quote:Het is zeker geen FPS (daar vind ik op de consoles namelijk ook niks aan). Je moet wel schieten maar je "locked" gewoon je vijanden. Het is meer puzzelen en de schitterende levels verkennen. Dit spel is gewoon ongelooflijk verzorgd.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:56 schreef Bastard het volgende:
Ontdekkingsreis klinkt cool inderdaad...
Ik was ook aan het twijfelen, maar heb me door Chocobo laten overhalen (en door het feit dat dit DE game van 2003 wordt genoemd). En ik heb erg geen spijt van gehad (maar goed ook, anders had ik hem moeten bitchslappen).
MP is iets heel erg bijzonders.
quote:Inderdaad. Maar met MP maak je echt geen slechte koop. En anders kun je hem altijd binnen een paar dagen ruilen voor Resident Evil.
Sja kijk als we het over spellen hadden van een tientje was het anders geweest, maar voor een aankomend werkloze koos word het toch echt ff afwegen.
quote:Ik lurk dat MP topic ook, ken de screens.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Check anders deze screens even Metroid Prime continues [deel 2] Zoiets moet je toch wel wat zeggen. De gameplay is geweldig Gijs,..zoveel gamers kunnen het niet fout hebben. En Star Wars zegt mij momenteel ook niet echt veel, maar volgens IGN kan het een van de betere RPG's op de markt worden,.....klinkt interessant ! KOTOR boeit me wel !
*Zucht*
KOTOR is dat trouwens op live, zou me iets meer boeien dan.. verder denk ik dat je echt wel van SW moet houden, zullen wel veel van die herkenningspunten inzitten die cool zijn als je SW aanhanger bent.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is zeker geen FPS (daar vind ik op de consoles namelijk ook niks aan). Je moet wel schieten maar je "locked" gewoon je vijanden. Het is meer puzzelen en de schitterende levels verkennen. Dit spel is gewoon ongelooflijk verzorgd.
Ik was ook aan het twijfelen, maar heb me door Chocobo laten overhalen (en door het feit dat dit DE game van 2003 wordt genoemd). En ik heb erg geen spijt van gehad (maar goed ook, anders had ik hem moeten bitchslappen).
[..]Inderdaad. Maar met MP maak je echt geen slechte koop. En anders kun je hem altijd binnen een paar dagen ruilen voor Resident Evil.
quote:Een demo
Op dinsdag 25 maart 2003 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon tot mei Moto GP gamen toch ?
9 van de 10 wedstrjden die ik rij win ik al (Al dan niet door iemand hard onderuit te rijden wat nog enige kick geeft)
Tis spannend als er mensen mee doen die het hele spel hebben, die hebben custom bikes en zijn sneller, hopen op een foutje van hun dus.
In mei komt deel 2 er aan, die is nog mooier en nog cooler, vooral het opbouwen totaan de stickers is leuk gedaan.
quote:KOTOR is niet live Henkie
Op dinsdag 25 maart 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik lurk dat MP topic ook, ken de screens.
Het spel leeft nog niet echt voor me geloof ik.. het pakt me niet op deze manier.*Zucht*
![]()
KOTOR is dat trouwens op live, zou me iets meer boeien dan.. verder denk ik dat je echt wel van SW moet houden, zullen wel veel van die herkenningspunten inzitten die cool zijn als je SW aanhanger bent.
quote:We helpen Bastard even door een zware tijd. Hij wil iets gamen maar weet nog niet wat of wat die moet doen
Op dinsdag 25 maart 2003 11:03 schreef Troel het volgende:
Jullie gaan veel te hard... En ik begrijp heen fluit waar jullie het over hebben!
quote:Screens zeggen niet echt veel, maar wacht maar tot je het allemaal ziet bewegen! Alles ziet er geweldig uit en constant 60 fps! Mooie lichteffecten en een ongelooflijke aandacht voor kleine details (als je in de regen omhoog kijkt blijven er druppels op je visor liggen bijvoorbeeld).
Op dinsdag 25 maart 2003 11:02 schreef Bastard het volgende:
Ik lurk dat MP topic ook, ken de screens.
Het spel leeft nog niet echt voor me geloof ik.. het pakt me niet op deze manier.
quote:Ja, klinkt goed... zeker weten.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is zeker geen FPS (daar vind ik op de consoles namelijk ook niks aan). Je moet wel schieten maar je "locked" gewoon je vijanden. Het is meer puzzelen en de schitterende levels verkennen. Dit spel is gewoon ongelooflijk verzorgd.
[..]Inderdaad. Maar met MP maak je echt geen slechte koop. En anders kun je hem altijd binnen een paar dagen ruilen voor Resident Evil.
quote:Dan kotor de boom in... dat scheelt er weer 1
Op dinsdag 25 maart 2003 11:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
KOTOR is niet live Henkie
Dat is Galaxies en die komt voorlopig nog niet uit !
quote:Is persoonlijk, ik vind de besturing met een gamepad gewoon ruk!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:07 schreef Bastard het volgende:
Dat stukje dat FPS niet goed zou zijn op een console zal ik als speler van UC op de xbox toch moeten tegen spreken.
quote:Dammit.. mooier dn halo dus.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Screens zeggen niet echt veel, maar wacht maar tot je het allemaal ziet bewegen! Alles ziet er geweldig uit en constant 60 fps! Mooie lichteffecten en een ongelooflijke aandacht voor kleine details (als je in de regen omhoog kijkt blijven er druppels op je visor liggen bijvoorbeeld).
quote:Jij lijkt me wel soms,....
Op dinsdag 25 maart 2003 11:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Screens zeggen niet echt veel, maar wacht maar tot je het allemaal ziet bewegen! Alles ziet er geweldig uit en constant 60 fps! Mooie lichteffecten en een ongelooflijke aandacht voor kleine details (als je in de regen omhoog kijkt blijven er druppels op je visor liggen bijvoorbeeld).
quote:Oh GOD ja
Op dinsdag 25 maart 2003 11:08 schreef Bastard het volgende:[..]
Dammit.. mooier dn halo dus.
quote:Dat mag.. tis wel allemaal te fine-tunen hoor voor de pad, althans wel in UC, anders had ik het ook moeilijker gevonden.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is persoonlijk, ik vind de besturing met een gamepad gewoon ruk!
quote:Laat hem gaan schaken!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
We helpen Bastard even door een zware tijd. Hij wil iets gamen maar weet nog niet wat of wat die moet doen
quote:Had je nou een natte poes trouwens vanmorgen?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:09 schreef Troel het volgende:[..]
Laat hem gaan schaken!
Moet het gewoon weten, het word nu een obsessie!
quote:Ik merk dat we wel dezelfde smaak van games hebben!
Op dinsdag 25 maart 2003 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Jij lijkt me wel soms,....
quote:Wacht gewoon joh,... ga gewoon Live gamen en wacht tot Zelda. Je kan MP altijd nog kopen toch ?
Op dinsdag 25 maart 2003 11:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Had je nou een natte poes trouwens vanmorgen?
quote:KUT
Op dinsdag 25 maart 2003 11:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Had je nou een natte poes trouwens vanmorgen?
Ik had gehoopt dat je het vergeten was...
quote:Idd,.... Metroid,... Resident Evil,... Final Fantasy etc etc
Op dinsdag 25 maart 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik merk dat we wel dezelfde smaak van games hebben!
quote:En dat scheelt ook in objectiviteit denk ik.. ikzelf vind het ene spel wel goed en choco dan ook, maar merk toch ook vaak grote verschillen tussen ons hoor.
Op dinsdag 25 maart 2003 11:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik merk dat we wel dezelfde smaak van games hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |