abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 maart 2003 @ 19:32:27 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9345744
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:31 schreef G1Ace het volgende:

[..]

beste tip met deze idiooten
Doe alsof ze er niet zijn
als je ze doodschiet --> meer metroids --> meer doodschieten --> meer door de comp gespawned --> eindelose loop tot jij dood bent, of de ruimte uit
en de weg die jij moet volgen wordt erg bemoeilijkt door deze idiooten, dus dat lukt ook niet

Arrg.. ik ga weer spelen..
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_9346724
Vraagje:

Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt . Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!

Iemand enig idee hoe ik meer dan 5 missiles bij me kan dragen?

Word een beetje fustri van deze boss

pi_9347016
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:05 schreef GaF het volgende:
Vraagje:

Ik probeer al de hele tijd de boss Flaahgra (met die soortement van zonnepanelen) te verslaan maar het lukt niet echt . Heb gespiekt op gamefaqs (jaja) en daarin staat dat je zoveel mogelijk missiles bij je moet hebben. Diegene die de FAQ had geschreven had er 40 (!) ... maarre ik kan er niet meer dan 5 dragen??!??!

er liggen missile uitbreidingsdingen verspreid over het spel, vlakbij het schip ligt er 1 achter, kan je alleen als morph ball komen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 24 maart 2003 @ 20:14:24 #29
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9347039
quote:
Vraagje:

Ik schoot heel snel achter elkaar op de achterkant van de zonnepanelen (rode stip) Dan verdwijnt de zon en is die even zwak. Dan kan je als morphball via de tunnels de wortels raken met een bom.

Heb snel achter elkaar raken of met raketten beschieten resulteerd in een "Stun fase" voor de eindbaas. Je kan dan met de zonnepanelen beginnen ! Have fun !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9347095
Zonnepanelen schiet je in een keer naar boven als je je wapen even oplaadt .
  maandag 24 maart 2003 @ 20:51:48 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9348195
Je kunt beter eerst 1 paneel omgooien dan de boss gaan stunnen, en dan de andere 3 panelen om gooien.. doe dit snel! Na 4a5 keer is ie dood.
  maandag 24 maart 2003 @ 20:55:52 #32
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9348321
quote:
Vraagje:

Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...

Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.

pi_9348933
gvd, ik haat pw week, niet een keer mijn gamecube aangeraakt vandaag
pi_9349555
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:16 schreef flappiewappie het volgende:
gvd, ik haat pw week, niet een keer mijn gamecube aangeraakt vandaag
Ik haat fulltime werken, heb nooit echt tijd om spelletjes te spelen, best frustrerend
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 24 maart 2003 @ 21:46:52 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_9349780
Wat is dat toch met Metroid spellen dat je pas echt verliefd er op wordt zodra je dat eerste vliegende doorzichtige levenszuigertje ziet?

Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 24 maart 2003 @ 21:58:07 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9350063
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:46 schreef speknek het volgende:
Wat is dat toch met Metroid spellen dat je pas echt verliefd er op wordt zodra je dat eerste vliegende doorzichtige levenszuigertje ziet?

Ik weet nu trouwens ook wel zeker dat wat je in het titelscherm ziet (overigens vind ik dat ook het mooiste titelscherm voor welk spel dan ook dat ik ken) een metroid is.

Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
  maandag 24 maart 2003 @ 22:06:11 #37
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9350265
ook meteen verliefd op geworden
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9351096
quote:
Op maandag 24 maart 2003 20:55 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Door effe wat einjes te backtracken en de 'verborgen' powerups te scoren. Er zijn er namelijk heel veel waar je een morphball en ball-bombs voor nodig hebt. Zoek naar gangen die er voor gemaakt lijken om met je Morphball doorheen te crossen. Ook plekken waar een tussenbaas een bepaalde upgrade beschermde zit vaak nog wat extra snoepgoed...

Overigens heb ik voor Flagraah geen enkele missile gebruikt. Alleen me charge beam.

Ok thanks iedereen... ik ga het nu nog es proberen... mocht het niet lukken dan maar backtracken.. is ook niet erg
pi_9352148
Niet gelukt... damn... man wat word ik hier sjaggie van.. nou morgen weer een dag
  dinsdag 25 maart 2003 @ 00:51:23 #40
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_9354000
ga gewoon secrets hunten in de vorige ruimtes. Er zijn er zat!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 07:25:27 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9354910
Ik heb een flametrower Die kun je krijgen als je de plasma beam ook hebt. Is echt zuper sterk, maar hij gebruikt enorm veel rockets
pi_9355446
quote:
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat vind ik ook. Dit is het beste titelscherm wat ik ooit heb gezien !
Inderdaad heel erg mooi. Al vind ik die van MGS2 (lijkt er een beetje op) net iets mooier.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 09:09:15 #43
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9355624
Als die uit de kluiten gewassen geranium nou nog niet lukt, laat het titelscherm dan eens en kwartiertje lopen, dan krijg je een aantal demo's te zien, inclusief Samus die flagrah een lesje aan het leren is
  dinsdag 25 maart 2003 @ 09:14:50 #44
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9355708
Wiens kont werd ook al weer geschopt door een stel stenen?
Sinds gister snapte ik em pas, wat is die eindbaas een asshole zeg.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 09:45:57 #45
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9356196
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:14 schreef nikanoru het volgende:
Wiens kont werd ook al weer geschopt door een stel stenen?
Sinds gister snapte ik em pas, wat is die eindbaas een asshole zeg.
Mijne Sterker nog,... ik ga hem nu weer proberen. Heb het pas 1x gedaan
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:49:01 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9357337
Dammit,......... ik heb die stenen fuckup ook verslagen. Ga ik OOK net als Choas op de terugweg naar de Save dood Die eindbaas is sterk man. Heeft wel wat concentratie nodig.

Hmmpff,..vanavond maar weer verder dan.

pi_9357394
Nu weet ik het zeker zodra mijn salaris is gestort ga ik ook zo'n fonkel nieuw doosje halen waar metroid prime op staatt.

Ik wil ook kunnen meelullen over metroid

pi_9358091
damnz,,, zit vast..

Heb net die wave beam gekregen, zit in dat sneeuw gedeelte, heb een hint gekregen. Maar dan ga ik naar dat stuk met die ijs half-pipe omdat ik volgens mij daar naar boven moet, maar daar weet ik echt niet wat ik moet doen.

Staat wel zo'n dingen dat zegt dat iets offline is, maar alles gescanned en niets gevonden wat het online kan brengen... :/

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_9358202
Die half-pipes die je redelijk vaak tegenkomt, die kun je zeker pas gebruiken als je de morph ball gevonden hebt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:38:07 #50
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_9358357
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Dammit,......... ik heb die stenen fuckup ook verslagen. Ga ik OOK net als Choas op de terugweg naar de Save dood Die eindbaas is sterk man. Heeft wel wat concentratie nodig.

Hmmpff,..vanavond maar weer verder dan.

Gister kwam DJMDH even langs, en ik speel in 1 keer langs Thardus heen... was wel fijn, en dit keer dus WEL mijn savepoint gehaald...

En een hele, HELE geile spiderball mod

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')