quote:Arrg.. ik ga weer spelen..
Op maandag 24 maart 2003 19:31 schreef G1Ace het volgende:[..]
beste tip met deze idiooten
Doe alsof ze er niet zijn
als je ze doodschiet --> meer metroids --> meer doodschieten --> meer door de comp gespawned --> eindelose loop tot jij dood bent, of de ruimte uit
en de weg die jij moet volgen wordt erg bemoeilijkt door deze idiooten, dus dat lukt ook niet
Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt
. Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!
Iemand enig idee hoe ik meer dan 5 missiles bij me kan dragen?
Word een beetje fustri van deze boss
quote:er liggen missile uitbreidingsdingen verspreid over het spel, vlakbij het schip ligt er 1 achter, kan je alleen als morph ball komen
Op maandag 24 maart 2003 20:05 schreef GaF het volgende:
Vraagje:Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt
. Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!
quote:Ik schoot heel snel achter elkaar op de achterkant van de zonnepanelen (rode stip) Dan verdwijnt de zon en is die even zwak. Dan kan je als morphball via de tunnels de wortels raken met een bom.
Vraagje:Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt
Heb snel achter elkaar raken of met raketten beschieten resulteerd in een "Stun fase" voor de eindbaas. Je kan dan met de zonnepanelen beginnen ! Have fun !
quote:Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...
Vraagje:
Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.
quote:Ik haat fulltime werken, heb nooit echt tijd om spelletjes te spelen, best frustrerend
Op maandag 24 maart 2003 21:16 schreef flappiewappie het volgende:
gvd, ik haat pw week, niet een keer mijn gamecube aangeraakt vandaag
Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.
quote:Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
Op maandag 24 maart 2003 21:46 schreef speknek het volgende:
Wat is dat toch met Metroid spellen dat je pas echt verliefd er op wordt zodra je dat eerste vliegende doorzichtige levenszuigertje ziet?Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.
quote:Ok thanks iedereen... ik ga het nu nog es proberen... mocht het niet lukken dan maar backtracken.. is ook niet erg
Op maandag 24 maart 2003 20:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...
Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.
quote:Inderdaad heel erg mooi. Al vind ik die van MGS2 (lijkt er een beetje op) net iets mooier.
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
quote:Mijne
Op dinsdag 25 maart 2003 09:14 schreef nikanoru het volgende:
Wiens kont werd ook al weer geschopt door een stel stenen?
Sinds gister snapte ik em pas, wat is die eindbaas een asshole zeg.
Hmmpff,..vanavond maar weer verder dan.
Ik wil ook kunnen meelullen over metroid
Heb net die wave beam gekregen, zit in dat sneeuw gedeelte, heb een hint gekregen. Maar dan ga ik naar dat stuk met die ijs half-pipe omdat ik volgens mij daar naar boven moet, maar daar weet ik echt niet wat ik moet doen.
Staat wel zo'n dingen dat zegt dat iets offline is, maar alles gescanned en niets gevonden wat het online kan brengen... :/
quote:Gister kwam DJMDH even langs, en ik speel in 1 keer langs Thardus heen... was wel fijn, en dit keer dus WEL mijn savepoint gehaald...
Op dinsdag 25 maart 2003 10:49 schreef Chocobo het volgende:Dammit,......... ik heb die stenen fuckup ook verslagen. Ga ik OOK net als Choas op de terugweg naar de Save dood
Die eindbaas is sterk man. Heeft wel wat concentratie nodig.
Hmmpff,..vanavond maar weer verder dan.
En een hele, HELE geile spiderball mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |