Nadat ik 1,5 week geleden besloten heb om me een positievere houding aan te meten (zie topic van mij anderhalve week geleden of zo) heb ik dit ook proberen te doen, waarop 2 vrienden van mij zeiden dat ze "iets" aan mij merkten de afgelopen week, alleen ze konden het niet benoemen (ik weet wel wat et is )
Anyway, het probleem is als volgt. Tis niet zo dat ik nou zo vaak ga stappen, en ik ken dan ook bijna geen meiden (ja ik kan er ook niets aan doen, of wel natuurlijk ). Belt laatst een vriend van me me op dat zijn zusje graag uit wil met een paar vriendinnen van dr. Ik ken ze allemaal wel, gezien het feit dat ik wel vaker thuiskom bij die vriend van me en die meiden daar ook wel eens zijn. De reden dat ie belde is dat hij had gezegd dat hij hen zou brengen en halen, maar zijn auto was kapot, en hij vroeg aan mij of ik hen met mijn auto wilde brengen. Tuurlijk, geen probleem, dus dat heb ik gedaan. Nou schijnt dat zusje (15 jaar) ook iets aan mij gemerkt te hebben, en volgens die maat van me is ze verliefd op me. Daar komt nog eens bij dat een vriendin van haar, die 16 is, óók verliefd op me is (heeft ze gezegd tegen haar broer, die dan weer een kennis is van die vriend van me, ik ken hem verder niet). Daarnaast heb ik nog een meid op MSN, die dan weer een vriendin is van de vriendin van een vriend van me. Toen we eens een gesprek aan t voeren waren met zijn 4-en, voegde zij mij ineens toe aan haar lijst. Nou oke, die meid is dus óók verliefd op me. Dit heeft ze rechtuit tegen mij gezegd. Alleen, zij is ook 16. Op mijn vraag waarom zij dan verliefd op mij is, was het antwoord dat ik gewoon een schat was en dat ik tenminste verder nadacht dan de gemiddelde jongen (mja dat klopt wel denk ik, ik denk echt over alles na, meer dan goed voor me is) en nog wat geblaat. Ik vraag me toch echt af wat er aan mij is dat ik een aantrekkingskracht op jongere meiden (het zijn er nu dus 3). Ik wil gewoon aantrekkingskracht hebben op meiden van rond mijn eigen leeftijd dus (ben zelf 22). Ik weet niet of ik die heb, omdat ik dus geen meiden van mijn eigen leeftijd ken zeg maar (mja, hele uitleg daarover staat ergens in een topic van me). Mja goed, er is er dan 1 van 20, maar goed, dies niet (meer) verliefd op me. Die was een paar weken gek van me maar hield net zo snel weer op als t begonnen was, en ik wilde toch niets met dr..beetje een losbol.
Anyway, hoe kom ik van die meiden "af" zeg maar ? Gewoon botweg zeggen vind ik ook zoiets. Maar ja, hier kan ik ook niets mee op deze manier. De enige relatie die ik heb gehad begon toen ik 19 was en mn ex 15, en heeft 2 jaar geduurd. Toen merkte ik wel soms verschil, maar over het algemeen viel dat reuze mee. Schijnt zo te zijn dat je sneller volwassen wordt (qua denkpatronen e.d.) als je veel meegemaakt hebt, en dat was bij mijn ex het geval.
Mja, beetje warrig verhaal, maar ik wil dus graag weten hoe ik op een goede manier kan brengen dat ze niet zo achter me aan moeten lopen, want das dus een beetje vervelend vind ik persoonlijk...
quote:Ik zie eigenlijk niet waar ze achter je aan lopen. Ben je dat vergeten te vermelden of valt het best mee? Anders zou ik me gewoon gevleid voelen, als ik jou was. Op die leeftijd gaan die 'crushes' (verliefd vind ik een veel te groot woord hier) meestal snel weer over, volgende week kan er weer een ander uitverkoren zijn.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:31 schreef CoolGuy het volgende:<knip>
Mja, beetje warrig verhaal, maar ik wil dus graag weten hoe ik op een goede manier kan brengen dat ze niet zo achter me aan moeten lopen, want das dus een beetje vervelend vind ik persoonlijk...
en voortaan enter gebruiken want dit leest kut
quote:Mja, ik wist geen goeie topictitel. Modje: je mag t wel veranderen als je wat weet hoor. Maar goed, zo kan ik ook roepen: leer typen, en reageer niet als je toch niets zinnigs te zeggen hebt
Op dinsdag 25 maart 2003 11:34 schreef Fitnessboy het volgende:
Waatn kute topictitel zeg!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:34 schreef Fitnessboy het volgende:
Waatn kute topictitel zeg!
quote:Nee dat uit zich dus in veelvuldig gebeld worden door hun, en NEE ik heb mijn nummer NIET gegeven
Op dinsdag 25 maart 2003 11:36 schreef Fling het volgende:[..]
Ik zie eigenlijk niet waar ze achter je aan lopen. Ben je dat vergeten te vermelden of valt het best mee? Anders zou ik me gewoon gevleid voelen, als ik jou was. Op die leeftijd gaan die 'crushes' (verliefd vind ik een veel te groot woord hier) meestal snel weer over, volgende week kan er weer een ander uitverkoren zijn.
Maar nogmaals, op welke manier heb je d'r last van? Word je gestalked? Of wilde je het ons gewoon even vertellen?
quote:uhm, heb je ook nog een suggestie of kun je alleen een zogenaamde leuke opmerking maken en ondertussen jaloers zijn ?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:37 schreef boebiedoe het volgende:
zozo jij hebt t maar druk met al die meiden die verliefd op je worden
Tis niet mn doel om te zeggen dat er 3 meiden verliefd op me zijn, maar ik vraag hoe ik op een goede manier kan laten merken dat t niet gaat gebeuren. Ik neem aan dat jij gewoon liever een recht-door-zee topic had gezien ipv het verhaal dat ik getypt had ? Goed, hier komt ie dan :
Er zijn 3 meiden verliefd op me die alle drie aanzienlijk jonger zijn dan ik. Hoe kom ik hier vanaf ?
Zo beter... ?
[Dit bericht is gewijzigd door CoolGuy op 25-03-2003 11:43]
quote:Dat is toch stalken?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:38 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Nee dat uit zich dus in veelvuldig gebeld worden door hun, en NEE ik heb mijn nummer NIET gegeven
Bergen mail ontvangen, en als ik dan daar ben, dat ze dan echt opvallend veel om me heen hangen.
quote:Nee.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:36 schreef ArmaniMania het volgende:
BHFH cool ?
quote:nog net niet
Op dinsdag 25 maart 2003 11:41 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Dat is toch stalken?
quote:Door het ze gewoon te zeggen: Luister wijffies, jullie zijn wel aardig enzo, maar ik moet nu sex hebben en het liefst met je moeder. Ik zou maar uit mijn buurt blijven anders ga ik mijn frustraties op jullie botvieren.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:41 schreef CoolGuy het volgende:
Er zijn 3 meiden verliefd op me die alle drie aanzienlijk jonger zijn dan ik. Hoe kom ik hier vanaf ?
Weer een probleem opgelost
quote:Ah oké, iets duidelijker nu.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:38 schreef CoolGuy het volgende:Nee dat uit zich dus in veelvuldig gebeld worden door hun, en NEE ik heb mijn nummer NIET gegeven
Bergen mail ontvangen, en als ik dan daar ben, dat ze dan echt opvallend veel om me heen hangen.
Hmm, ik zou er niet te serieus op ingaan, dus geen moeilijke, gevoelige gesprekken om hen op humane wijze te ontmoedigen. Kan je via je vrienden (het zijn allemaal zusjes-van, als ik het goed gelezen heb ) niet gewoon een gerucht laten verspreiden dat je een vriendin hebt? Dan gaat het vanzelf over, vermoed ik.
quote:en dit kan natuurlijk ook
Tsk, wat een luxe probleem.
Naja, zeg gewoon dat je virenden wilt blijven. Of op een van de cliche manieren dus superdompers:
Ik vind je wel lief, maar je bent m'n type niet.
Ik zie je meer als jonger zusje, dan als vriendin.
vul hier nog meer bullshit in
en hier nog meer
[Dit bericht is gewijzigd door lovegrrl op 25-03-2003 11:52]
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
laat ze dit dit topic lezen, wordt wel lekker duidelijk zo...
* Frenkie is net een meisje van 16
quote:Ben jij dan ook op 6 jongens tegelijk verliefd dan?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:51 schreef Frenkie het volgende:
Meisjes van 16 zijn altijd en overal verliefd en meestal ook op zes jongens tegelijk. Stel je er dus niet te veel bij voor.* Frenkie is net een meisje van 16
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |