Als wij nou zeggen dat het wel meevalt, wat de betrouwbaarheid van relaties betreft, geloof je dat zeker ook niet he
toen een tijdje na de middelbare school mijn vader plotseling overleed was er maar 1 persoon van die groep die naar de begravenis was gekomen en het condoleance? register had getekent. De resat vond het blijkbaar niet nodig om mij te steunen of te laten zien dat het iets kon schelen wat mij was overkomen.
Met deze ene persoon ga ik nog steeds om...de rest kon van mij opzouten!!! Zulke "vrienden" heb ik niet nodig. Je leert je ECHTE vrienden niet kennen in goede tijden maar in je "Darkest Hours".
Ik heb 2 echte vrienden...1 ken ik al vanaf lagere school en andere ken ik al 10 jaar ofzo...daar kan ik teminste op terugvallen!
FUCK ALL FAKE PEOPLE!
En al die "fake"vrienden.....fuckem
Grtz
quote:Dat mensen hierop kunnen reageren... Ik snap er de ballen van.. sorry
Op 05 januari 2001 22:22 schreef kwanten het volgende:
Damn man.. ben ff diep teleurgesteld.. dacht ff iemand te vertrouwen bleek dus niet zo te zijn. We hadden met zijn 2e iets helemaal uitgevogeld.. alleen de bevestiging moest nog komen. dus wij wachten en wachten, alleen nou blijkt dat hij het al kei lang wist. Damn men.. ik had echt ff zoiets van. JEZUS waarom vertel je dat dan niet.. hij heeft zat de kans gehad.. we hebben het er zelfs nog over gehad maar vertellen nee maar. Ik voel me gewoon ff flink genaaid en wist niet wat ik er mee moest. niemand hoeft hierop te reageren ik wil dit gewoon ff kwijt meer nie.. zo is het goed. alleen jezus man wat ben ik ff diep teleurgesteld. ik vertrouwde die gast meer dan 100 % zo zie je maar dat niet altijd alles is wat je denkt. vriendschap of andere relaties tussen mensen zijn niet te vertrouwen.. nou dat was m wel weer..
quote:hehe ik snapte het bericht ook niet helemaal, vandaar dat ook niet op het bericht zelf wordt gereageerd maar op situaties van je echte vrienden kennen.
Op 06 januari 2001 22:36 schreef OZz het volgende:
Dat mensen hierop kunnen reageren... Ik snap er de ballen van.. sorry
Om op GodFlesh zijn post terug te komen. Ben je een betere vriend als je op iemands begrafenis komt? Ik ben zelf ook naar een begrafenis geweest van een vriend van me. Ik had er ook een kaartje gekregen en mij was gevraagd om te komen. Ik weet niet in hoeverre jij je fake vrienden hebt uitgenodigd om te komen.
Als dat niet doorhebt..dan heb je waarschijnlijk geen groot denk vermogen...
Veel mensen zijn tegenwoordug zo ontzettend fake....mooi met je meeslijmen en zo gauw als jij je omdraait steken ze een mes in je rug of ze maken je zwart om zichzelf beter voor te doen.
"Your mouth wrote a check that your ass can't cash!"
sorry, als ik een beetje bot overkom, maar ik hou er niet van om om dingen heen te draaien..dat doen al genoeg mensen...
quote:Als je ze een tijdje niet hebt gesproken hoe weten zij dan wanneer de begrafenis is, hoe laat, welke kerk, etc.
Op 07 januari 2001 00:48 schreef GODFLESH het volgende:
Als je mensen kent waar je al jaren mee omgegaan bent, dan lijkt het me niet meer dan LOGISCH dat je naar de avondwake / begrafenis gaat als de vader van iemand binnen die groep overlijd..ook al heb je ze niet een tijdje gesproken.
Een uitnodiging komt ook persoonlijker over, als je echt graag wilt dat ze erbij zijn dat laat je het wel weten. En geen uitnodiging kan worden gezien als 'hij wil niet dat ik kom'
quote:Moet jij zeggen....
Op vrijdag 5 januari 2001 22:22 schreef kwanten het volgende:
Damn man.. ben ff diep teleurgesteld.. dacht ff iemand te vertrouwen bleek dus niet zo te zijn. We hadden met zijn 2e iets helemaal uitgevogeld.. alleen de bevestiging moest nog komen. dus wij wachten en wachten, alleen nou blijkt dat hij het al kei lang wist. Damn men.. ik had echt ff zoiets van. JEZUS waarom vertel je dat dan niet.. hij heeft zat de kans gehad.. we hebben het er zelfs nog over gehad maar vertellen nee maar. Ik voel me gewoon ff flink genaaid en wist niet wat ik er mee moest. niemand hoeft hierop te reageren ik wil dit gewoon ff kwijt meer nie.. zo is het goed. alleen jezus man wat ben ik ff diep teleurgesteld. ik vertrouwde die gast meer dan 100 % zo zie je maar dat niet altijd alles is wat je denkt. vriendschap of andere relaties tussen mensen zijn niet te vertrouwen.. nou dat was m wel weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |