quote:Die krijgsgevangenen gemaakt door de allies worden uiterst correct behandeld, praat geen poep jongen. Ze krijgen waarschijnlijk beter en gezonder te eten nu ze gevangen zijn genomen dan de afgelopen maanden in oorlogsvoorbereiding onder sadam, gezien hun ranzige uiterlijk en kledij. Ze zijn als oud vuil de zandvlakte in geschopt met verrotte kalashnikovs en moeten het opnemen tegen de Yanks met hun hightech equipement, de dood ingestuurd door de irakeze leiding wederom.
Op zondag 23 maart 2003 15:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Saddam moet zich wat betreft de behandeling van krijgsgevangenen natuurlijk niet verlagen naar het niveau van Amerika. Hij moet ze gewoon behandelen zoals het hoort.
quote:Ok mijn fout!!
Op zondag 23 maart 2003 15:16 schreef Alan_Partridge het volgende:
Was net anders op CNN, hoor. Ze schoten hun geweren leeg in het water.
quote:Ik doelde erop dat je het wel kunt vergeten dat je daar goed behandelt wordt...
Op zondag 23 maart 2003 15:14 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat moet er volgens jou met die Amerikanen gebeuren? Wat hebben zij te maken met het beleid van de regering-Bush?
quote:Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
Op zondag 23 maart 2003 15:16 schreef Tony_Montana het volgende:[..]
Die krijgsgevangenen gemaakt door de allies worden uiterst correct behandeld, praat geen poep jongen. Ze krijgen waarschijnlijk beter en gezonder te eten nu ze gevangen zijn genomen dan de afgelopen maanden in oorlogsvoorbereiding onder sadam, gezien hun ranzige uiterlijk en kledij. Ze zijn als oud vuil de zandvlakte in geschopt met verrotte kalashnikovs en moeten het opnemen tegen de Yanks met hun hightech equipement, de dood ingestuurd door de irakeze leiding wederom.
quote:http://www.zwolsecourant.nl/regioportal/ZWC/0,2622,10460-AanvalopIrak-Dossiers!Buitenland!__1510800_,00.html
De Irakese minister van Informatie Mohammed Said al- Sahhaf liet gisteravond weten dat Irak 'buitgemaakte' Amerikaanse soldaten niet zal beschouwen als krijgsgevangen maar als oorlogsmisdadigers.
quote:Worden ze gemarteld in Guantanomo Bay?
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
Dat er niet al te zachtzinnig met gevangen piloten omgesprongen werd door SH's regime in GO1 speelt geen rol.
Alles om maar anti-US te zijn, da's de constante in Farzin's betogen.
Beleefdheid en fatsoen zijn slecht pionen die prima geofferd mogen worden als dat Farzin helpt de US in een kwaad dachtlicht te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door ExTec op 23-03-2003 15:21]
quote:Goh..waar heb je die wijsheid vandaan? (ok ik zou er niet raar van opkijken...)
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha ja en de krijgsgevangenen op Guantamo bay in Cuba worden ook niet gemarteld zeker? ja dus
quote:Kweet bijna 100% zeker dat het wel zo is
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef tvlxd het volgende:[..]
Worden ze gemarteld in Guantanomo Bay?
quote:Hmm diverse SAS-gevangenen werden na de oorlog terug uitgeleverd, sommigen waren wel degelijk mishandeld en gefolterd. Maar niet geexecuteerd iig.
Op zondag 23 maart 2003 15:13 schreef milagro het volgende:
Oor afsnijden dus, of gelijk executeren of enkel "de fles" gebruiken...want zo hoort het namelijk volgens Saddam
Verder had Saddam toen het plan om Amerikanen te laten vangen en vervolgens op de tanks te binden ... gelukkig konden ze niet in de buurt van de Amerikanen komen.
quote:Uitleg?
Op zondag 23 maart 2003 15:20 schreef Kjew het volgende:[..]
Goh..waar heb je die wijsheid vandaan? (ok ik zou er niet raar van opkijken...)
quote:Oh, je denkt het. Ik dacht dat er bewijs was, of iets dergelijks.
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Kweet bijna 100% zeker dat het wel zo is
quote:Precies...het zijn idd echt geen fijne mensen (understatementje)...lees de boeken maar van GO1-veteranen....
Op zondag 23 maart 2003 15:20 schreef ExTec het volgende:
Maar wantoestanden die bij de US eenmalig zijn gesignaleerd (gitmo) worden door Farzin maar al te gretig als representatief gezienDat er niet al te zachtzinnig met gevangen piloten omgesprongen werd in GO1 speelt geen rol.
Alles om maar anti-US te zijn, da's de constante in Farzin's betogen.
quote:Er komen we vaak zulke verhalen naar buiten daar
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef tvlxd het volgende:[..]
Oh, je denkt het. Ik dacht dat er bewijs was, of iets dergelijks.
quote:Jij snapt mij niet...of je bedoelt dat IK uitleg nodig he? Ik vroeg waar je die wijsheid vandaan hebt... speculeren kunnen we allemaal wel...
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Uitleg?
quote:Oh, ik heb die niet gelezen. Wel dat hen wordt toegestaan te bidden.
Op zondag 23 maart 2003 15:22 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Er komen we vaak zulke verhalen naar buiten daar
quote:Guantnamo Bay is geen luxehotel, maar ik ken wel een paar ergere strafkampen. Bovendien gaat het om 600 mensen.
Op zondag 23 maart 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:
quote:Het leek er nu iig niet op dat ze de piloten levend wouden vangen, gezien de schoten
Op zondag 23 maart 2003 15:21 schreef battlesickloner het volgende:Hmm diverse SAS-gevangenen werden na de oorlog terug uitgeleverd, sommigen waren wel degelijk mishandeld en gefolterd. Maar niet geexecuteerd iig.
Daar zullen ze dit gevangenen bevrijden en saddam oppakken voor misdaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |