Maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet echt iets met de omvang van de borsten te maken heeft.
-edit- de boel ff aangepast -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Ms_Furious op 25-03-2003 12:31]
Zou het niet kunnen dat de meeeste vrouwen met grote borsten meer tevreden zijn met hun lichaam, zich meer sexy voelen en daarom seksueel vrijer zijn waardoor het lijkt dat ze eerder opgewonden zijn?
quote:mooi kruisje
Op dinsdag 25 maart 2003 12:30 schreef Doctor_Bara het volgende:
[afbeelding]
Lijkt mij niet echt waarschijnlijk wat je zegt.
Hooguitwat hierboven al gezegd is dat ze sneller in aanraking komen met deze of gene
Denk dat het niet uit maakt.
jij denkt misschien ook dat grote borsten meer melk geven?
In alle opzichten "een-wat-was-er-eerder-de-kip-of-het-ei-verhaal"
quote:Er zijn minstens zoveel borstverkleiningen als vergrotingen dus dat lijkt me niet.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:31 schreef Smurfer het volgende:
Hmm, ik weet het niet hoor...Zou het niet kunnen dat de meeeste vrouwen met grote borsten meer tevreden zijn met hun lichaam, zich meer sexy voelen en daarom seksueel vrijer zijn waardoor het lijkt dat ze eerder opgewonden zijn?
quote:Bullshit!
Op dinsdag 25 maart 2003 12:27 schreef amsterdamman het volgende:
Dus mijn theorie is dat vrouwen met grotere borsten eerder opgewonden raken omdat de borsten extra gevoelig zijn.
quote:O ja, en dat mollige mannen juist minder snel geil worden dan dunne.
Op dinsdag 25 maart 2003 13:06 schreef Manono het volgende:
Heb wel eens ergens gelezen dat door een bepaald hormoon (??) mollige vrouwen over het algemeen sneller opgewonden worden dan magere. En mollige vrouwen hebben vaak grotere tieten, dus...In alle opzichten "een-wat-was-er-eerder-de-kip-of-het-ei-verhaal"
Als die veronderstelling klopt gaat het dus waarschijnlijk om iets van een een mannelijk hormoon bij de mollige vrouwen (misschien zijn ze met een bepaalde combi daarom ook molliger?) en om een vrouwelijk hormoon bij de mollige mannen.
Denk hoe dan ook dat het niks met de grootte van borsten te maklen heeft.
quote:tuurlijk kom je er wel uit, want het antwoord is gewoon 'NEE'
Op dinsdag 25 maart 2003 13:54 schreef amsterdamman het volgende:
was een serieuze vraag maar blijkbaar komen we er niet uit.
dat ligt dus niet aan de grootte van de borsten
Ik snap je theorie ook niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |