ff Chozo ruins helemaal doorlopen, dat ik alle delen heb gehad, en dan naar magmoor caverns....
of is er nog een elevator naar een ander level ?
quote:ja, maar waarschijnlijk nog niet toegankelijk voor jou.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:35 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga nou denk ik maar ff verder spelenff Chozo ruins helemaal doorlopen, dat ik alle delen heb gehad, en dan naar magmoor caverns....
of is er nog een elevator naar een ander level ?
quote:ja kschaam me ook best wel
Op zaterdag 29 maart 2003 19:20 schreef speknek het volgende:
3 keer doodgaan? Ik ben volgens mij uberhaupt pas twee keer doodgegaan. Eerste keer wist ik niet welke kant ik op moest vluchten in het begin (tenminste, ik zag niet dat je op een gegeven moment bij brokstukken omhoog kon springen) en ik ben een keer het lava ingepleurd.
p.s. tis zo krom omschreven,dat het geen spoiler is
quote:idd, je hebt gelijk, moet ik die magneet dinges hebbe, voor een paar gedeeltes, dus ben nou net in de magmoor caverns bezig
Op zaterdag 29 maart 2003 22:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
ja, maar waarschijnlijk nog niet toegankelijk voor jou.
quote:de vetste "helmeffect" vind ik nog steeds de weerspiegeling van samus dr ogen. Ik zag samus zelfs een keer met dr ogen knipperen!
Op zaterdag 29 maart 2003 23:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Soooo, echt mooi als je in magmoor caverns op het begin door die stoom loopt, dan wordt dat glas helemaal aangeslagen met damp
Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
quote:Eh dat was het wel zo'n beetje hoor
Op zaterdag 29 maart 2003 23:47 schreef Khadgar het volgende:
Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?
quote:Da's die enorme stapel stenen toch?? Hij heeft me ook 2 keer afgemaakt, gewoon lekker doorknallen dan geeft ie vanzelf op
Kut Tardus!
quote:Ik had hier ook 4 energycells en maar 45 missiles.... dit lukt je wel... als je deze eenmaal door hebt...
Kut Tardus! Die is echt moeilijk zeg... Ik vermoed dat ik gewoon meer energy tanks moet vinden (kheb er 4...) en nog meer missile tanks (nu 65)... Of ik mis gewoon de truc... Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
quote:over uurtje vertel ik je over mijn tweede bout met deze idioot op hard mode (IK WIL MIJN PLASMA BEAM TEGEN DIE IDIOOT!)
Kut Tardus! Die is echt moeilijk zeg... Ik vermoed dat ik gewoon meer energy tanks moet vinden (kheb er 4...) en nog meer missile tanks (nu 65)... Of ik mis gewoon de truc... Ja ik weet hoe je steeds de zwakke plekken kunt zien, en hoe je ze uitschakelt. Maar hoe dan verder...?Geef maar geen antwoord. Dan is er geen lol meer aan
Aleen ik zit nu vast bij een soort machiene, die steeds wespen ofzo afschiet, heel irri die wespen zijn vet snel!
GVD, kut spel
Spanning begint er goed in te komen
(verhaal ook trouwens)
Iemand tips?
BTW.
Wist je als je b de hle tijd inhoudt als het gamecube logo komt, vraagt hij of je 60hz wil spelen
quote:Dit werkt maar bij een paar spellen, en is dacht ik een van de weinige manieren om over te schakelen op 60hz
BTW.
Wist je als je b de hle tijd inhoudt als het gamecube logo komt, vraagt hij of je 60hz wil spelen
quote:Je hoort een geluidje als er 1 stil hangt, snel opzoeken door gewoon om je heen te kijken en dan target lock doen. Knallen maar. Op gegeven moment had ik een plekje op dat platform dat iets lager was en waar die wespen neit op je af komen, knal maar raak. Zat volgens mij aan de achterkant van dat platform, dat loopt een beetje schuin af
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Ajax_master het volgende:
Kan iemand helpen? bij die machiene die steeds wespen afschiet, hoe kan je die verslaan? die wespen zijn veel te snel voor mij,Iemand tips?
BTW.
quote:De 60 Hrz optie vraagt die bij mij standaard
Op zondag 30 maart 2003 15:18 schreef Ajax_master het volgende:
Kan iemand helpen? bij die machiene die steeds wespen afschiet, hoe kan je die verslaan? die wespen zijn veel te snel voor mij,Iemand tips?
BTW.
Have fun
Ik ook bijna.., besluit dus maar even te backtracken naar savepoints, NEEEEE, word ik neergeknald op de terugweg.....
quote:Vuur draait? Ik heb geen vuur gezien. Ik ken wel een makkelijkere manier, je hoort het namelijk als een wesp aanvalt. Eerst een lage buzz (dan hangt ie stil en kun je hem eventueel locken) en dan een hoge bzzt, waarna hij aanvalt. Gewoon enkele keer op b drukken om over z'n onzichtbare aanval heen te springen.
Op zondag 30 maart 2003 16:20 schreef Chocobo het volgende:
De 60 Hrz optie vraagt die bij mij standaardEn over die wespen,.... zodra je er 1 ziet locken met L en vuren. Die machine is gewoon een kwestie van locken en vuren,....... dash in de richting waarin het vuur draait anders wordt je geraakt,...dashen is opzij en b. Wespennesten zijn snel uitgeschakeld met missiles.
![]()
Have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |