kom op deze vraag nadat ik iets raars zag onlangs. we waren uit naar disco. bekende van mij zat te kussen strelen en dergelijke achter een meisje op de dansvloer en dt meisje op haar beurt was bezig met een jongen voor haar. later liepen ze met drieen weg. later bij navraag bleek dat het voor hem een onbekend meisje en jongen waren en verder wou hij niks kwijt
quote:en jou naam/woonplaats was?
Op maandag 24 maart 2003 19:35 schreef Xanteh het volgende:
Ja..
2 Nachten geleden..
Met: 2 kerels
Aanleiding: Teveel bier
Kan het nog niet geloven
quote:Haha you stupid girl
Ja..
2 Nachten geleden..
Kan het nog niet geloven
quote:ga het dan vooral op fok vertellen
Op maandag 24 maart 2003 19:39 schreef Xanteh het volgende:
Jaja, ik wil er graag niet meer aan herinnerd worden
Kijk .. als 't nou 2 vrouwen waren geweest
quote:Ach zolang de beide mannen in kwestie allebei een rubbertje om hadden is er niks aan de hand toch?
Ja..
2 Nachten geleden..
Kan het nog niet geloven
Maar ontopic: Nee, als ik vrijgezel zou zijn zou het me wel wat lijken, maar op dit moment heb ik genoeg aan m'n vriendin..
quote:Het gaat er meer om dat ik niet echt een persoon ben, die met meer dan één persoon het bed in duikt. Als.. jah ALS ik nuchter was geweest dan was het nooit gebeurd.
Op maandag 24 maart 2003 20:32 schreef nozem het volgende:[..]
Ach zolang de beide mannen in kwestie allebei een rubbertje om hadden is er niks aan de hand toch?
quote:Bezint eer ge begint, maar als het op het moment zelf lekker was, dan zou ik er maar niet te veel over inzitten als ik jou was..
Op maandag 24 maart 2003 20:44 schreef Xanteh het volgende:[..]
Het gaat er meer om dat ik niet echt een persoon ben, die met meer dan één persoon het bed in duikt. Als.. jah ALS ik nuchter was geweest dan was het nooit gebeurd.
Laat staan een one-nightstand.. Dat lijkt me ook niks. Gadverdamme.
Walg er best wel van!
Ja heb het al vaker gedaan, nooit met hele close mensen die ik al van andere dingen kon(dat vind ik een beetje "eng", het veranderd toch de (vriendschaps)relatie tussen mensen als er sex aan te pas komt).
quote:waren die dan bi of zo ? of gewoon ombeurt?
Ja..
2 Nachten geleden..
Kan het nog niet geloven
en zo nog tientallen andere, meer inhoudelijke topics..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |