maar draaf ik door volgens jullie? (naar het meisje toe he )
1 meeltje
3 smsjes
ffies geregeld dat ik haar morgen kan zien (na aanraden van haar beste vriendin)
ben bang dat ik te snel ga en haar af schrik
quote:Je bent wel erg onzeker
Op maandag 24 maart 2003 19:35 schreef afraidtech het volgende:
alweer zo'n leuke r&p topic van mij,
1 meeltje
3 smsjes
ffies geregeld dat ik haar morgen kan zien (na aanraden van haar beste vriendin)ben bang dat ik te snel ga en haar af schrik
Je zegt op aanraden van haar beste vriendin, dus dat zit wel goed hoor Weer de algemene: als ze terugsmst kan jij weer smsen, zo niet dan nog eentje en dan stoppen
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 24-03-2003 19:40]
quote:na het laatste smsje niet meer, maar dat was een antwoordt op haar vraag
Op maandag 24 maart 2003 19:39 schreef Pompiedom het volgende:
reageert ze ook terug?? zoniet zou ik wat langszamer gaan
quote:en de vraag was? gewoon een vraag terug sturen onder het motto 'als jij iets vraagt dan mag ik daarna'
Op maandag 24 maart 2003 19:40 schreef afraidtech het volgende:[..]
na het laatste smsje niet meer, maar dat was een antwoordt op haar vraag
quote:niet relevant, iets met der familie... thnx voor je support. morg morgen morgen
Op maandag 24 maart 2003 19:41 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
en de vraag was? gewoon een vraag terug sturen onder het motto 'als jij iets vraagt dan mag ik daarna'
Ik weet van vroeger wel hoe het is als je bang bent dat je te opdringerig bent, dan ben je bang dat die ander geïrriteerd is en dan ga je contact zoeken om dat te controleren, dan ben je daarna weer nog banger, enzovoort. Het is je eigen onzekerheid en daar moet je uit zien te komen. Niet bang zijn, ze is heus niet boos, anders wilde ze morgen ook niet afspreken.
kalm... ga effe XBox'en, let it flow
quote:Wees es wat zekerder van jezelf..... Gewoon doen wat jezelf het beste lijkt!
Op maandag 24 maart 2003 19:35 schreef afraidtech het volgende:
alweer zo'n leuke r&p topic van mij,
1 meeltje
3 smsjes
ffies geregeld dat ik haar morgen kan zien (na aanraden van haar beste vriendin)ben bang dat ik te snel ga en haar af schrik
quote:das wel een strak plan ffies xboxen
Op maandag 24 maart 2003 19:46 schreef Fliepke het volgende:
Afraidtech, doe eens kalm...
je maakt je veel te druk en je moet je niet zoveel afvragen of je je niet aan het opdringen bent, want het moment dat je dat doet ben je er misschien wel mee bezig. waarom vraag het je je anders af?kalm... ga effe XBox'en, let it flow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |