quote:Nee
Op donderdag 27 maart 2003 16:22 schreef BMH het volgende:
[SPOILER]
quote:Wat een metroid noob ben jij, ja dat is een metroid,
Op maandag 24 maart 2003 12:48 schreef nikanoru het volgende:[..]
Sommige zeggen dat het ''ding'' bij het titelscherm een Metroid is maar dat lijkt me sterk. En ik denk dat je er wel een later tegenkomt, niet in het begin in ieder geval.
Ik weet dat allemaal al maanden en heb het spel nog geen eens en weet al meer als sommige hiero!!!
Tot me spijt geen geld voor het beste spel 2003 sorry zelda metroid wint het hehe lolzz
Van deze game mag zeker een opvolger komen het liefst nog op de gamecube!!! en niet ons nog eens tich jaar laten wachten want super metroid kwam uit in 1994(weet niet precies meer) wow das bijna al 10 jaar geleden)
Metroid fusion is ook een pracht game wat mee weer terug liet denken aan de goeie ouwe tijd van super metroid me favo snes game ever!!!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:09 schreef Legion_ het volgende:[..]
Wat een metroid noob ben jij, ja dat is een metroid,
en ja je komt zat metroids tegen ook metroid's in een later stadium en gemengd met een anders soort wezen waarvan de metroid prime de ultime mix van is.Ik weet dat allemaal al maanden en heb het spel nog geen eens en weet al meer als sommige hiero!!!
Tot me spijt geen geld voor het beste spel 2003 sorry zelda metroid wint het hehe lolzzVan deze game mag zeker een opvolger komen het liefst nog op de gamecube!!! en niet ons nog eens tich jaar laten wachten want super metroid kwam uit in 1994(weet niet precies meer) wow das bijna al 10 jaar geleden)
Metroid fusion is ook een pracht game wat mee weer terug liet denken aan de goeie ouwe tijd van super metroid me favo snes game ever!!!
Dat ik hier op reageer.
quote:Dat dacht ik al vandaar dat ik het ook niet lees
Op vrijdag 28 maart 2003 10:34 schreef G1Ace het volgende:
grote spoilers in dat stukkie
Ik zit nu ergens op de Drifts weer,..... heb eindelijk mijn gravity suit. Die levels hangen ook zo lekker aan elkaar
God wat een goed spel zeg
quote:Het is een metroid, ik heb schetsen gezien van tekeningen hoe een metroid eruit zouw moeten zien met wat meer detail, een soort kwal met 3 hersendelen ofzo en ja zo zag dat ding daaro ook uit tot erop diepingezoemd, waarom een opvolger van metroid terwijl alles om metroid draait en het is ook niet metroid prime, kortom het is echt een metroid die je daar ziet.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:57 schreef nikanoru het volgende:[..]
Jij bent echt HEEL komisch
.
Ten eerste ben ik absoluut geen metroid noob en ten tweede wie zegt dat het WEL een metroid is in het begin. ik ken een metroid opbouw best wel goed en het zou misschien wel een geevolueerde kunnen zijn.Dat ik hier op reageer.
Al die eindbazen, zo makkelijk.. Komt misschien door de controls, het is gewoon te makkelijk om gelockt te strafen.
En dan dat irritante scannen.. Heb je het uitgespeeld, heb je niet 100% gescand, is het gvd niet meer mogelijk om het alsnog aan te vullen doordat die kuteindbazen niet meer terug komen ![]()
Kan ik het weer helemaal opnieuw gaan doen..
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 12:38 schreef HassieBassie het volgende:
Ben ik de enige die MP te makkelijk vind? Pff, het enige dat echt bout is is dat je 40 % van de tijd aan het teruglopen bent, en dan al die kutvijandjes opnieuw moet slopenAl die eindbazen, zo makkelijk.. Komt misschien door de controls, het is gewoon te makkelijk om gelockt te strafen.
En dan dat irritante scannen.. Heb je het uitgespeeld, heb je niet 100% gescand, is het gvd niet meer mogelijk om het alsnog aan te vullen doordat die kuteindbazen niet meer terug komen
Kan ik het weer helemaal opnieuw gaan doen..
quote:Heb spel nog niet maar een draak kan alleen een space pirat genaamd ... zijn (kom ff niet op zijn naam) dusuh je bent er nog niet hehe denk ik athans.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ben volgens mij bij de eindbaas, een godsgruwelijke draak in de Chozo tempel. Heb de zweet op mn klauwen staan gvd!!!
quote:nee, volgens de scans is het een draak bewerkt met phazon door de space pirats.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:22 schreef Legion_ het volgende:[..]
Heb spel nog niet maar een draak kan alleen een space pirat genaamd ... zijn (kom ff niet op zijn naam) dusuh je bent er nog niet hehe denk ik athans.
quote:hmzz nope niet de eindbaas ik las ergens terug wie het precies was en heb op www.metroid.com veel meer info kunnen over metroid prime zonder giga spoilers maar wel alle eindebazen inclusief metroid prime maar met te weinig info om een echte spoiler te zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:27 schreef HAL9000S het volgende:[..]
nee, volgens de scans is het een draak bewerkt met phazon door de space pirats.
quote:mmm, geen spoilers voor mij. Ik zie het vanzelf wel
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef Legion_ het volgende:[..]
hmzz nope niet de eindbaas ik las ergens terug wie het precies was en heb op www.metroid.com veel meer info kunnen over metroid prime zonder giga spoilers maar wel alle eindebazen inclusief metroid prime maar met te weinig info om een echte spoiler te zijn.
quote:Ja sorry, ik ben Metroid newbie!! Dit is de eerste metroid die ik speel, maar ik ga vandaag fusion halen. Hij is best die-hard overigens, die Ridley.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:46 schreef speknek het volgende:
Die 'draak' is natuurlijk Ridley.
quote:Ik zou toch proberen om eerst Super Metroid te krijgen of iig te spelen, dan zit je veel beter in het verhal en is Metroid Fusion ook meteen wat beter.
Op vrijdag 28 maart 2003 14:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja sorry, ik ben Metroid newbie!! Dit is de eerste metroid die ik speel, maar ik ga vandaag fusion halen. Hij is best die-hard overigens, die Ridley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |