quote:Mag ook wel zwart doorschijnend zijn. Ik moet een nieuw raam maken op mijn bootje, dus moet enigs zins buigbaar zijn. Pespex dacht ik aan.
Op maandag 24 maart 2003 19:21 schreef Conflict het volgende:
Moet het echt doorzichtig zijn* Conflict werkt namelijk in de kunststof plaatjes fabriek
quote:Ik kan wel wat voor je regelen hoor, alleen wordt doorzichtig een beetje moeilijk. Kan aan veel kleuren komen, in alle soorten afmetingen en diktes (tenminste, dat maak ik voor je dan). Wel buigbaar iig. Als raam lijkt het me ongeschikt.
Op maandag 24 maart 2003 19:26 schreef dagizmo het volgende:[..]
Mag ook wel zwart doorschijnend zijn. Ik moet een nieuw raam maken op mijn bootje, dus moet enigs zins buigbaar zijn. Pespex dacht ik aan.
Maar, het is wel gratis
quote:Hmm, het moet licht kunnen buigen. Het moet dus half doorzichtig zijn, maar och big pimpin black is ook wel
Op maandag 24 maart 2003 19:30 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik kan wel wat voor je regelen hoor, alleen wordt doorzichtig een beetje moeilijk. Kan aan veel kleuren komen, in alle soorten afmetingen en diktes (tenminste, dat maak ik voor je dan). Wel buigbaar iig. Als raam lijkt het me ongeschikt.
Maar, het is wel gratis
En het moet lichtelijk buigen ivm een bolling.
quote:Heel simpel, hoe dunner, hoe meer licht het doorlaat.
Op maandag 24 maart 2003 19:32 schreef dagizmo het volgende:[..]
Hmm, het moet licht kunnen buigen. Het moet dus half doorzichtig zijn, maar och big pimpin black is ook wel
, maar voorkeur iets doorzichtig, zodat het niet pikzwart wordt.
En het moet lichtelijk buigen ivm een bolling.
Zwart is zeer zeker geen probleem. Alleen, heb je het heel erg snel nodig? Hoe meer tijd ik ervoor heb hoe mooier het stuk is wat je krijgt.
Als het bv, 1 mm dik is is het ook makkelijker te buigen. Voor het raam van een boot zou ik toch voor 2 a 3 mm gaan.
Waar woon je? Want op komen halen is waarschijnlijk duurder dan kopen
quote:Ik heb ov en ik moet misschien binnenkort ff naar Rotterdam, maar dan kan ik wel een omweg maken, maakt me niet uit. En hoeft niet ala minuut, maar mag wel maandje duren van mij anders.
Op maandag 24 maart 2003 19:37 schreef Conflict het volgende:[..]
Heel simpel, hoe dunner, hoe meer licht het doorlaat.
Zwart is zeer zeker geen probleem. Alleen, heb je het heel erg snel nodig? Hoe meer tijd ik ervoor heb hoe mooier het stuk is wat je krijgt.
Als het bv, 1 mm dik is is het ook makkelijker te buigen. Voor het raam van een boot zou ik toch voor 2 a 3 mm gaan.
Waar woon je? Want op komen halen is waarschijnlijk duurder dan kopen
Als je me mail anders ff wilt moet je dat zeggen of heb je ook icq? Dan geef ik de maten wel ff duur straks.
IIG bedankt.
quote:Super bouwhal in zaanstad ze hebben alles
Op maandag 24 maart 2003 19:28 schreef dagizmo het volgende:[..]
'
En dat is?
Heb nog wel een plaatje liggen.
Perspex enigszins getint, maar wel doorzichtig.
quote:Hmm ff icq-en maar. Intresse heeft
Op donderdag 27 maart 2003 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
Hey Mogwai!Heb nog wel een plaatje liggen.
Perspex enigszins getint, maar wel doorzichtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |