Ben verslaafd aan xbox live dat weet ik nu al, maar die cube roelt toch ook echt wel.
Wat is nou echt een must have die binnenkort gaat komen, wat is nou echt de moeite waard?
Zie door de bomen het bos gewoon niet meer... tuurlijk zal MP op de cube cool zijn, en ja hehe natuurlijk moet ik zelda spelen.
En op live dan? En gewoon op de box?
Kheb gewoon geen zin om een spel te halen wat me niet boeit, en ik heb ook geen zin om een spel te halen als blijkt dat de week er op een ander (En cooler) spel in de schappen ligt.
Ideen?
quote:Hmm ik denk dat ik even geen cube en box spellen zou kopen en een weekje zou wachten op CM4
Op dinsdag 25 maart 2003 10:45 schreef Bastard het volgende:
Kheb een cube en een xboxBen verslaafd aan xbox live dat weet ik nu al, maar die cube roelt toch ook echt wel.
Wat is nou echt een must have die binnenkort gaat komen, wat is nou echt de moeite waard?
Zie door de bomen het bos gewoon niet meer... tuurlijk zal MP op de cube cool zijn, en ja hehe natuurlijk moet ik zelda spelen.
En op live dan? En gewoon op de box?
Kheb gewoon geen zin om een spel te halen wat me niet boeit, en ik heb ook geen zin om een spel te halen als blijkt dat de week er op een ander (En cooler) spel in de schappen ligt.Ideen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |