quote:Klopt,... jij bent opzeker meer een aktie (racen / vechten) gamer en ik meer adventure gericht !
Op dinsdag 25 maart 2003 11:12 schreef Bastard het volgende:[..]
En dat scheelt ook in objectiviteit denk ik.. ikzelf vind het ene spel wel goed en choco dan ook, maar merk toch ook vaak grote verschillen tussen ons hoor.
quote:Nee, moet het weten
Op dinsdag 25 maart 2003 11:12 schreef Troel het volgende:[..]
KUT
Ik had gehoopt dat je het vergeten was...
quote:Met MP ben je denk ik wel een maand zoek! Er is zoveel te doen en te ontdekken!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:13 schreef Bastard het volgende:
Kheb een maand vrij, en na 5x rukken op een dag wil ik wel wat anders doen he.
quote:Tja,...koop als je Metroid niet wilt dan wat anders, maar er is niet veel vriend
Op dinsdag 25 maart 2003 11:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb een maand vrij, en na 5x rukken op een dag wil ik wel wat anders doen he.
Mzzl Henken....tot straks Ik ga even winkelen !
quote:Klopt, we vermaken ons beide ontzettend dat staat voorop.. maar voor mij hoeft er niet zo gauw een verhaal te zitten in een spel
Op dinsdag 25 maart 2003 11:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt,... jij bent opzeker meer een aktie (racen / vechten) gamer en ik meer adventure gericht !
quote:Goed, het zal wel uitdraaien op MP dan
Op dinsdag 25 maart 2003 11:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tja,...koop als je Metroid niet wilt dan wat anders, maar er is niet veel vriend
![]()
Mzzl Henken....tot straks
Ik ga even winkelen !
quote:Ik hou van orginele games (dus iets wat nog niet eerder is gezien, Metroid Prime in dit geval) of van games die duidelijk binnen een bepaald genre vallen maar qua niveau ver boven het gemiddelde uitsteken en een nieuwe benchmark vormen (The Mark of Kri, Final Fantasy, Resident Evil).
Op dinsdag 25 maart 2003 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Klopt,... jij bent opzeker meer een aktie (racen / vechten) gamer en ik meer adventure gericht !
Racers vind ik soms leuk (Gran Turismo 3, Burnout 2), vechtgames (button-bashers) vind ik helemaal niks.
quote:Nog ff dit dan,... voordat ik wegga ! Je vond Halo toch cool. Metroid is cooler vind ik zelf aangezien hier meer ontdekken en exploren tussen zit en de gameplay veeeeeel hoger is. Dat kan je wel aan Nintendo over laten
Op dinsdag 25 maart 2003 11:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Goed, het zal wel uitdraaien op MP dan
Mzzl !
quote:Ja, maar je moet het natuurlijk in een vergelijking weten... Want misschien heb ik wel altijd een natte poes ofzo...
Op dinsdag 25 maart 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, moet het weten
quote:Er is genoeg, helaas houd hij niet van Resident Evil (0) en heeft hij volgens mij geen PS2 (The Mark of Kri).
Op dinsdag 25 maart 2003 11:15 schreef Chocobo het volgende:
Tja,...koop als je Metroid niet wilt dan wat anders, maar er is niet veel vriend![]()
quote:PS2 is niet meer nee.. en RE zal heus erg mooi zijn.. daar ben ik van overtuigd, maar ik speel het gewoon niet
Op dinsdag 25 maart 2003 11:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Er is genoeg, helaas houd hij niet van Resident Evil (0) en heeft hij volgens mij geen PS2 (The Mark of Kri).
quote:ja das ook weer waar, nou ja bij mij is het iedere ochtend wel raak
Op dinsdag 25 maart 2003 11:19 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar je moet het natuurlijk in een vergelijking weten... Want misschien heb ik wel altijd een natte poes ofzo...
quote:topickiller
Op dinsdag 25 maart 2003 11:22 schreef Bastard het volgende:[..]
ja das ook weer waar, nou ja bij mij is het iedere ochtend wel raak
Nou, er is mij niets bijzonders opgevallen... Bij mezelf dan
quote:Kom anders even naar het MP-topic, wordt je denk ik wel overtuigd!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:22 schreef Bastard het volgende:
PS2 is niet meer nee.. en RE zal heus erg mooi zijn.. daar ben ik van overtuigd, maar ik speel het gewoon niet
En heb je al een Free Entertainment Card? Krijg je 10% korting bij de FRS.
quote:Nou ja goed, we laten je poes maar met rust.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:29 schreef Troel het volgende:[..]
topickiller
Nou, er is mij niets bijzonders opgevallen... Bij mezelf dan
quote:Ken het topic strol, kijk er veel in..
Op dinsdag 25 maart 2003 11:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Kom anders even naar het MP-topic, wordt je denk ik wel overtuigd!
En heb je al een Free Entertainment Card? Krijg je 10% korting bij de FRS.
quote:Ik heb een keer in een slaaperige bui mijn AH bonuskaart gegeven, en die verkoper mij maar wazig aankijken. Volgens mij duurde het zeker 5 minuten voordat ik het door had.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:34 schreef Bastard het volgende:
Die kaart heb ik vlgs mij wel, ik laat steeds een pasje zien als ik daar wat koop, zal wel die kaart zijn
quote:Ja maar je word toch ook gek van al die pasjes en kaartjes
Op dinsdag 25 maart 2003 11:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb een keer in een slaaperige bui mijn AH bonuskaart gegeven, en die verkoper mij maar wazig aankijken. Volgens mij duurde het zeker 5 minuten voordat ik het door had.
KUT
KUT
KUT
Tentamen was KUT
.... Sorry...
*Opnieuw probeert
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey Gijzen
Nog nieuws? Ik heb al gelezen dat we Troel's poes met rust laten, dat Muurbloempje langs is geweest en dat Bastard nog geen MP heeft.
quote:Waar ging je tentamen eigenlijk over?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey GijzenNog nieuws? Ik heb al gelezen dat we Troel's poes met rust laten, dat Muurbloempje langs is geweest en dat Bastard nog geen MP heeft.
Nou je opsomming is wel zon beetje compleet ook
quote:ik heb spierpijn
Op dinsdag 25 maart 2003 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog nieuws? Ik heb al gelezen dat we Troel's poes met rust laten, dat Muurbloempje langs is geweest en dat Bastard nog geen MP heeft.
quote:Biologie zo te horen.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:46 schreef Bastard het volgende:
Waar ging je tentamen eigenlijk over?
En bastard, ik mis Tiggy ook
Mijn tentamen ging over Ruimtevaart, deel 2 (attitude control, thermal control, cost estimation, propulsion, en nog een paar onderwerpen)
Onwijs interessant, maar ZWAAR moeilijk deze keer imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |