Geschreven door mijn vriend nav. het te vroeg en dood geboren worden van ons zoontje.
Het is alweer 4 jaar geleden (7 maart 99) maar toch denk ik nog elke dag aan hem.
quote:4 jaar geleden al , maar zat wat dingen op te ruimen en kwam hem weer tegen.
Op zondag 23 maart 2003 16:12 schreef dennisdotcom het volgende:
Mooi gedicht, had hij dat nu geschreven of vier jaar geleden?
Heb je ondertussen al kinderen of niets meer geprobeerd?
Proberen het nu alweer een tijdje maar het wil niet echt lukken.
Zijn nu onder behandeling in het ziekenhuis om te kijken waardoor het niet wil lukken en krijgen eventueel 1 van de vele mogelijke behandelingen om het toch voor elkaar te kunnen krijgen.
Spannende maanden nu , met alle onderzoeken.
En de uitslagen duren steeds zolang.
Vorige week bloed geprikt omdat ze een aantal dingen vergeten waren te onderzoeken.
En ze vonden Chlamydia antistoffen in mijn bloed , ze willen kijken of dat een nieuwe ontwikkeling is of dat dat een chronische is.
Het is overigens niet van de geslachtsziekte , maar een vorm van chlamydia die je kunt oplopen door vogels of longontsteking.
Gezien mijn verleden is het dus goed mogelijk dat ik het door vogels heb opgelopen.
Ik heb nl. in een dierenwinkel gewerkt en op een dierenambulance.
Zelf hebben we 2 grijze roodstaarten (koppeltje).
Verder heb ik nogal wat ontstekingen gehad aan mijn luchtwegen van jongs af aan.
Maar het is niet iets waar ik me echt zorgen om hoefde te maken , alleen kan het zo zijn dat ik bij bepaalde behandelingen preventief antibiotica moet gebruiken.
Nu is het dus wachten op het laatste bloed onderzoek.
Mooi gedichtje.
en ik hoop voor jullie beiden dat t na die onderzoeken beter gaat.
succes of iets in die richting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |