quote:Jij bent ook gehersenspoeld door de emancipatie-maffia zo te merken.
Op maandag 24 maart 2003 12:36 schreef Roellio het volgende:
Lichamelijk misschien, geestelijk niet.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:42 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Jij bent ook gehersenspoeld door de emancipatie-maffia zo te merken.
[even serieus]
Onze 'erfenis' uit vroegere tijden.. kan niet missen.
quote:Ik twijfel d'r niet aan dat ie bestaat. En ontstaan doet 't volgens mij doordat je als man je vrouwtje wilt beschermen en dat je wel zgn weet wat het beste voor haar is... Dat gaat al heel ver terug.
Op maandag 24 maart 2003 12:35 schreef Ryan3 het volgende:
F. had het erover in het GM-topic op K&L. Bestaat die natuurlijke dominantie van de man over de vrouw? En, indien zo, hoe ontstaat die...?
Sommige vrouwen domineren wel degelijk, maar ik hou daar persoonlijk niet zo van. Heb een tijd gehad dat ik 't wel leuk vond, maar over het algemeen gaat dat zo aan je mannelijkheid knagen. Ikzelf geef de voorkeur aan gelijkheid. Gelijkheid... met een klein beetje mannelijke dominantie
Fysieke dominantie is er natuurlijk wel.
quote:Nu ja mannen duwen vrouwen wel in een keurslijf natuurlijk. Kijk naar het gymnasiummeisjes-topic in K&L. Daar ging die post van f. ook over...
Op maandag 24 maart 2003 13:08 schreef milagro het volgende:
Vrouwen manipuleren die vermeende dominantie zo omverFysieke dominantie is er natuurlijk wel.
Er zijn vrouwen die hun man het idee geven dat ze het voor het zeggen hebben, maar in feite heeft hij nix in te brengen.
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
Vrouwen?! Boeie!
Mannen kunnen gewoon harder slaan, dat is de hele clue...
quote:En er zijn ook mannen die vrouwen het idee geven dat ze wel wat in te brengen hebben, terwijl dat niet zo is......
Op maandag 24 maart 2003 13:39 schreef R_ON het volgende:
Mannen mogen dan fysiek de "macht" hebben, geestelijk zijn het toch vaker de vrouwen die het winnen.Er zijn vrouwen die hun man het idee geven dat ze het voor het zeggen hebben, maar in feite heeft hij nix in te brengen.
denk niet dat er zoiets als een 'natuurlijke' dominantie bestaat (behalve dan fysiek)..denk dat het voornamelijk iets cultureels, en daarmee veranderlijk, is
quote:dat heeft zoveel invloed als je karakter toelaat.
Op maandag 24 maart 2003 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien dat vrouwen in het privé domein dominanter zijn. Maar in het publieke domein niet. Dat is ingericht naar de wensen en voorkeuren van mannen. Kijk eens naar alle X-reclames op SBS-6 en dergelijken... Wat voor invloed heeft dat op bijv. jonge meisjes en vrouwen...?
zoals anorexia niets te maken heeft met een vermeend schoonheidsideaal denk ik niet dat je zo kunt zeggen dat die reclames invloed hebben op het zelfbeeld of waar jij denkt dat je plek is, boven, onder of naast de man
quote:Andersom evengoed..
Op maandag 24 maart 2003 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
Mannen hebben wat nodig van vrouwen en dat maakt ze zwakker...?
quote:*proest*
Op maandag 24 maart 2003 13:08 schreef milagro het volgende:
Vrouwen manipuleren die vermeende dominantie zo omver
Dat zou je dan eens bij mij moeten proberen, zou je nog sneller dumpen dan de gemiddelde Josti-spast met z'n ogen kan knipperen!
Manipulatie spelletjes zijn echte een no-go. Remember that, bitch.
quote:Komt mij voor dat de scharen gevoelsarme, stoere jongens en mannen meer aangewezen zijn op de genegenheid van vrouwen dan andersom. Vrouwen kunnen elkaar ook nog genegenheid geven... Mannen doen dat elkaar niet of nauwelijks dan wel zeer secundair.
Op maandag 24 maart 2003 19:13 schreef Brennie het volgende:[..]
Andersom evengoed..
Je hebt liefde en genegenheid van elkaar nodig..
Ik denk dat het principe "zwakker zijn", en daar naar handelen en denken in wat voor relatie dan ook.. geen goed doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |