Hoe kan ik van te voren weten of het me staat?
Hoe kan ik dat het beste doen (eerst gewoon blonderen, dan blauw) ?
Zijn er nog andere/algemene tips?
Alvast bedankt !
En om te kijken of het staat kun je even een pasfoto van je fotoshoppen.
vertel me nou eerlijk, waarom wil je ander kleur haar, is het stoer? staat het mooier? wat is het, ik snap het niet
quote:Constant dezelfde kleur is ook zo saai joh. Je moet je leven lang tegen je eigen hoofd aankijken, dan kun je net zo goed er een beetje variatie in aanbrengen
Op zondag 23 maart 2003 21:10 schreef Furious het volgende:
waarom niet gelijk roze joh.vertel me nou eerlijk, waarom wil je ander kleur haar, is het stoer? staat het mooier? wat is het, ik snap het niet
Misschien dat je die eens kunt nalezen?
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:10 schreef Furious het volgende:
waarom niet gelijk roze joh.vertel me nou eerlijk, waarom wil je ander kleur haar, is het stoer? staat het mooier? wat is het, ik snap het niet
Het lijkt me inderdaad wel stoer in a way ja... Is dat erg En waarom zou ik het niet proberen?
nadeel is dat dit na enkele wasbeurten grijs wordt (nie in een keer, maar geleidelijk aan)
ik heb mn puntjes rood, en die blijven rood, omdat die niet eerst gebleekt zijn. blauw kan je niet krijgen zonder te bleken.
quote:Ik vond dus dat er niet echt veel info stond
Op zondag 23 maart 2003 21:13 schreef Lois het volgende:
Als je zoekt op "Blauw haar" hier in dit forum zie je talrijke topics hierover, waaronder blauwe haarverf.Misschien dat je die eens kunt nalezen?
Ik ga dnek ik voor rood.
Deze mag dicht Lois! Thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |