abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9350080
Nouja heb dus ruzie met me vriendin...op zich niet zo heel groot probleem, maar wel aangezien het een lange afstands relatie bedraagd..ik zal het even uitleggen...

Ze zou zaterdag hiernatoe komen, omdat is het verleden is gebleken dat ze dingen meestal 1 dag van te voren wil plannen, smste ik haar, meel je woensdag ff of je nog komt enzo....krijg ik een sms waarom ik geen vertrouwen in haar heb en dat ze boos is ( en dat dat misschien morgen wel weer over is, maar goed) En dat ik dit verkeerd doe en dat ik dat verkeerd doe.....
Ik heb me maar rustig gehouden en me excuses aangeboden, maar eiglijk zou ik nu wel willen janken....

wat moet ik nou doen? Ik weet dat ze nog heel erg boos is en ik ben superbang dat ze het morgen uitmaakt!!!

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9350120
Moet ze ongesteld worden ofzo?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_9350164
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:00 schreef shmoopy het volgende:
Moet ze ongesteld worden ofzo?
nee is ze net geweest!
Maar ik was op zich toch niet verkeerd of was ik lullig ofzo?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9350176
Waarom je excuses aangeboden?
Je hebt toch niets verkeerds gedaan?
Als ze zo moeilijk is, moet je blij zijn als ze het uitmaakt.
Dan was de relatie toch geen lang leven beschoren.
Moet je je eens indenken als je samenwoont!
  maandag 24 maart 2003 @ 22:03:35 #5
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_9350192
Als jij al moet gaan nadenken voordat je ook maar iets zegt, zit er iets niet goed! Dan kun je de evenwicht in je relatie wel shaken.
pi_9350228
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:02 schreef Greyfox het volgende:
Waarom je excuses aangeboden?
Je hebt toch niets verkeerds gedaan?
Als ze zo moeilijk is, moet je blij zijn als ze het uitmaakt.
Dan was de relatie toch geen lang leven beschoren.
Moet je je eens indenken als je samenwoont!
maar we hebben al 9 maanden en ik hou echt heeeeeel erg veel van haar
[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:04:58 #7
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_9350230
Onterecht dat je je excuses aan moest bieden. Niets aan de hand toch ??
Smell the flowers while you can....
pi_9350243
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:04 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Onterecht dat je je excuses aan moest bieden. Niets aan de hand toch ??
Dat dacht ik ook...totdak die smsjes kreeg....
[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:05:33 #9
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_9350248
gewoon dumpen,klinkt lullig, maar mijn mening : geen vertrouwen = geen relatie

Sorry, ik hoop dat je je geluk nog vind!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_9350259
Heel rot voor je. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik vind dat ik gelijk heb en dat het nergens op slaat dat zij boos is maar dan biedt ik mijn excuses aan omdat ik niet wil dat het uitgaat. Als je van elkaar houdt dan mag je best een keer tegen elkaar in gaan. Ik denk dat, dat wel goed is. Laat haar ff afkoelen. Maak het iig niet erger dan dat het is. Als ze er over door blijft drammen dan mag je er van mij wat van zeggen. Dan is het dus volgens mij terecht. Ze hoeft je niet te beschuldingen voor niks.
  maandag 24 maart 2003 @ 22:06:32 #11
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_9350273
hehe ja inderdaad..

als ze om één zo'n lullig sms-je al zo overstuur raakt en 't uitmaakt dan kun je er denk ik maar beter vanaf zijn..

aan de andere kant.. als ze al begint over dat je dit en dat en zus en zo niet goed doet, dan zal er vast wel meer aan de hand zijn dan alleen dat ene sms-je..

en dan komen we natuurlijk weer uit op de cliche-oplossing: praten...

Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
  maandag 24 maart 2003 @ 22:07:06 #12
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9350287
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:05 schreef Bbfreak het volgende:
Heel rot voor je. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik vind dat ik gelijk heb en dat het nergens op slaat dat zij boos is maar dan biedt ik mijn excuses aan omdat ik niet wil dat het uitgaat. Als je van elkaar houdt dan mag je best een keer tegen elkaar in gaan. Ik denk dat, dat wel goed is. Laat haar ff afkoelen. Maak het iig niet erger dan dat het is. Als ze er over door blijft drammen dan mag je er van mij wat van zeggen. Dan is het dus volgens mij terecht. Ze hoeft je niet te beschuldingen voor niks.
Jij denkt dus dat het morgen weer helemaal goed is?
[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:07:51 #13
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9350302
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:06 schreef PsYcHeDeLiC het volgende:
hehe ja inderdaad..

als ze om één zo'n lullig sms-je al zo overstuur raakt en 't uitmaakt dan kun je er denk ik maar beter vanaf zijn..

aan de andere kant.. als ze al begint over dat je dit en dat en zus en zo niet goed doet, dan zal er vast wel meer aan de hand zijn dan alleen dat ene sms-je..

en dan komen we natuurlijk weer uit op de cliche-oplossing: praten...

ja okee, ze ligt nu vast te pitten, ik bel er denk ik morgen en dan merk ik wel of zij uberhaupt nog wil....
[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:08:12 #14
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_9350310
vind et eigenlijk best wel een overdreven reactie van haar.. om dan gelijk te zeggen ik ben boos enzo, is juist lief dat je ckerheid wil *ik vind alles lief .. als ze het om die vraag van jou uit zou maken kun je je beter afvragen of jullie relatie wel iets voorstelt voor haar.. maar het lijkt me sterk dat ze het uitmaakt enne.. meiden kunnen na het ongesteld zijn ook nog sjaggie zijn hoor
pi_9350347
Morgen kun je beter evalueren hoe echt het was. Als ze ongesteld ofzo is dan is het waarschijnlijk morgen over. Is het serieus en ze gaat er morgen of wanneer je haar ziet/spreekt nog over door dan mag je vragen waarom. Heb je recht op. Je hoeft haar echt niet te dumpen hoor. Wat ik meestal met zoiets deed is meer gaan sms'en maar dat schoot dan juist in het verkeerde keelgat omdat ik dus mijn mening dezelfde avond nog gaf. Wacht daar iig tot morgen mee.
  maandag 24 maart 2003 @ 22:10:05 #16
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9350366
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:08 schreef lovegrrl het volgende:
vind et eigenlijk best wel een overdreven reactie van haar.. om dan gelijk te zeggen ik ben boos enzo, is juist lief dat je ckerheid wil *ik vind alles lief .. als ze het om die vraag van jou uit zou maken kun je je beter afvragen of jullie relatie wel iets voorstelt voor haar.. maar het lijkt me sterk dat ze het uitmaakt enne.. meiden kunnen na het ongesteld zijn ook nog sjaggie zijn hoor
hahahahaha okee

Bedankt iedereen voor jullie reacties...ik wacht wel even af hoe het morgen is.......

[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:11:54 #17
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9350404
quote:
Op maandag 24 maart 2003 22:09 schreef Bbfreak het volgende:
Morgen kun je beter evalueren hoe echt het was. Als ze ongesteld ofzo is dan is het waarschijnlijk morgen over. Is het serieus en ze gaat er morgen of wanneer je haar ziet/spreekt nog over door dan mag je vragen waarom. Heb je recht op. Je hoeft haar echt niet te dumpen hoor. Wat ik meestal met zoiets deed is meer gaan sms'en maar dat schoot dan juist in het verkeerde keelgat omdat ik dus mijn mening dezelfde avond nog gaf. Wacht daar iig tot morgen mee.
ze is nie meer ongesteld, das et probleem nie
Ik zie er morgen cker niet, we hebben een lange-afstands-relatie, das dus wel een probleem

Maar goed ik w8 dus nou mooi totdat zij wat van er laat horen, dan week ook gelijk hoe ze zich voelt...

[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 24 maart 2003 @ 22:12:04 #18
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_9350408
Gewoon afwachten, ik denk ook dat morgen alles wel weer goed zal zijn!
Miljaar wat een kutkloon!
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
pi_9350470
Met jouw acties was niets mis, ze reageert echt een beetje over the top,
dus ik vermoed dat er iets anders is wat haar dwars zit.

Laat shmoop je een goede raad geven:
Als je het idee hebt niet te kunnen doen of zeggen wat je wil in een relatie dan zit er iets fout.
Je hoeft haar niet naar de ogen te kijken en hebt het volste recht ook een mening te hebben zonder dat er meteen een punt achter gezet gaat worden.
Maw, blijf jezelf, en cijfer jezelf niet weg uit angst iemand te verliezen.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_9350711
Ehmm .. slaat eigenlijk nergens op dat ze zo reageerd ...
Al met d'r gepraat waarom ze zo reageerd ofzo? I dunno .. in mijn ogen snap ik niet echt wat je fout gedaan hebt ...
pi_9351014
Gewoon ff afwachten, misschien had ze wel een rotbui.. Vind het maar een beetje overdreven...
pi_9356415
Als jij bij alles na moet denken wat je zegt tegen je vriendin dan zit er idd ergens iets niet goed.. Zoals al vaker verteld, denk er maar aan als je ooit samenwoont ofzow.. Dat je niets tegen haar kan zeggen, omdat je bang bent dat ze boos wordt ofzo.. Ruzie of wat dan ook is dus echt wel goed in een relatie (niet teveel natuurlijk).. Maar dan komen de ergernisjes even naar boven en kan je erover praten... Ik zeg altijd waar het op staat tegen mijn vriendin en zij ook tegen mee en dat waarderen we van elkaar.. Je moet het wel natuurlijk een beetje normaal brengen.. En als we het ergens echt niet over eens kunnen worden (beide een beetje eigenwijs ) dan zeggen we gewoon, oké we houden er al over op want dit heeft toch geen zin" Naja dan een kusje en is weer oké!
Hallowww
pi_9356479
Ze wil duidelijk de controle over je hebben... BrEeZaH.
Laat dr lekker doen wat ze wil... richt je meer op jezelf, ik weet hoe het is om altijd de schuld van alles te krijgen, dat doen die BrEeZaH's wel vaker.
Lambo of Rekt
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:16:25 #24
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9357933
Koop gewoon een bosje bloemen, alles weer goed...nou mooi!
Jaaaaa, dat vinden ze schitterend die wijven, nou mooi toch...

Nou, wat ga je de rest van de avond doen...achter de wijven aan!!
Jaaaaa, want dat moet! Da's normaal he! Als man moet je achter de wijven aan, relatie of geen relatie...je moet achter de wijven aan!

(Teeuwen)

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:58:12 #25
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9398453
tis nou woensdag en tis weer helemaal goed....

Wat bleek...ze zat vreselijk in een dip enzo, en ze had me smsje verkeerd geinterpeteerd!!

Ze heeft er excuses aangeboden.......i'm totally happy again!!!!!

Tis heel vreemd, maar het lijkt alsof ik er nou nóg leuker vind

[url]www.f-orum.tk[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')