Ik werk dus op maandag in een supermarkt als bijbaan en na 3 jaar ga je je toch aan bepaalde dingen ergeren van bepaalde producten.
Bijv: Sommige blikjes pakken niet aansluitend op elkaar. Unox bijv wel, zodat je er mooi 2 of 3 op elkaar kan zetten zonder dat ut valt. Maar sommige merken juist echt totaal niet zodat het scheef gaat.
Ander voorbeeld: Pakken drinken hebben vandaag de dag zo een wit tuitje op 1 kant. Als je die aan de voorkant doet blijven de pakken mooi staan omdat ze iets wat naar achter leunen dan. maar sommige merken hebben maar aan 1 kant van het pak een voorkant en dan hebben ze het tuitje aan de achterkant. Daardoor kan je nooit mooi 2 pakken op elkaar zetten.
Doen die bedrijven dan echt geen onderzoek? Krijgen ze dat niet door? Want dit soort dingen zijn echt al jaren zo, er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen maar dit zijn er ff snel 2
quote:Betaalt goed
Op maandag 24 maart 2003 22:56 schreef Lu-Cky het volgende:
Get a real job
quote:Snap precies wat je bedoelt, echt heel erg stom in sommige gevallen..
Op maandag 24 maart 2003 22:52 schreef Brendovic het volgende:
Ten eerste, ik wist niet waar dit hoorde dus zet ik het maar hier, modjes, voel je vrij het ergens heen te kicken.Ik werk dus op maandag in een supermarkt als bijbaan en na 3 jaar ga je je toch aan bepaalde dingen ergeren van bepaalde producten.
Bijv: Sommige blikjes pakken niet aansluitend op elkaar. Unox bijv wel, zodat je er mooi 2 of 3 op elkaar kan zetten zonder dat ut valt. Maar sommige merken juist echt totaal niet zodat het scheef gaat.Ander voorbeeld: Pakken drinken hebben vandaag de dag zo een wit tuitje op 1 kant. Als je die aan de voorkant doet blijven de pakken mooi staan omdat ze iets wat naar achter leunen dan. maar sommige merken hebben maar aan 1 kant van het pak een voorkant en dan hebben ze het tuitje aan de achterkant. Daardoor kan je nooit mooi 2 pakken op elkaar zetten.
Doen die bedrijven dan echt geen onderzoek? Krijgen ze dat niet door? Want dit soort dingen zijn echt al jaren zo, er zijn nog veel meer voorbeelden te noemen maar dit zijn er ff snel 2
quote:Jah d0h maar na 3 jaar nog niks anders denk je toch van hmz nu mag ut wel es goed
Op maandag 24 maart 2003 23:15 schreef kless het volgende:
zullen ze ook wel problemen mee hebben bij opslag en vervoer...
zullen ze vast wel hard aan werken om dat te verbeteren...
tot die tijd.. gewoon geen torentjes bouwen. of leg de pakken op hun zij.
komop .. wees creatief in je job.
*heeft de afgelopen 9 weken ein-de-loos zitten ouwehoeren over een verpakking voor bitterballen*
quote:mss kan je gewoon een extra plank op de helft van de hoogte bijhangen (hamer, plank en een pr nagels, en zo geflikt
Op dinsdag 25 maart 2003 09:22 schreef PluizZzje het volgende:
AAARRGGHH, ja inderdaad ja: ik snap helemaal wat je bedoelt!
Ik heb vrij kleine voorraadkastjes in m'n keuken, die wel vrij hoog zijn. Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk te stapelen. De meeste ellende komt van de blikken gepelde tomaten en die kleine rotblikjes tomatenpuree.
Wil je iets uit de kast pakken, flikkert de hele zooi naar beneden!
quote:die dingen zetten ze in de supermarkt niet eens op elkaar... Dan zou ik er thuis al helemaal geen moeite voor doen
Op dinsdag 25 maart 2003 09:22 schreef PluizZzje het volgende:
AAARRGGHH, ja inderdaad ja: ik snap helemaal wat je bedoelt!
Ik heb vrij kleine voorraadkastjes in m'n keuken, die wel vrij hoog zijn. Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk te stapelen. De meeste ellende komt van de blikken gepelde tomaten en die kleine rotblikjes tomatenpuree.
Wil je iets uit de kast pakken, flikkert de hele zooi naar beneden!
Je hebt dan ook van die hele hoge, smalle flessen Struik-bouillon. Die zijn pas erg. Die moet je als vakkenvuller ook op elkaar gaan zetten terwijl ze eigenlijk amper op elkaar kunnen blijven staan.
En dan maar bidden dat de hele zooi niet om kiepert en de hele supermarkt vol met bouillon en glassplintertjes ligt.
Ik heb als vakkenvulster weleens een glazen potje met bessen (of iets anders roods) op sap om laten vallen, ook iets wat lastig op elkaar te zetten was. En ja, de winkel was toen nog open dus alle klanten konden het resultaat bewonderne. Dan baal je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |