quote:mmm....no chance!! Ik speel hem wel opnieuw uit
Op vrijdag 28 maart 2003 15:54 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ik zou toch proberen om eerst Super Metroid te krijgen of iig te spelen, dan zit je veel beter in het verhal en is Metroid Fusion ook meteen wat beter.
Ennuh kben net weer een eindje verder gekomen,
de Varia suit gehaald... die eindbaas van da gedeelte was best wel pittig op zich... maar tis me gelukt
de 2de keer
Eerst nog ff Chozo ruins verder onderzoeke, de gedeeltes waar ik nog nie geweest ben, en misschien is er in dat Tallon geval ook nog wel wat waar ik nog nie geweest ben...
En daarna verder naar Magmoor Caverns of hoe het ook al weer heette
Is er nog iemand anders die ook ongeveer zo ver als mij zit ???
Laat ut ff wete
quote:Word nog wel leuker, als je in een phazon plas staat en dan gaat schieten.. WWWWOOOOWW
Op vrijdag 28 maart 2003 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
Die phazon suit is ook heilig trouwens!!!
quote:of als die teringmetroids op je afkomen en daar dan achteraf erg veel spijt van krijgen
Op vrijdag 28 maart 2003 19:25 schreef BMH het volgende:[..]
Word nog wel leuker, als je in een phazon plas staat en dan gaat schieten.. WWWWOOOOWW
Heb nu net dat bijennest vernietigd! Echt het spel vreet je echt op voor je het weet is er weer een uur voor bij! fantastisch!
Petje af voor Retro Studio's
quote:het doet me een beetje aan het intro van Fight Club denken (de film)
Op vrijdag 28 maart 2003 20:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Heb m ook sinds gister!! Echt geweldig spel!
Enne mag ik even een applausje voor het titelscherm das wel het mooiste titelscherm dat ik ook gezien heb!
Ik durf MP nu niet meer op te starten, want ik denk dat ik bij de eindbaas ben (MP), en ik wil het spel niet uitspelen
.
quote:Heb ik uiteraard!!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:21 schreef BMH het volgende:
Begin scherm is nog mooier met RGB kabel en op 60 HZ!!! Dan gaat alles nog net ff soepeler.
-edit-
Kwam een beetje stom over.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 28-03-2003 20:47]
o ja, zeg wat je wilt, maar die phazon suit en vooral de beam
Die dood alles
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 28-03-2003 20:46]
quote:Ik heb echt zitten zweten door die gast zeg!!Het erste is dat je op een gegeven moment denk:"yes ik heb hem bijna"
Op vrijdag 28 maart 2003 20:43 schreef nikanoru het volgende:
Ridley is de zowaar de eerste eindbaas die me heeft weten af te maken.
Knap van hem....
quote:hehe, dan begint het pas, en het wordt steeds bruuter!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 20:45 schreef G1Ace het volgende:
ik had ridley tot 1/3 van zijn leven
ik denk, gaat lekker zo
JA, had je gedacht
die aap!
quote:Waarom doet nintendo nou niet zoals sega gewoon standaard een
Op vrijdag 28 maart 2003 20:21 schreef BMH het volgende:
Begin scherm is nog mooier met RGB kabel en op 60 HZ!!! Dan gaat alles nog net ff soepeler.Ik durf MP nu niet meer op te starten, want ik denk dat ik bij de eindbaas ben (MP), en ik wil het spel niet uitspelen
.
Ps. In Chozo Ruins (Main Plaza) kun je vogeltjes schieten! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 28-03-2003 22:22]
quote:Whahaha ja heb ik ook ff staan doen, is wel lachuh, al die veren vliegen overal
Op vrijdag 28 maart 2003 21:17 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
In Chozo Ruins (Main Plaza) kun je vogeltjes schieten!
Is de gehele commercial voor MP die je op TV kan zien gevuld met echte beelden real-time beelden van het spel? Het ziet er zo fucking goed uit als Zemus (of hoe heet ze) door de gangen loopt en veranderd in een bal.. Of zitten er stukjes gerenderde footage in (al dan niet uit het spel genomen)?
quote:sommige zijn echt, sommige zijn gemaakt speciaal voor de commercial
Op vrijdag 28 maart 2003 23:08 schreef hoe-die-nie het volgende:
Er zijn inmiddels zoveel MP topics en ik heb geen zin om ze allemaal door te lezen dus vraag ik het hier maar:Is de gehele commercial voor MP die je op TV kan zien gevuld met echte beelden real-time beelden van het spel? Het ziet er zo fucking goed uit als Zemus (of hoe heet ze) door de gangen loopt en veranderd in een bal.. Of zitten er stukjes gerenderde footage in (al dan niet uit het spel genomen)?
quote:idd, al die tombraider style is nep
Op vrijdag 28 maart 2003 23:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
sommige zijn echt, sommige zijn gemaakt speciaal voor de commercial
alles door de visor gezien is echt van het spel, de morphball sequences geloof ik ook, maar als je sammy ziet rondlopen (en niet transformeren in visor) dan, nou ja, dat is niet echt
maar geloof me, in de helm is het veel mooier.... (denk maar aan de regen drupelletjes die op je helm vallen
)
quote:Ga eens snel naar de winkel...... MP is het beste spel op de Cube,... maar das mijn mening
Op zaterdag 29 maart 2003 00:41 schreef hoe-die-nie het volgende:
ok, thnx.. dit is wel een game die de aanschaf van een GC interessant maakt.
Heb nu net zelf de gravity suit gehaald,..... ze wordt stoerder en stoerder nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |