Ik ben El Quedro, 19 jaar, woon in Alkmaar.
Ik werk bij een ICT bedrijf als programmeur en kleinere dingetjes als systeembeheer e.d...
Ik luister naar hardstyle en ben 31 mei te vinden bij X-Qlusive, Heineken Music Hall...
Mijn hobby's zijn uitgaan, films kijken, gamen en met met mijn vrienden wat leuks doen
dussehh...
oi!
Als jullie lief zijn voor mij doe ik ook lief tegen jullie...
deal?
quote:niks deal, flikker op kutnewbie!
Op woensdag 28 mei 2003 00:11 schreef Ebi_Ce het volgende:deal?
quote:Was te verwachten natuurlijk
Op woensdag 28 mei 2003 00:12 schreef vosss het volgende:[..]
niks deal, flikker op kutnewbie!
quote:Was ik al mee bezig
Op woensdag 28 mei 2003 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ebi_ce, je icon doet het niet
thx
Ze blijven maar komen
quote:Wat kost een half uurtje?
Op woensdag 28 mei 2003 00:27 schreef ilona2 het volgende:
jaaaaa ik ben nieuw... dit is het eerste topic wat waarop ik reageer... dusss ik ben benieuwd wat er in die andere topics te vinden is....
veel plezier met mij...!!!
quote:Daar zijn wel betere foto's van hoor
Op woensdag 28 mei 2003 00:28 schreef Ebi_Ce het volgende:
Een mega-lelijke foto van Sylvie Meis, maar is alleen ff om te proberen.... heb verders ook geen goed programma om te editten, dus zal wel niet veel beter worden met andere foto's
[Dit bericht is gewijzigd door Ebi_Ce op 28-05-2003 01:04]
Nog bedankt voor de reacties, en dan vooral de positieve... Wel grappig dat mensen nog moeite doen om te posten dat je verhaaltje ze niet interesseert.. blijkbaar hebben ze wel de moeite genomen om het te lezen hehe... Ik dacht gewoon laat ik als eerste post maar even vertellen wie ik ben enzo... Naja.. we zien elkaar binnenkort... of niet natuurlijk, want dat kan ook laterzz
quote:nee hoor,
Op dinsdag 3 juni 2003 11:11 schreef WauseWillem het volgende:
hallo, ik ben verdwaalt
Ik had dit al veel eerder moeten doen (29/05/2003), maar ik wist niet dat dit topic bestond. Ja, newbie heh
Nou hoehoi dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |