abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2003 @ 14:43:21 #1
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_9339134
Hey iedereen, is er nog iemand onlangs naar Anouk's Graduated Fool Tour geweest? Ik gister namelijk, ik vond het errug gaaf , wat vonden jullie? Ben erg benieuwd.

Vond 'm trouwens nog niet zo goed als haar vorige AA tour, dat was nog BETER! Maar goed. Kheb genoten.

Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
pi_9339323
Cool, ik ga er 25 April heen
Maar welke nummers speelde ze van vorige albums?
  maandag 24 maart 2003 @ 14:57:49 #3
50241 wokje
Oosters Roerbakpannetje
pi_9339442
Alle toppers:
r u kidding me, the dark, michel, sacrifice, nobody's wife, urban solitude, ...
NICE al met al!
Your best friend is you, I'm my best friend too
I share the same views and hardly ever argue
pi_9347498
Wa gewoon top! Maar niet leuk voor een tweede keer...
pi_9347536
Hoe lang duurt het ongeveer? En is ze goed (domme vraag ws)?
pi_9348317
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer? En is ze goed (domme vraag ws)?
Met zo'n geweldige band zou alleen haar zang eens slecht kunnen zijn
pi_10108734
Geweldig was het . 16 Down (het voorprogramma) vond ik ook echt heel goed, maar Anouk was toch wel veel beter. Ze had er duidelijk zin in gisteravond. Ze lachte veel, ze danste, ze deed van alles. En ze heeft haar microfoon nog half in het publiek gegooid en moest toen de rest van het nummer steeds lachen.
En ik heb nog een University of Fools T-shirt gekocht .
  woensdag 30 april 2003 @ 19:23:53 #8
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_10116954
yep ben op de 21e geweest..
de piep in me oren is er nog steeds niet uit
Maar Anouk schopt kont
vooral het nummer who cares is op zo'n volume erg lekker
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 30 april 2003 @ 19:25:24 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_10116979
Ik heb het nummer dat ze op de TMF awards speelden gezien. Ik vond het uitermate vervelend, irritante geluidjes er doorheen, is dat het heel concert door?

En nee, ik was niet van plan te gaan, houd niet zo van Anouk, maar was even geinteresseerd.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_10117135
Ik heb geen irritante piepjes gehoord hoor!

En Fokmeistah, wat vond je van die gitaristen ? De ene leek op Gordon en de ander met z'n afrokapsel. Maar ze speelden wel goed hoor!

The Dark was super live, Don't ook, alles was gewoon super.

woensdag 30 april 2003 @ 19:56:15 #11
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_10117476
quote:
Op woensdag 30 april 2003 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Fokmeistah, wat vond je van die gitaristen ? De ene leek op Gordon en de ander met z'n afrokapsel. Maar ze speelden wel goed hoor!
haha ja die afro toen ik die zag had ik wel zoiets van "wtf is dat dan ?" maar ze speelden zeker goed...
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_10119662
Jaaaaa Ben een paar weekjes geleden geweest naar noukkie, hier in leeuwarden!Was absoluut zekers wel genieten.16 Down was ook niet verkeerd nee!
En binnenkort lekker naar Live,2x nog wel....
Het leven kan zo mooi zijn :-)
Good morning! And in case I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!
pi_10119706
Er waren in Eindhoven ook mensen die volgens mij zowat met Anouk meereisden de hele tour af! Ze stonden helemaal vooraan (ik stond iets links van het midden op de 2e rij. Dus dat is iets van 2 meter van Anouk af, ook leuk!) en Anouk (her)kende ze duidelijk.
pi_10585574
in maart utrecht vredenburg, afgelopen kerst hadden m'n ex en ik elkaar kaartjes gegeven (we waren nog samen met het idee dat we dan nog wel samen zouden zijn) helaas na bijna jaar leuke verkering toonde ze opeens minder interesse (dat verhaal laat we verder achterwege) het ging dus uit.

elkaar niet meer gezien sinds oud&nieuw en na een tijdje geen contact merkte we dat de gevoelens niet minder werden en we elkaar bleven missen, dus uiteindelijk toch besloten samen naar anouk te gaan..de song graduated fool is op haar lijf geschreven voor wat er gebeurde tussen ons en tijdens het concert bij die song pakten we elkaars hand vast..traantje in ogen echt gewoon zo ' kodak' moment, maar goed was een geweldig concert en dus ook met een emotionele waarde om nooit te vergeten.

pi_10586829
Wat lief!

Weet iemand trouwens hoe de nummers van 16 Down heten die ze hebben gespeeld? Subtle Movements en Soleil Sunday kende ik al.

Trouwens, ik had nog zo'n T-shirt naderhand gekocht. 25 euro.... Maar ik vond 'm zo ontzettend stoer.

zondag 28 december 2003 @ 18:26:45 #16
62889 Mark-Idols
Damn i think i love you
pi_15771235
Schijnt komend jaar weer een tournee te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')