quote:Ja.... een thermoskan of een isoleerkan?
Op maandag 24 maart 2003 17:38 schreef Polleke83 het volgende:
wat is het verschil?
ik heb er een van de hema van 0.7 liter. mn koffie blijft goed genoeg warm.
Ik denk eigenlijk niet dat er verschil in functie is tussen de twee, maar misschien in de manier waarop het werkt.
quote:Dan heb je volgens mij hele slimme mensen op je kamer, want ik denk ook dat daar het verschil in zit
Op dinsdag 25 maart 2003 11:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hmm, hier op de kamer wordt gesuggereerd dat een thermoskan alleen voor warme dranken is en een isoleerkan voor beiden, maar volgens mij is dat onzin.Ik denk eigenlijk niet dat er verschil in functie is tussen de twee, maar misschien in de manier waarop het werkt.
U hebt gezocht op: isoleerkan
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
iso·´leer·kan (de ~)
1 thermoskan
Even later loopt de Belg langs en ziet het ding staan, de Belg vraagt verbaast: "Wat is dat?". Waarna de Nederlander antwoord: "Een thermoskan, die houdt de temperatuur vast van het spul wat je erin stopt, zoals warme choco en ijswater."
De Belg is onder de indruk en besluit ook een thermoskan aan te schaffen.
Een paar dagen later komt zijn familie op bezoel en ziet verbaasd de kan staan, ook zij vragen: "wat is dat?" de Belg citeert "Een thermoskan die houdt alles wat je erin stopt op temperatuur, zometeen gaan we zwemmen, daarom heb ik er nu warme koffie en ijslollies in gestopt".
hahaha
Als je zo'n stalen isoleerfles koopt kijk dan goed naar de dop, dit is de zwakste schakel van deze flessen (lekkage) verder blijft je drank net zo warm in een Thermos fles van ¤ 40,- als in een fles van ¤ 15,- van de hema.
quote:Deze die nu in de aanbieding is kost maar iets van 3 euro 50 ofzo... maar bedankt voor de tip ik zal goed op de sluiting letten!!
Op dinsdag 25 maart 2003 18:48 schreef Gumtree het volgende:
Thermos is ook een merknaam en ze maken... Thermos flessen.
Als je zo'n stalen isoleerfles koopt kijk dan goed naar de dop, dit is de zwakste schakel van deze flessen (lekkage) verder blijft je drank net zo warm in een Thermos fles van ¤ 40,- als in een fles van ¤ 15,- van de hema.
quote:Nou ik heb hem toch maar gekocht... zovaak ga ik hem toch niet gebruiken en ik ga er ook niet mee voetballen
Op dinsdag 25 maart 2003 23:19 schreef Gumtree het volgende:
Zit er een glazen binnenfles in???? Begin er dan niet aan... die dingen zijn zo dun dat je er niet eens fatsoenlijk een borstel door heen kan jassen (lees: eventueel afwassen) de beste thermosflessen/isoleerflessen zijn die dingen van RVS kost wat maar dan heb je ook wat. Kijk desnoods eens bij een legerdump.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |