Die engelse zuipen dat nogal graag.
Voor 1/3e bier ofzo en dan 2/3e tonic ofzo? en dat heb dan een specifieke naam. Is lang niet zo zwaar zeg maar, smaakt wel naar bier, en absolute excellement in de zon zomers.
combinatie bier + jenever = is iets als een kopstoot geloof ik?
ben geen expert op dat gebied
quote:dat ook weer opgelost
Op maandag 24 maart 2003 11:28 schreef budha het volgende:
Bier met 7-up is een sneeuwwitje
quote:dat heet 'vies'
Voor 1/3e bier ofzo en dan 2/3e tonic ofzo? en dat heb dan een specifieke naam. Is lang niet zo zwaar zeg maar, smaakt wel naar bier, en absolute excellement in de zon zomers.
en damned waarom kan ik nou niet op die naam komen. nogal slang uk term heeft het.... *denk *
quote:Geloof me, ik ben ook een vervent bierdrinker, maar ik moet zeggen zo om 12.00 zo`n biertje op het strand ipv een gewoon biertje zorgt ervoor dat je toch een stuk minder laveloos voelt icm met zon om 17.00
Op maandag 24 maart 2003 11:31 schreef _GdR_ het volgende:[..]
dat heet 'vies'
Et is een shandy!
Je doet 50% SPRITE met 50% bier.
En dat noemen engelsen een "shandy", superb. *kopzorg minder*
quote:
In the Commonwealth it is quite common to mix beer with sweet drinks. A 50/50 mixture of beer and Sprite or 7Up is called a beer shandy. Gingerbeer is a carbonated soft drink sold in cans like any other soda, and is NOT alcohol, but is mixed 50/50 with real beer. The most common of all is the Lime & Lager a shot of lime cordial is mixed into a beer. Incidentally, Sprite or 7Up in the Commonwealth is called lemonade while lemonade in the USA is a homemade drink made from real lemons, sugar and water. Ask for lemonade in the Commonwealth and you will get a drink that is labeled Lemonade on the can but will taste just like Sprite.In the Commonwealth, Whisky is seldom served with ice, and certainly NEVER with a mixer only club soda is acceptable. In the USA it would be quite common to order a whisky and ginger ale or coke, or even the classic Seven and Sevens Seagram's Seven whisky with 7 UP as a mixer.
[Dit bericht is gewijzigd door drLiter op 24-03-2003 11:35]
edit: SHANDY idd
[Dit bericht is gewijzigd door WeirdMicky op 24-03-2003 11:35]
quote:ah vandaar dat het zo populair is onder de engelsen, die kunnen niet zo goed tegen alcohol
Op maandag 24 maart 2003 11:32 schreef drLiter het volgende:[..]
Geloof me, ik ben ook een vervent bierdrinker, maar ik moet zeggen zo om 12.00 zo`n biertje op het strand ipv een gewoon biertje zorgt ervoor dat je toch een stuk minder laveloos voelt icm met zon om 17.00
quote:Shandy?
Op maandag 24 maart 2003 11:26 schreef drLiter het volgende:
ola,Die engelse zuipen dat nogal graag.
quote:of snorretje... in duitsland een veel gedronken drankje
Op maandag 24 maart 2003 11:31 schreef poep het volgende:
bier met cola is een jäger..
ik zeg
Mixjes door elkaar halen is nooit grappig.
quote:'t Was dus wel 7Up, Sprite is 7up, alleen dan van Coca Cola.
Op maandag 24 maart 2003 11:32 schreef drLiter het volgende:
Et was iig GEEN 7-up dat weet ik zeker.en damned waarom kan ik nou niet op die naam komen. nogal slang uk term heeft het.... *denk *
Maar goed, drink ze, lekker in de zomer...ooooohhh...ZOMERRRR
quote:LOL, wat denk jij dan dat het hoofdbestanddeel van bier is?
Bier met water ...
Flessentrekkerij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |