en ik zou gewoon eens met haar praten, en vragen waarom ze steeds wegloopt en zo weinig met je praat
misschien kom je er dan samen wel uit
succes er mee
quote:als jij iemand niet moet
Op zondag 23 maart 2003 20:57 schreef Fatality het volgende:
Ze hoeft je niet
quote:Je geeft de controle uit handen. Geen spelletjes of leuke spelletjes! Dít zijn geen leuke spelletjes van dat dametje. Weet je wat je wilt? Ga ervoor, vraag om duidelijkheid. Als het goed is kun je wel uit haar reaktie opmaken of zij jouw moeite waard is. Zo niet.. zijn er zat die dat wel zijn.
Op zondag 23 maart 2003 20:39 schreef Misterscream het volgende:
ik ken een meisje van woensdag en we zijn al 4 keer samen weg geweest in dezelfde week.
[...]
is maar 1 oplossing voor: vraag het haar.
quote:Helemaal mee eens. En waarom al twee keer naar háár cafe? Je loopt d'r teveel achterna, dom, dom dom
Op zondag 23 maart 2003 23:01 schreef Bombie het volgende:[..]
Je geeft de controle uit handen. Geen spelletjes of leuke spelletjes! Dít zijn geen leuke spelletjes van dat dametje. Weet je wat je wilt? Ga ervoor, vraag om duidelijkheid. Als het goed is kun je wel uit haar reaktie opmaken of zij jouw moeite waard is. Zo niet.. zijn er zat die dat wel zijn.
Of zorgen dat je d'r mee naar buiten krijgt dat je ff rustig kunt "praten"
(moet je natuurlijk wel met een kutsmoes aan komen zetten: Gewoon zeggen dat je ff geen geld meer hebt en of ze mee gaat pinnen --> werkt echt! )
Nee heb je, ja kun je krijgen, en van een blauwtje ga je niet dood...
Dat is mijn motto voor in het weekend, en meestal wel succesvol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |