Tips voor 18:00 graag...
quote:Het probleem is dat ze dit totaal niet verwacht....
Op zondag 23 maart 2003 16:27 schreef SouthernSun het volgende:
ik maak het uit[afbeelding]zeg gewoon dat je het wil uitmaken en dan geef je de reden erbij
quote:heb je een reden om het uit te maken?
Op zondag 23 maart 2003 16:28 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Het probleem is dat ze dit totaal niet verwacht....
quote:Dit lijkt mij al onderbouwing genoeg op elk moment van de relatie
Maar ja, dat is mijn kortzichtige visie op het leven....
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:32 schreef Vuur het volgende:[..]
Dit lijkt mij al onderbouwing genoeg op elk moment van de relatie
quote:idem.
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
quote:zeg het wel irl, niet aan de telefoon of via msn, want dan ga je de fout in. Blijf zo relaxed en positief mogelijk, probeer haar niet vanaf het begin al te bestoken met onrustige dingen, want dan wordt het gesprek ongemakkelij. Laat haar eerst merken dat je haar wel een top meiske vind (als da is dan) maar begin dan langzamerhand wel een beetje het egsprek op te starten. zo heb ik het gedaan en gelukkig bleef ruzie uit...
Op zondag 23 maart 2003 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
Een relatie te beeindigen...?
Wat is de meest ideale manier om het te zeggen?Tips voor 18:00 graag...
quote:De ervaren man spreekt.
Op zondag 23 maart 2003 16:35 schreef Roellio het volgende:
"Ik ben niet meer verliefd, en het minste dat ik kan doen is eerlijk tegenover mezelf, maar vooral tegenover jou zijn, en onze relatie beëindigen."
Als je slecht nieuws hebt moet je het gewoon meteen zeggen, het waarom kun je daarna dan wel bespreken. Zeg gewoon: "Ik moet iets vervelends met je bespreken" en zeg het daarna gewoon meteen. Dat is het eerlijkste.
quote:Inderdaad... dat is behoorlijk kl*te ja
Op zondag 23 maart 2003 16:41 schreef Angeles het volgende:
Gewoon eerlijk zeggen. Wat je in elk geval niet moet doen is zorgen dat zij het zegt, dus een heel verhaal ophangen, net zolang tot zij zegt: "Laten we het dan maar uitmaken". Dat is een laffe manier, net als haar er heel lang naar laten vissen wat er aan de hand is....
Zeg wat je voelt, maar draai er niet omheen... zeg dat het uit is en leg goed uit waarom het uit is... dan zit ze ook niet met vragen die in haar hoofd rondzweven...
Succes!
quote:Dat werkt goed op het moment , maar als het niet waar is , dan komt ze er later ook achter en zit je met de gebakken peren.
Op zondag 23 maart 2003 17:15 schreef Potter het volgende:
Zeggen dat je een ander hebt, werkt echt goed.
quote:Ben ik nu te laat voor een tip ?
Op zondag 23 maart 2003 16:26 schreef Xebrozius het volgende:
Een relatie te beeindigen...?
Wat is de meest ideale manier om het te zeggen?Tips voor 18:00 graag...
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:08 schreef Ilsjuhh het volgende:
en hoe is het gesprek met je ex/vriendin verlopen?
quote:Je hebt natuurlijk wel een verschil in gradaties... je kan vreemdgaan, en met ruzie uit elkaar gaan >> Dit lijkt me een SLECTHERE manier van uitmaken dan met zn 2en besluiten dat het niet langer gaat... dus je hebt wel BETERE manieren.
Op maandag 24 maart 2003 12:20 schreef brainSick het volgende:
er bestaat geen beste manier om het uit te maken, en wie zegt van wel is een idioot
quote:ja ik denk t ook...had hij t toch maar via telefoon/sms/icq/msn ofzo uit moeten maken
Op maandag 24 maart 2003 17:14 schreef c0rneel het volgende:
hij laat wel weinig van zich horen...
volgens mij heeft zij hem vastgebonden aan de verwarming en kwam hij er niet onderuit
quote:
Op maandag 24 maart 2003 17:15 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja ik denk t ook...had hij t toch maar via telefoon/sms/icq/msn ofzo uit moeten maken
quote:nee dat bedoelde ik echt niet sirieus...ik vind t namelijk zeer zwak als iemand het op zo'n manier uitmaakt...
Op maandag 24 maart 2003 17:16 schreef miss_bleu het volgende:[..]
neem aan dat je dit niet serieus bedoelde.
quote:zo had ik het gedaan, misschien heb je er iets aan
ik kwam dus bij haar aan de deur, en we gingen naar boven. we hadden een beetje gepraat over vanalles en toen zei ik: ik moet je iets vertellen
toen zei ze: ik weet al wat je gaat vertellen...
toen hadden we nog wat gepraat enzo en nog even wat geknuffeld
daarna zijn we naar beneden gegaan, heb ik mijn jas aangedaan, gaven we elkaar nog een knuffel en een laatste afscheidskus. toen ben ik naar huis gefietst. op de terugweg rolden er nog 5 tranen over mijn gezicht. zij had het moeilijker en moest toen ik nog bij haar was al huilen.
iig, suc6!
quote:hoe heb je het "nieuws" nou gebracht?
Op maandag 24 maart 2003 22:24 schreef Xebrozius het volgende:
Het is over....
Het was zeer moeilijk voor beide kanten maar wel de beste keus.
Heb al tijden geen relatie uitgemaakt,vandaar dat ik ook vroeg om hulp iig bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |