abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9348795
Ik ga stoppen met roken en wil graag weten of ik Nicorette via m'n huisarts kan krijgen,weet iemand of dat mogelijk is?
Ik kan het natuurlijk ook gaan kopen maar het is nogal duur...
pi_9352576
Helemaal niemand?
Ook geen huisarts hier toevallig?
pi_9353010
Toe maar Nee een ervaringsdeskundige ook goed?
Heel vroeger zat het in het ziekenfonds wel maar tegenwoordig niet meer. Het is uit het ziekenfondspaket. Dacht ik. Je apotheek weet wat er wel en niet vergoed wordt. Vraag t als je het nu meteen wilt weten anders even hier:
Fokkers stoppen met roken deel 11

Ik ben gestopt met roken via dat topic. En dankzij nicotinelpleisters dat beviel me beter. Kauwgomgebruik zowel als pleisters kosten per dag ongeveer zoveel als sigaretten dus dat is op zich het punt niet. Het probleem is dat je meteen voor een hele week ofzo moet inslaan: een doosje nicorette of nicotinel is alsof je een hele slof tabak koopt.

Misschien kan je je vraag in het Fokker Stoppen met rokentopic stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-03-2003 23:57]

maandag 24 maart 2003 @ 23:56:40 #4
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9353054
Je wilt al Nicorette hebben voordat je gaat stoppen.

Je maakt een fout,

meerdere zelfs

Dizzy new heights..
pi_9353225
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:54 schreef Lurky het volgende:
Toe maar Nee een ervaringsdeskundige ook goed?
Heel vroeger zat het in het ziekenfonds wel maar tegenwoordig niet meer. Het is uit het ziekenfondspaket. Dacht ik. Je apotheek weet wat er wel en niet vergoed wordt. Vraag t als je het nu meteen wilt weten anders even hier:
Fokkers stoppen met roken deel 11

Ik ben gestopt met roken via dat topic. En dankzij nicotinelpleisters dat beviel me beter. Kauwgomgebruik zowel als pleisters kosten per dag ongeveer zoveel als sigaretten dus dat is op zich het punt niet. Het probleem is dat je meteen voor een hele week ofzo moet inslaan: een doosje nicorette of nicotinel is alsof je een hele slof tabak koopt.

Misschien kan je je vraag in het Fokker Stoppen met rokentopic stellen.

Kijk, hier heb ik iets aan, thanx...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')