quote:Ik geloof er niks van, ik weet 100% zeker dat ik het eerder heb gehoord terwijl ik zeker weet dat ik dit door iemand/iets anders dan Apocalyptica heb horen spelen, maarja ik zal m'n fantasie wel weer te veel gebruiken. Of zij te weinig
Op zondag 23 maart 2003 12:13 schreef nonzz het volgende:
Dat nummer wat ze bij kopspijkers speelden was echt hun eigen nummer. Ze zijn sinds hun nieuwe cd gestopt met het coveren van Metallica.
quote:Was idd een eigen nummer...
Op zondag 23 maart 2003 21:02 schreef M4SS4CR3 het volgende:[..]
Ik geloof er niks van, ik weet 100% zeker dat ik het eerder heb gehoord terwijl ik zeker weet dat ik dit door iemand/iets anders dan Apocalyptica heb horen spelen, maarja ik zal m'n fantasie wel weer te veel gebruiken. Of zij te weinig
Die nieuwe nummers zijn nog wel degelijk 'hardrock' hoor, ze zijn niet opeens alleen 'klassiek' gaan spelen. Ik ga zeker die nieuwe cd eens kopen
quote:Volgens mij zaten er gewoon redelijk veel standaard-metal rifjes in. Dan klinkt het al snel bekend.
Op zondag 23 maart 2003 21:02 schreef M4SS4CR3 het volgende:[..]
Ik geloof er niks van, ik weet 100% zeker dat ik het eerder heb gehoord terwijl ik zeker weet dat ik dit door iemand/iets anders dan Apocalyptica heb horen spelen, maarja ik zal m'n fantasie wel weer te veel gebruiken. Of zij te weinig
Vond dat met de hoofd schudden ook een beetje overdreven want zo hard was het helemaal niet.
Wel jammer dat er niet een interview aan vast zat!!!
quote:Het scheelt dat ze op het album Reflections gebruik hebben gemaakt van Dave Lombardo, niet de minste drummer denk ik zo ... Tijden de drummer van Slayer geweest, met Testament meegewerkt, en ook met Muziek's eigen beschermheilige St. Zorn meegewerkt.
Op zondag 23 maart 2003 13:46 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Nou INDERDAAD. Dat drumstel klonk voor geen meter. Alsof ie in een wc stond te spelen.
Ik vind Reflections een erg goede CD, leuk om ook eigen werk te horen van deze goede band, die bewijzen dat je voor goede Metal niet per se een zanger nodig hebt.
*grom* Jammer dat er al een topic over Apocalyptica is. Ik had wel een leuke review in de pen zitten.
quote:Dat kan natuurlijk alsnog.
Op zaterdag 3 mei 2003 12:34 schreef Atrimar het volgende:
*grom* Jammer dat er al een topic over Apocalyptica is. Ik had wel een leuke review in de pen zitten.
Ik ga ze op Graspop zien.
quote:Ik ga eens wat typen
Op zaterdag 3 mei 2003 12:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk alsnog.
Ik ga ze op Graspop zien.
quote:same here...
Op maandag 16 juni 2003 15:21 schreef DPC-Postman het volgende:
3 juli spelen ze in de melkweg in Amsterdam. Mijn kaartje hangt al aan mn prikbord...
mag toch wel zeggen dat het een zeer apetijtelijk concert was!! Begon rustig..toen had ik nog zoiets van..en dit gaat twee uur duren, maar nadat ze One speelden barstte het geweld los....wat was dat gaaf!!!
wat was dat nummer wat ze na Nothing else mathers speelden btw???
quote:Erg lekker?
Op vrijdag 4 juli 2003 01:15 schreef ForrestX het volgende:
wat was dat nummer wat ze na Nothing else mathers speelden btw???
quote:dat zeker!!! kippenvel!
Op vrijdag 4 juli 2003 06:53 schreef Camickaeze het volgende:[..]
Erg lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |