Vond 'm trouwens nog niet zo goed als haar vorige AA tour, dat was nog BETER! Maar goed. Kheb genoten.
quote:Met zo'n geweldige band zou alleen haar zang eens slecht kunnen zijn
Op maandag 24 maart 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer? En is ze goed (domme vraag ws)?
En nee, ik was niet van plan te gaan, houd niet zo van Anouk, maar was even geinteresseerd.
En Fokmeistah, wat vond je van die gitaristen ? De ene leek op Gordon en de ander met z'n afrokapsel. Maar ze speelden wel goed hoor!
The Dark was super live, Don't ook, alles was gewoon super.
quote:haha ja die afro
Op woensdag 30 april 2003 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Fokmeistah, wat vond je van die gitaristen? De ene leek op Gordon en de ander met z'n afrokapsel. Maar ze speelden wel goed hoor!
elkaar niet meer gezien sinds oud&nieuw en na een tijdje geen contact merkte we dat de gevoelens niet minder werden en we elkaar bleven missen, dus uiteindelijk toch besloten samen naar anouk te gaan..de song graduated fool is op haar lijf geschreven voor wat er gebeurde tussen ons en tijdens het concert bij die song pakten we elkaars hand vast..traantje in ogen echt gewoon zo ' kodak' moment, maar goed was een geweldig concert en dus ook met een emotionele waarde om nooit te vergeten.
Weet iemand trouwens hoe de nummers van 16 Down heten die ze hebben gespeeld? Subtle Movements en Soleil Sunday kende ik al.
Trouwens, ik had nog zo'n T-shirt naderhand gekocht. 25 euro.... Maar ik vond 'm zo ontzettend stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |