abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:45:11 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_9357260
Kheb een cube en een xbox

Ben verslaafd aan xbox live dat weet ik nu al, maar die cube roelt toch ook echt wel.
Wat is nou echt een must have die binnenkort gaat komen, wat is nou echt de moeite waard?
Zie door de bomen het bos gewoon niet meer... tuurlijk zal MP op de cube cool zijn, en ja hehe natuurlijk moet ik zelda spelen.
En op live dan? En gewoon op de box?
Kheb gewoon geen zin om een spel te halen wat me niet boeit, en ik heb ook geen zin om een spel te halen als blijkt dat de week er op een ander (En cooler) spel in de schappen ligt.

Ideen?

The truth was in here.
pi_9357293
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:45 schreef Bastard het volgende:
Kheb een cube en een xbox

Ben verslaafd aan xbox live dat weet ik nu al, maar die cube roelt toch ook echt wel.
Wat is nou echt een must have die binnenkort gaat komen, wat is nou echt de moeite waard?
Zie door de bomen het bos gewoon niet meer... tuurlijk zal MP op de cube cool zijn, en ja hehe natuurlijk moet ik zelda spelen.
En op live dan? En gewoon op de box?
Kheb gewoon geen zin om een spel te halen wat me niet boeit, en ik heb ook geen zin om een spel te halen als blijkt dat de week er op een ander (En cooler) spel in de schappen ligt.

Ideen?

Hmm ik denk dat ik even geen cube en box spellen zou kopen en een weekje zou wachten op CM4
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_9357297
nintendo 8 bit
pi_9357298
Daar hebben we algemene topics voor Bastard.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')