Nu wordt er wel 80% van dat geld aan voetbal uitgegeven. Geen wonder dat dan startrek te duur aan het worden is. Als je voor alles naast voetbal maar 20% overhoud.
Het is toch zeer vreemd dat je elke avond bijna voetbal moet kijken omdat er verder niets te zien is? En daar betaal je dan ook nog eens voor.
Je kunt heel seizoen 1 van ENT op video krijgen, en DVD's volgen vrij snel waarschijnlijk aangezien ze gekapt zijn met het uitbrengen van video's.
Verder kun je seizoen 2 downen, wat ik nu ook ga doen, en kun je TNG en DS9 op DVD kopen.
Je moet er wel wat centjes voor over hebben, maar dan heb je ook wat.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:45 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, voetbal is tenminste wel leuk om te kijken, en daar ismeer dan de helft van nederland het mee eens! Star Trek is voor nerds, en aangezien die de afleveringen gewoon kunnen downloaden is aankopen niet echt aan te raden.
quote:voetbal is voor héél veel mensen (mij inbegrepen... maar dan is 't nog veel) geen ruk aan.
Nou ja, voetbal is tenminste wel leuk om te kijken, en daar ismeer dan de helft van nederland het mee eens! Star Trek is voor nerds, en aangezien die de afleveringen gewoon kunnen downloaden is aankopen niet echt aan te raden.
quote:Dat de avro geen startrek meer deed was al langer bekend, schrijf een brief naar HMG/SBS misschien is er na de serie van Voyager @ NET5 nog wel plek.
Op zondag 23 maart 2003 23:43 schreef brillie het volgende:
De AVRO zal geen stratrek meer aankopen omdat deze te duur zou zijn. Nu betalen we wel met ons alle geld, die de omroepen krijgen om programma te maken en aan te kopen.Nu wordt er wel 80% van dat geld aan voetbal uitgegeven. Geen wonder dat dan startrek te duur aan het worden is. Als je voor alles naast voetbal maar 20% overhoud.
Het is toch zeer vreemd dat je elke avond bijna voetbal moet kijken omdat er verder niets te zien is? En daar betaal je dan ook nog eens voor.
quote:Domme generalisatie. Waarom zou goede science fiction voor nerds zijn. Dat is een vooroordeel dat in je hoofd geplant is door de media.
Nou ja, voetbal is tenminste wel leuk om te kijken, en daar ismeer dan de helft van nederland het mee eens! Star Trek is voor nerds...
quote:En voor die saaie, anti-sociale mensen is er altijd wel een duf praat/actualiteitenprogramma op nederland 1 of 3.
Op zondag 23 maart 2003 23:46 schreef Jordy-B het volgende:[..]
voetbal is voor héél veel mensen (mij inbegrepen... maar dan is 't nog veel) geen ruk aan.
quote:Ja, stel je voor dat kijk&luistergeld besteed werd aan kwaliteits tv met een boodschap en intellectuele uitdagingen...
Op zondag 23 maart 2003 23:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben blij dat ze mijn kijk&luistergeld niet spenderen aan zo'n achterlijke serie als Star Trek. Weet je hoeveel Lingo's je daar van kunt produceren?
quote:das er ook alleen als er oorlog is... en oorlog is ook duur om te pruduceren
Op zondag 23 maart 2003 23:48 schreef Stranger het volgende:[..]
En voor die saaie, anti-sociale mensen is er altijd wel een duf praat/actualiteitenprogramma op nederland 1 of 3.
quote:ik vind t ook jammer, liever star trek dan voetbal
Op zondag 23 maart 2003 23:43 schreef brillie het volgende:
De AVRO zal geen stratrek meer aankopen omdat deze te duur zou zijn. Nu betalen we wel met ons alle geld, die de omroepen krijgen om programma te maken en aan te kopen.Nu wordt er wel 80% van dat geld aan voetbal uitgegeven. Geen wonder dat dan startrek te duur aan het worden is. Als je voor alles naast voetbal maar 20% overhoud.
en jah...noem me maar een nerd
hooligans
Gezeik over normen en waarden, en actie. Dat is nog eens infotainment.
quote:Balkendende lijkt idd wel wat op Data.
Op zondag 23 maart 2003 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik stel voor om Startrek te laten sponsoren door het CDA.
quote:Bob saget als de nieuwe captain Picard.
Ik stel voor om Startrek te laten sponsoren door het CDA.Gezeik over normen en waarden, en actie. Dat is nog eens infotainment.
quote:Haha, laat je niet intimideren door mensen die de mening van de media hoe dan ook delen. Ik ken veel mensen die Trek volgen, maar slechts weinig daarvan zijn als 'nerd' te classificeren. Het is gewoon allemaal dom geouwehoer.
Op zondag 23 maart 2003 23:51 schreef WeirdMicky het volgende:
en jah...noem me maar een nerd
En dan is er ineens bergen geld voor Startrek, Anime series, goede films en andere LEUKE dingen op tv.
quote:maximaal 1 miljoen van de 16 miljoen ja
Op zondag 23 maart 2003 23:46 schreef Jordy-B het volgende:[..]
voetbal is voor héél veel mensen (mij inbegrepen... maar dan is 't nog veel) geen ruk aan.
quote:Ja, en een anti-religieuze boodschap. Dacht het niet dus.
Ik stel voor om Startrek te laten sponsoren door het CDA.
Gezeik over normen en waarden, en actie. Dat is nog eens infotainment.
quote:En dan krijgen wij op internet zeker al die bankzit-achterbuurttrash die normaal tv kijkt?
Op zondag 23 maart 2003 23:53 schreef Khadgar het volgende:
Doe dat klote-voetbal dan weg, samen met al die achtelijke reality shows, docusoaps, talkshows, soaps, patty brard, big brother na-apingen, idols en al die andere bergen met domme troep.En dan is er ineens bergen geld voor Startrek, Anime series, goede films en andere LEUKE dingen op tv.
quote:Nou ja, de meeste dingen die je noemt worden niet door de publieke omroep uitgezonden. Bovendien heb ik het vermoeden dat Idols nét iets meer heeft opgeleverd dan het heeft gekost.
Op zondag 23 maart 2003 23:53 schreef Khadgar het volgende:
Doe dat klote-voetbal dan weg, samen met al die achtelijke reality shows, docusoaps, talkshows, soaps, patty brard, big brother na-apingen, idols en al die andere bergen met domme troep.En dan is er ineens bergen geld voor Startrek, Anime series, goede films en andere LEUKE dingen op tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |