abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 23:44:04 #1
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_9310443
Laat jij je leiden door de media om wel of niet naar een film te gaan?

Bijvoorbeeld door recensies in kranten en tijdschriften, teasers en trailers op TV of bioscoop, etc.? Dat je hierdoor denkt, wow dikke scenes daar ga ik naar toe! Of als die vent m in dit artikel helemaal afkraakt ga ik er niet naar toe hoor.

Ik kijk meestal op internet door de trailer op de mac site bekijken. En dan ga ik vervolgens naar die film als hij me goed lijkt. Door overige media laat ik me niet leiden.

Komt een bakker bij de man
  zaterdag 22 maart 2003 @ 23:58:53 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_9310575
Yep, zoals pas, 2 dagen voor-ie in de bios was, reclame voor Daredevil op TV.
Ik heb hem dezelfde avond nog gekeken
censuur :O
pi_9310670
Nou als ik die reclame op de radio hoor voor triple X dan denk ik echt
The lab called.... Your brain is ready
pi_9310698
Nope ik lees zo min mogelijk over een film die ik wil zien.

Verder kijk ik films op gevoel

zondag 23 maart 2003 @ 03:24:31 #5
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_9312655
Nee, ik hoor meestal al ruim van te voren of er een nieuwe film aan komt.
En op het moment dat ik weet waar die film over gaat en wie er in mee speelt, besluit ik al of ik er heen ga of niet.
Ik laat me dus niet leiden door de media, want persoonlijk vind je een film toch beter of slechter dan de recencist.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 23 maart 2003 @ 13:33:29 #6
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_9316012
Recensisten hebben hun eigen mening, ikkan die meningpas delen als ik die film zelf heb gezien. Als je leest wie er mee spelen, wie het geregiseerd heeft, en als de trailerer leuk uit ziet ga ik naar die filmen en heb ik een hele andere mening dan die recensist
Komt een bakker bij de man
pi_9316671
ik vind het irritant als een film constant op de reclame komt.. overal hoor je dat ie goed is.. etc. alle filmprogramma's hebben het erover.. alle tijdschriften..

en dan ga je kijken... en dan kan ie alleen nog maar tegenvallen..

pi_9317633
quote:
Op zondag 23 maart 2003 14:12 schreef MegA het volgende:
ik vind het irritant als een film constant op de reclame komt.. overal hoor je dat ie goed is.. etc. alle filmprogramma's hebben het erover.. alle tijdschriften..
Zoals The Ring bijvoorbeeld, man dat viel tegen Qua eng gehalte waar ze zo opgeblazen over doen in de reclame spots.
  zondag 23 maart 2003 @ 18:02:40 #9
35662 Heintje
Gears of War.
pi_9320868
Ik ga regelmatig naar de bios. En dan heb ik bij de trailers altijd wel zo iets van. Die wil ik wel of niet zien. En als er dan meerdere teglijk uit komen kijk ik eerst naar het gerne. en daarna wil het IMDB cijfer nog wel eens een rol spelen.
Maar recentcies hoor ik bijna nooit. Of pas nadat ik de film gezien heb.

En the Ring vond ik wel goed. Maar voordat ik een film eng ga vinden..... Daar ben ik veel te nuchter voor.

Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  zondag 23 maart 2003 @ 18:21:26 #10
51278 Eon
&%*(-^%#^
pi_9321238
Alleen bij films waarvan ik verder nog niet zoveel over weet en die bij meerdere recensies als goede film worden beschreven. Maar meestal ga ik gewoon naar een film waarvan ik een korte beschrijving heb gelezen of waarvan ik zelfs nog helemaal niks van afweet. Tot nu toe heb ik nog maar weinig slechte films gezien op deze manier.
Stef Vrolijk - Rebirth
Portishead - Roads (Sultan & The Greek Remix)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')