ik bedoel dat het geen stalken wordt
quote:Zolang je geen klachten hoort
Op zondag 23 maart 2003 13:12 schreef afraidtech het volgende:
stel ik vind een meisje leuk en het meisje vind mij ook leuk (das mooi mee genomen), maar hoe ver kun je gaan met smsen,meelen,bellenik bedoel dat het geen stalken wordt
quote:en als ze dat nou nie aangeeft, en zo op je afknapt
Op zondag 23 maart 2003 13:13 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Zolang je geen klachten hoort
quote:Daar ligt het verschil, vind ze je leuk, geen stalken, vind ze je niet leuk, stalken
Op zondag 23 maart 2003 13:13 schreef SuperUli het volgende:
Als zij jou ook leuk vind, is het toch geen stalken?
quote:
Op zondag 23 maart 2003 13:14 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Daar ligt het verschil, vind ze je leuk, geen stalken, vind ze je niet leuk, stalken
quote:Aandacht is altijd goed
Op zondag 23 maart 2003 13:14 schreef afraidtech het volgende:[..]
en als ze dat nou nie aangeeft, en zo op je afknapt
Oh ja, natuurlijk geen smsje sturen die begint met 'wil je met me trouwen' of iets in die richting
quote:niet meer dan een keer per dag, en sla ook eens een dag over, dan gaan ze twijfelen
stel ik vind een meisje leuk en het meisje vind mij ook leuk (das mooi mee genomen), maar hoe ver kun je gaan met smsen,meelen,bellenik bedoel dat het geen stalken wordt
quote:probleem is we zijn beiden behoorlijk verlegen dus in real live gaat het wat moeilijker maar smsen is het allemaal wat vrijer dus ik wel graag smsen maar ja het moet niet te veel worden denk ik zo, maar ja waar trek je de streep.
Op zondag 23 maart 2003 13:16 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Aandacht is altijd goed
![]()
Als ze daar op afknapt is ze punt 1 toch niet zo verliefd en punt 2 je schiet er toch niets mee op want als je zo bent dan komt dat later ook nog wel eens naar boven en dan knapt ze er dan op af.Oh ja, natuurlijk geen smsje sturen die begint met 'wil je met me trouwen' of iets in die richting
quote:Volgens mij stuur jij een smsje, dan krijg je er 1 terug, daar kan je op reageren en net zo lang doorgaan tot eentje ophoud
Op zondag 23 maart 2003 13:17 schreef afraidtech het volgende:[..]
probleem is we zijn beiden behoorlijk verlegen dus in real live gaat het wat moeilijker maar smsen is het allemaal wat vrijer dus ik wel graag smsen maar ja het moet niet te veel worden denk ik zo, maar ja waar trek je de streep.
Verder oppassen dat je niet alles wilt weten wat ze gedaan heeft toch in detail. Gewoon dingen over haar zelf vragen is wel goed soort van kennismaking
quote:zo ging het gister wel, ik wil der zoooooooooo graag smsen maar ja doe het toch maar nie, morgen weer
Op zondag 23 maart 2003 13:19 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Volgens mij stuur jij een smsje, dan krijg je er 1 terug, daar kan je op reageren en net zo lang doorgaan tot eentje ophoud
Pas als jij drie smsjes hebt gestuurd en niets terug gehad heb dan is het tijd om ff te stoppen
![]()
Verder oppassen dat je niet alles wilt weten wat ze gedaan heeft toch in detail. Gewoon dingen over haar zelf vragen is wel goed
soort van kennismaking
quote:Tis misschien mijn mening maar lijkt me sterk dat als jij haar nu smst zij dit als stalken ziet. Volgens mij vind ze de aandacht cool
Op zondag 23 maart 2003 13:23 schreef afraidtech het volgende:[..]
zo ging het gister wel, ik wil der zoooooooooo graag smsen maar ja doe het toch maar nie, morgen weer
quote:je bent geweldig... helaas heb ik het vanmiddag te druk maar zal het ckers een keer proberen... en de hints zijn heel subtiel aangekomen
Op zondag 23 maart 2003 13:25 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Tis misschien mijn mening maar lijkt me sterk dat als jij haar nu smst zij dit als stalken ziet. Volgens mij vind ze de aandacht cool
![]()
Gooi er een 'subtiele' hint doorheen, ja tis mooi weer heb echt weer zin om dit of dat te gaan doen (strand, terras oid)...wie weet waar het toe leid
quote:Zoiets van 'is het zo mooi weer, heb ik het veels te druk, hopen dat het volgende week weer mooi weer is of zie ik je volgende week niet
Op zondag 23 maart 2003 13:27 schreef afraidtech het volgende:[..]
je bent geweldig... helaas heb ik het vanmiddag te druk maar zal het ckers een keer proberen... en de hints zijn heel subtiel aangekomen
, ik zie der zat misschien weer, dus toch smsen?
Verzin iets creatiefs 'subtiele' hints zijn goed
ach en wees verder zo smoorverliefd als maar kan! !!!
quote:dat zit wel snor met verliefd zijn... en ja goeie tip
Op zondag 23 maart 2003 13:33 schreef questionmark het volgende:
als je nu enorm veel andacht geeft moet je die aandacht later ook volhouden wil je haar niet teleurstellen... dus leef je niet heelemaal uit met smsen en mailen...ach en wees verder zo smoorverliefd als maar kan!
!!!
![]()
quote:subtiele hints rulen ja
Op zondag 23 maart 2003 13:30 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Zoiets van 'is het zo mooi weer, heb ik het veels te druk, hopen dat het volgende week weer mooi weer is of zie ik je volgende week niet
Verzin iets creatiefs
'subtiele' hints zijn goed
Zolang ze reageert zal ze 't vast niet als iets negatiefs ervaren.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 09:06 schreef Powder het volgende:
Pas als je elke dag een keer of vier langs haar huis loopt, haar volgt en heel veel belt/smst zou ik me zorgen gaan maken.Zolang ze reageert zal ze 't vast niet als iets negatiefs ervaren.
quote:zeg tegen haar dat je vanaf nu haar vaste stalker ben en dat je daar graag op wilt toasten...
et voila...
u heeft n date !!
sms dat ook letterlijk
"he ik ben wel ongeveer je vaste sms-stalker he? nou om dat te vieren moesten we maar eens............... "vul maar in"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |