van mezelf dus het valt mee denk ik) en ik ben afstotelijk lelijk, dat laatste is dan wel weer een beetje jammer
quote:maar als je dan ook jezelf bent is het toch goed?
Een goede lover heeft juist niet alles over voor zijn/haar partner.
Een goede lover is ten allen tijde zichzelf....
O_o en frenkie, onderbouw je mening is waarom denk je van niet, of is dat genant ofzo
Maar hij is al 2 dagen ziek, en allebei de dagen ben ik bij hem langsgeweest om hem gezelschap te houden. Gister ben ik naar de AH geweest om een zak keelsnoepjes voor m te kopen. Dus ja ik geloof dat ik mezelf wel een goede lover vind.
Maar ook niet altijd hoor, soms vind ik van mezelf dat ik hem veel teveel laat doen voor mij. Maarja soms kan t niet anders.
quote:Ik ben een einsellganger en niet gewend om met anderen rekening te houden. Ow en ik relativeer er te veel voor
Op dinsdag 25 maart 2003 17:06 schreef Williampie het volgende:
O_o en frenkie, onderbouw je mening is waarom denk je van niet, of is dat genant ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |