Hoe je zo'n persoon opduikelt is wat moeilijker, maar er zijn parenclubs en andere gelegenheden genoeg. Kies er een uit en kom er nooit meer terug ofzo...
Die van mij wil niet...en de vorige wou ook al niet
quote:Ja, zo dacht ik er ook over & heb 't daarover gehad. Een parenclub trekt haar niet zo & mij ook niet zo, omdat we 't liever in huiselijke sfeer doen. Ik heb wel 'ns op 'n oproepje op internet gereageerd, maar daar is tot nu toe niks uitgekomen, maar goed ik zoek gewoon verder 8). Ik denk wel, dat ze op 'n gegeven moment, over de drempel getrokken kan worden.
Op 06 januari 2001 10:20 schreef Knorretje het volgende:
Regel een trio met iemand die je niet kent, waar je niets van weet en nooit meer zult zien. Oftewel, het wordt dan wel heel moeilijk om daar verliefd op te worden of jaloers.Hoe je zo'n persoon opduikelt is wat moeilijker, maar er zijn parenclubs en andere gelegenheden genoeg. Kies er een uit en kom er nooit meer terug ofzo...
quote:En als ze dat nou niet wordt......... op 'n gegeven moment????? Blijf je haar dan toch pushen om het wel te doen??? Wat is een gegeven moment??
Op 06 januari 2001 10:44 schreef DaMan het volgende:
Ik denk wel, dat ze op 'n gegeven moment, over de drempel getrokken kan worden.
Je schrijft dat ze er in principe wel trek in heeft, maar blijkbaar heeft ze veel tijd nodig om een daadwerkelijke beslissing te nemen. Gun haar dan die tijd! Laat haar merken dat wat jou betreft zij op de eerste plaats staat en dat er geen sprake kan zijn van liefde tussen jou en een trio partner. Als je haar blijft pushen om een snel besluit te nemen, werkt dat volgens mij alleen maar averechts en wordt ze wellicht alleen maar wantrouwiger.
Ik wens je veel wijsheid en geduld toe met het komen tot een besluit waar jullie alletwee achter kunnen staan. En veel sexplezier!
quote:Nee, ik zal haar zeker niet pushen, da's absoluut niet m'n bedoeling, daarvoor hou ik teveel van haar
Op 06 januari 2001 12:12 schreef ElizabethR het volgende:
En als ze dat nou niet wordt......... op 'n gegeven moment????? Blijf je haar dan toch pushen om het wel te doen??? Wat is een gegeven moment??Je schrijft dat ze er in principe wel trek in heeft, maar blijkbaar heeft ze veel tijd nodig om een daadwerkelijke beslissing te nemen. Gun haar dan die tijd! Laat haar merken dat wat jou betreft zij op de eerste plaats staat en dat er geen sprake kan zijn van liefde tussen jou en een trio partner. Als je haar blijft pushen om een snel besluit te nemen, werkt dat volgens mij alleen maar averechts en wordt ze wellicht alleen maar wantrouwiger.
Ik wens je veel wijsheid en geduld toe met het komen tot een besluit waar jullie alletwee achter kunnen staan. En veel sexplezier!
quote:Er al eens aan gedacht dat je vriendin misschien wel een ander soort trio in het hoofd heeft dan jij?
Op 06 januari 2001 01:16 schreef DaMan het volgende:
Ik loop al 'n tijdje met 't plan rond, om 'n trio, met m'n vriendin & 'n bi-meid te doen. M'n vriendin is dus niet vies van vrouwen, maar ze is bang, dat ik verliefd op de andere vrouw wordt. Nu heb ik haar al diverse malen verteld, dat ik sex los kan zien van liefde.
Nu is mijn vraag, welke meid/vrouw kan haar overtuigen, dat ze echt niet bang hoeft te zijn
quote:en zij NIET in het midden
Op 06 januari 2001 23:56 schreef golfer het volgende:
Er al eens aan gedacht dat je vriendin misschien wel een ander soort trio in het hoofd heeft dan jij?
M.a.w. zij met 2 mannen?
quote:Nee hoor, dat vindt ze niet tof
Op 06 januari 2001 23:56 schreef golfer het volgende:
Er al eens aan gedacht dat je vriendin misschien wel een ander soort trio in het hoofd heeft dan jij?
M.a.w. zij met 2 mannen?
quote:Nee, ik zal 't haar zeker niet opdringen, daarvoor hou ik teveel van haar
Op 06 januari 2001 23:31 schreef original het volgende:
Ik denk dat je haar tijd moet gunnen en de ruimte om zelf aan te geven wanneer ze er aan toe is.
Als je van haar houdt moet dit geen probleem zijn.
Ga vooral het onderwerp niet opdringen, laat het op zijn beloop en als ze het echt wil
geeft ze dit vanzelf aan.
Ze zal zoals zoveel vrouwen haar vriend niet zo gauw willen delen.
Blijkbaar heeft ze genoeg aan jou en dat moet toch een groot compliment zijn.
Geef haar de tijd!
Het zat er aan te komen met me ex-vriendin. Echter als er een triootje zou komen met een vriendin, dat er ook een met een man zou komen.
Tsja....daar mijn nieuwsgierigheid aardig groot was hadden we alles al gepland.....helaas ging het voortijdig uit
Maar hoe dan ook we hebben genoten van die tijd en hebben er zeker geen spijt van dat we het gedaan hebben. Het vriendinnetje heeft al een aantal jaren geleden haar eigen pad gekozen en wij zijn nog steeds bijelkaar
Zou zeggen go for it.
quote:En als ze dat wel zou willen ?
Op 07 januari 2001 02:16 schreef DaMan het volgende:
Nee hoor, dat vindt ze niet tofDaar hebben we 't al 's over gehad.
quote:Dan zul je hier wel een cocksandwich bedoelen?
Op 09 januari 2001 00:21 schreef Sakura het volgende:
Miss Sakura houdt dus niet van anaal. Wel al enkele keren dubbele penetratie gedaan
quote:Dat zou ik prima vinden, want ik ben zelf 'n beetje bi.
Op 09 januari 2001 10:03 schreef §erum het volgende:
En als ze dat wel zou willen ?
Zou je het prima vinden ?
quote:Die term hoor ik nu voor het eerst...
Op 09 januari 2001 10:15 schreef DIGGER het volgende:
Dan zul je hier wel een cocksandwich bedoelen?
gadver moet er niet aan denken.
[/algemeen]
Trio..trio.. doet me denken dat je niet genoeg aan elkaar hebt ? dat je meer wil als de ander kan geven..
Maar ik denk dat als het met een stel gaat etc. dat je veel last krijgt van jaloezie.
Je kent het principe van vroeger toch.. als je met z'n 3en buiten ging spelen was er altijd iemand die buiten de boot viel.
Of zie ik het nou verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |