abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9324370
ik ken een meisje van woensdag en we zijn al 4 keer samen weg geweest in dezelfde week. op de eerste date zijn we samen met haar vrienden iets gaan drinken op een terras en hebben we samen goed gelachen. vrijdag ( 2e date ) ben ik naar haar lievelingscafe geweest en hebben we samen op zo'n speelbak een spelletje gekaart gespeeld. zij heeft tijdens het spel haar arm rond mijn middel gedaan en ik rond de hare. maar na 10 minuten is er boel geweest in die cafe en is ze de hele tijd van de ene kant van het cafe naar de andere gegaan. elke keer als ik bij haar kwam liep ze weg naar haar vrienden. ( ze kent er veel mensen) de dag erna ben ik terug geweest ( zij had mij gevraagd van te komen die dag ) en heeft die dag nog geen 5 min met mij gepraat. ik heb haar dat verteld en zij heeft zich verontschuldigd ervoor en we hadden de dag erna nog eens afgesproken. die dag zijn we samen naar een ander cafe gegaan ( samen met 1 van haar vrienden ) en heeft ze wat met mij gepraat maar ik weet niet wat ervan te denken. mag ze mij of ben ik mij een illusie aan het maken? en wat moet ik doen?
pi_9324411
gebruik ten eerste eens de enter-knop

en ik zou gewoon eens met haar praten, en vragen waarom ze steeds wegloopt en zo weinig met je praat
misschien kom je er dan samen wel uit

pi_9324460
Vraag het haar , misschien is het gewoon wel van nature een druk meisje en rent ze van hot naar her .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9324461
hmzz... t lijkt niet echt positief... maar als ze vraagt of je komt..... anders zou ze dat waarschijnlijk ook niet doen...

succes er mee

pi_9324786
Ze hoeft je niet
pi_9324805
vraag t aan dr wat ze van je wilt..dan kom je er snel genoeg achter
  zondag 23 maart 2003 @ 21:11:45 #7
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9325127
klinkt als een klassiek geval van een psychobitch..oppassen is mijn advies
aka Man-Mountain
pi_9326459
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:57 schreef Fatality het volgende:
Ze hoeft je niet
als jij iemand niet moet vraag je m dan mee uit ? ik niet iig
pi_9326568
tegenstrijdig... maar gewoon denk ik maar vragen, of zelf interessanter voor dr worden, zodat ze aan jou alleen genoeg heeft op een avond. Ze kan van nature zo zijn natuurlijk, veel van hot naar her, maar ook dit alleen maar doen omdat ze het gezellig vindt en het liefst zo veel mogelijk bekenden bij zich heeft of het leuk vindt te kunnen zeggen dat ze jou bij zich heeft??? Ik weet t ook niet hoor, ik kan ongelijk hebben... maar vraag t haar gewoon zou ik zeggen, niks geks aan na 4 dates lijkt me.. succes!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9326834
Misshien nodigde ze je uit, maar viel je achteraf toch tegen in haar ogen...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9327846
quote:
Op zondag 23 maart 2003 20:39 schreef Misterscream het volgende:
ik ken een meisje van woensdag en we zijn al 4 keer samen weg geweest in dezelfde week.
[...]
Je geeft de controle uit handen. Geen spelletjes of leuke spelletjes! Dít zijn geen leuke spelletjes van dat dametje. Weet je wat je wilt? Ga ervoor, vraag om duidelijkheid. Als het goed is kun je wel uit haar reaktie opmaken of zij jouw moeite waard is. Zo niet.. zijn er zat die dat wel zijn.
pi_9333732
Heb je al met d'r gezoend??
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  maandag 24 maart 2003 @ 10:57:00 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9334480
klinkt als een bekend verhaal.....tegenstrijdige signalen zijn irritant....misschien denkt ze dat ze, door je te vragen langs te komen, al genoeg initiatief genomen heeft, en dat de rest maar van jou moet komen....

is maar 1 oplossing voor: vraag het haar.

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_9336084
Ikke niet weten.
Lambo of Rekt
pi_9336223
misschien is ze zelf wat voorzichtig... misschien is het net uit met der vorige vriend.. wie weet..
er kunnen allerlei redenen zijn.. vraag het.. (wat al 3x is gezegd)
  maandag 24 maart 2003 @ 12:31:08 #16
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_9336258
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:01 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je geeft de controle uit handen. Geen spelletjes of leuke spelletjes! Dít zijn geen leuke spelletjes van dat dametje. Weet je wat je wilt? Ga ervoor, vraag om duidelijkheid. Als het goed is kun je wel uit haar reaktie opmaken of zij jouw moeite waard is. Zo niet.. zijn er zat die dat wel zijn.

Helemaal mee eens. En waarom al twee keer naar háár cafe? Je loopt d'r teveel achterna, dom, dom dom
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_9336265
gewoon gaan zoenen

Of zorgen dat je d'r mee naar buiten krijgt dat je ff rustig kunt "praten"
(moet je natuurlijk wel met een kutsmoes aan komen zetten: Gewoon zeggen dat je ff geen geld meer hebt en of ze mee gaat pinnen --> werkt echt! )

Nee heb je, ja kun je krijgen, en van een blauwtje ga je niet dood...

Dat is mijn motto voor in het weekend, en meestal wel succesvol.

pi_9336336
Je moet niet zo achter d'r reet aanlopen.
pi_9336348
als je verliefd bent doe je dat wel vaker..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')