wilde toch eens even wat vragen. Mijn mannetje en ik hebben afgelopen weekend eens even weer standje 69 uitgeprobeerd. Hadden dit voor een jaartje of zelfs al langer terug ook al eens geprobeerd, maar toen vonden we het 10 keer niks en superirritant en lachverwekkend. Maar goed, nu hebben we het dus weer geprobeerd en we vonden het nu ineens helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar....
Nu dus mijn vraag...zou het zo kunnen zijn dat je voor standje 69 toch al een bepaalde vertrouwdheid enzo moet hebben met elkaar, wil je er echt van genieten? Of herkennen jullie dit helemaal niet?
geniet er maar lekker van zou ik maar zeggen
quote:who fucking cares
Op dinsdag 25 maart 2003 12:54 schreef drea het volgende:
lijkt me wel dat je idd wat verttrouwd moet zijn met elkaar.
quote:inderdaad, lachen tijdens de sex vind ik ook ok, maar het kan wel de opwinding behoorlijk weghalen soms...dat is minder fijn. Oja en dat genieten komt wel goed, haha, tenminste, zolang het nog kan met mijn zwangere buikje
Op dinsdag 25 maart 2003 12:54 schreef drea het volgende:
lijkt me wel dat je idd wat verttrouwd moet zijn met elkaar.
het is tocheen nogal intieme happening.
btw lachen tijdens de sex vind ik echt ok!
![]()
![]()
geniet er maar lekker van zou ik maar zeggen
quote:Ik denk niet dat iemand jou zal missen als je plotseling zou ophouden te bestaan. Zielig ventje.
Op dinsdag 25 maart 2003 12:55 schreef boebiedoe het volgende:[..]
who fucking cares
quote:hij baalt gewoon dat ie niet mee kan praten
Op dinsdag 25 maart 2003 15:37 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Ik denk niet dat iemand jou zal missen als je plotseling zou ophouden te bestaan. Zielig ventje.
quote:Ik sluit me hier volledig bij aan
Op dinsdag 25 maart 2003 16:26 schreef armageddon1981 het volgende:
standje 69 is toch wel HET voorspel waar ik bloedgeil van word. beffen vind ik super om te doen. en als je dan lekker voor die doos ligt te spelen en je word nog eens ff flink gepijpt, MJUMMIIEEEEEE (kom wel snel klaar)
quote:zo kan je het ook zeggen
Op dinsdag 25 maart 2003 16:26 schreef armageddon1981 het volgende:
standje 69 is toch wel HET voorspel waar ik bloedgeil van word. beffen vind ik super om te doen. en als je dan lekker voor die doos ligt te spelen en je word nog eens ff flink gepijpt, MJUMMIIEEEEEE (kom wel snel klaar)
Zeker leuk als voorspel!!
quote:Ik vond het altijd helemaal niks als ik d'r boven moest hangen en hij naar beneden moest likken, maar nu we het andersom doen (bemoeilijkt het eigenlijke pijpen, dus dat is nu meer likken en spelen) vind ik het helemaal oke en ook makkelijker om gelijktijdig klaar te komen!!
Op vrijdag 28 maart 2003 08:17 schreef Bright het volgende:
69 is niet zo ... Ik vind het heerlijk om haar te beffen, ook lekker om gepijpt te worden (alleen vindt zij dat niet zo lekkerZou ik eens een nieuw topic over moeten starten) maar de combinatie is iets minder. Ik kan niet echt genieten als ik op boven en beneden moet letten. Daarom maar om de beurt...
En mijn vriendin die helemaal gek wordt als ze me pijpt... mjammie
quote:Niet willen pijpen is volgens mij echt een uitzondering. Ik ben nog geen meisje tegengekomen die het niet wilde in ieder geval.
Op vrijdag 28 maart 2003 12:12 schreef Legion_ het volgende:
69 is een top standje jammer dat niet alle girls zo erover denken.
En veel willen niet pijpen maja de jongeren girls maar naardat je ze een keer gebeffed hebt en ze uitlegd dat je ook graag oral terug verwend word keer de tij meestal wel om.
niet vaak gedaan, en wel een beetje eng vond ik.
Eerste keer dat ik dat wilde kroop ik gewoon zelf omgekeerd over m'n vriendin heen en begon haar te beffen, zij had zoiets van wat doet hij nu:S?
Later toen ik wat opener over sex durfde te praten met haar hebben we het nog wel een aantal keer gedaan maar dan met vriendin die boven mij kruipt. Ook erg lekker alleen jammer dat ik zo gevoelig ben en als zij mij pijpt, ik naar mijn mening veelste snel kom:@
quote:Haha dat is inderdaad ook hoe ik over hem denk
Op dinsdag 25 maart 2003 15:37 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Ik denk niet dat iemand jou zal missen als je plotseling zou ophouden te bestaan. Zielig ventje.
69 is heel lekker overigens. En ik denk inderdaad dat je al wat langer bij elkaar moet zijn om het voor beiden lekker te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |