abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9351430
Ten eerste, ik wist niet waar dit hoorde dus zet ik het maar hier, modjes, voel je vrij het ergens heen te kicken.

Ik werk dus op maandag in een supermarkt als bijbaan en na 3 jaar ga je je toch aan bepaalde dingen ergeren van bepaalde producten.
Bijv: Sommige blikjes pakken niet aansluitend op elkaar. Unox bijv wel, zodat je er mooi 2 of 3 op elkaar kan zetten zonder dat ut valt. Maar sommige merken juist echt totaal niet zodat het scheef gaat.

Ander voorbeeld: Pakken drinken hebben vandaag de dag zo een wit tuitje op 1 kant. Als je die aan de voorkant doet blijven de pakken mooi staan omdat ze iets wat naar achter leunen dan. maar sommige merken hebben maar aan 1 kant van het pak een voorkant en dan hebben ze het tuitje aan de achterkant. Daardoor kan je nooit mooi 2 pakken op elkaar zetten.

Doen die bedrijven dan echt geen onderzoek? Krijgen ze dat niet door? Want dit soort dingen zijn echt al jaren zo, er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen maar dit zijn er ff snel 2

Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  maandag 24 maart 2003 @ 22:56:24 #2
34372 Lu-Cky
Nothing is what it seems
pi_9351509
Get a real job
Http://www.luckyboy.nl natuurlijk, maar dat spreekt voor zich...
  maandag 24 maart 2003 @ 22:56:26 #3
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_9351511
Ach.....boeie, het is maar een bijbaantje van 1 dag (avond) in de week. Niet druk om maken.
Ergert u niet, verwondert u slechts
pi_9351520
Dan moet je eens naar de nieuwe flessen van Campina kijken: daar zit geen statiegeld meer op, en de opening bovenin is kleiner geworden, zodat je er niet meer met een flessenschrapper in kan. Wat een belachelijke klotefles is dat. En dat er geen statiegeld meer op zit is gewoon schandalig. Een beter milieu begint niet met een hele grote vuilniszak vol lege flessen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_9351524
Is meer lifestyle.
pi_9351539
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:56 schreef Lu-Cky het volgende:
Get a real job
Betaalt goed Relaxte Tijden etc
pi_9351900
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:52 schreef Brendovic het volgende:
Ten eerste, ik wist niet waar dit hoorde dus zet ik het maar hier, modjes, voel je vrij het ergens heen te kicken.

Ik werk dus op maandag in een supermarkt als bijbaan en na 3 jaar ga je je toch aan bepaalde dingen ergeren van bepaalde producten.
Bijv: Sommige blikjes pakken niet aansluitend op elkaar. Unox bijv wel, zodat je er mooi 2 of 3 op elkaar kan zetten zonder dat ut valt. Maar sommige merken juist echt totaal niet zodat het scheef gaat.

Ander voorbeeld: Pakken drinken hebben vandaag de dag zo een wit tuitje op 1 kant. Als je die aan de voorkant doet blijven de pakken mooi staan omdat ze iets wat naar achter leunen dan. maar sommige merken hebben maar aan 1 kant van het pak een voorkant en dan hebben ze het tuitje aan de achterkant. Daardoor kan je nooit mooi 2 pakken op elkaar zetten.

Doen die bedrijven dan echt geen onderzoek? Krijgen ze dat niet door? Want dit soort dingen zijn echt al jaren zo, er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen maar dit zijn er ff snel 2

Snap precies wat je bedoelt, echt heel erg stom in sommige gevallen..
pi_9351944
Zolang het maar opvalt in de schappen he...
  maandag 24 maart 2003 @ 23:15:41 #9
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_9351968
zullen ze ook wel problemen mee hebben bij opslag en vervoer...
zullen ze vast wel hard aan werken om dat te verbeteren...
tot die tijd.. gewoon geen torentjes bouwen. of leg de pakken op hun zij.
komop .. wees creatief in je job.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_9352040
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:15 schreef kless het volgende:
zullen ze ook wel problemen mee hebben bij opslag en vervoer...
zullen ze vast wel hard aan werken om dat te verbeteren...
tot die tijd.. gewoon geen torentjes bouwen. of leg de pakken op hun zij.
komop .. wees creatief in je job.
Jah d0h maar na 3 jaar nog niks anders denk je toch van hmz nu mag ut wel es goed
  dinsdag 25 maart 2003 @ 00:01:19 #11
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_9353176
start mss es je eigen verpakkingsbedrijf op of kunt mss gaan protesteren, is nu toch de periode om te gaan betogen tegen van alles en nog wat
biggest revolution since the microchip
pi_9355456
Bij het ontwerpen van een verpakking kan je niet met álles rekening houden. Je zal toch keuzes moeten maken en soms gaat "goedkoop" voor op "milieu"...

*heeft de afgelopen 9 weken ein-de-loos zitten ouwehoeren over een verpakking voor bitterballen*

pi_9355818
AAARRGGHH, ja inderdaad ja: ik snap helemaal wat je bedoelt!
Ik heb vrij kleine voorraadkastjes in m'n keuken, die wel vrij hoog zijn. Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk te stapelen. De meeste ellende komt van de blikken gepelde tomaten en die kleine rotblikjes tomatenpuree.
Wil je iets uit de kast pakken, flikkert de hele zooi naar beneden!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 22:55:27 #14
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_9375738
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:22 schreef PluizZzje het volgende:
Ik heb vrij kleine voorraadkastjes in m'n keuken, die wel vrij hoog zijn. Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk te stapelen. De meeste ellende komt van de blikken gepelde tomaten en die kleine rotblikjes tomatenpuree.
mss kan je gewoon een extra plank op de helft van de hoogte bijhangen (hamer, plank en een pr nagels, en zo geflikt )
biggest revolution since the microchip
  dinsdag 25 maart 2003 @ 22:58:36 #15
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_9375823
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:22 schreef PluizZzje het volgende:
die dingen zetten ze in de supermarkt niet eens op elkaar... Dan zou ik er thuis al helemaal geen moeite voor doen
pi_9379592
Dat werk ken ik.

Je hebt dan ook van die hele hoge, smalle flessen Struik-bouillon. Die zijn pas erg. Die moet je als vakkenvuller ook op elkaar gaan zetten terwijl ze eigenlijk amper op elkaar kunnen blijven staan.

En dan maar bidden dat de hele zooi niet om kiepert en de hele supermarkt vol met bouillon en glassplintertjes ligt.

Ik heb als vakkenvulster weleens een glazen potje met bessen (of iets anders roods) op sap om laten vallen, ook iets wat lastig op elkaar te zetten was. En ja, de winkel was toen nog open dus alle klanten konden het resultaat bewonderne. Dan baal je.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')