abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2001 @ 02:19:52 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_621335
Net als het vorige jaar lijkt het me leuk om een verkiezing te gaan doen onder alle aanwezigen.
Hoop alleen dat het niet te laat is hiervoor.

Vorig jaar waren de winnaars :
bij de mannen : Hunter.
bij de vrouwen : Oliebol

Doen jullie mee ?


Mijn stemmen :

Man : Gert
Vrouw : Qt

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_621347
Kan me niet meer zo goed herinneren, aan welke criteria moeten ze voldoen, gewoon van wie je de postings het leukste, interessantste vind?
  vrijdag 5 januari 2001 @ 02:37:24 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_621357
Wat mij betreft degene van wie jij vindt dat die het verdient Tante Bep.

Natuurlijk kan ik er dan meerderen verzinnen, maar het leek me leuk de verkiezing van het vorige BB-seizoen te gaan herhalen.
(jij stond ook hoog op mijn lijstje by the way !)

Succes !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2001 @ 02:46:14 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_621371
Leuk idee, Harry!

Ik maak er een top 5 van, als je het goed vind. Moeilijk want er zijn velen die erg hun best gedaan hebben er 'n leuk forum van te maken, maar ik doe 'n poging. Ik hoop dat niemand zich gekwetst voelt die niet genoemd wordt, want er zijn er veel meer die 'n heel goeie bijdrage geleverd hebben. Voor hen iig een eervolle vermelding!

Dames:
1) Qt : Streamverslagen \ Goede betogen
2) Sanne : Streamverslagen \ Mooie screenshots
3) Tinkerbell : Streamverslagen \ Geliefde Club-gast
4) Itsme : Streamverslagen \ Veel humor
5) Tante Bep : Gezallichheid & Humor!

Heren:
1) Harry : Vooral dé info-leverancier!
2) Gert : Streamverslagen / De serieuze noot
3) PalinG : Streamverslagen / Gezelligheid in de Club
4) MisterDre : Fake Pics!
5) Moor : Het geweten

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 08:20:12 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_621639
Ik was zo blij dat we dit jaar verstoken bleven van de een of andere verkiezing van wie jij vindt dat er een kroontje op zijn/haar hoofd mag dragen, maar helaas...
Ik doe er niet aan mee, ik zie de edit's alweer om de hoek loeren omdat je in andere topics leest dat die en die zachtjes fluistert dat hij/zij nog nooit genomineerd is, en voordat je het weet voel je je schuldig omdat je een top 5 hebt gemaakt waarbij je PietjePuk en ToosjeFloosje op 3 en 4 hebt gezet terwijl je eigenlijk vond dat PoesDoes op 4 moest maar ......blablabla.

Dus voor iedereen die 'm wil:

*Bukken! Ontspannen! Hopla!!!

Een veer in ieders reet van * Roache_ !

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 5 januari 2001 @ 14:18:16 #6
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_622922
Een verkiezing onder posters?
Wat voor verkiezing?
Lijkt me handig als je wat duidelijker bent!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 15:46:29 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_623398
quote:
Op 05 januari 2001 02:19 schreef Harry het volgende:
Mijn stemmen :

Man : Gert
Vrouw : Qt


Dat zijn ook mijn stemmen.

Voor Qt een extra vermelding voor haar mooie limmerics.

  Moderator vrijdag 5 januari 2001 @ 15:47:58 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_623406
Hoewel het beslist leuk is als mensen je bijdragen op prijs stellen, denk ik niet dat een verkiezing de meest gelukkige manier is om dit kenbaar te maken.

Om voor mezelf te spreken: ik heb zo nu en dan complimentjes gehad, maar heb ze ook uitgedeeld. Ook ben ik weleens afgesnauwd, en ik heb zelf bij tijd en wijle gekeft.
Die directe respons zegt denk ik meer dan een verkiezing achteraf.

Bovendien zijn er zoveel posters die ik om verschillende redenen zou willen noemen.. waaronder ook de opstarter van dit topic. Maar ja, die heeft al zoveel complimenten gehad, ik hoop dat hij de weelde kan dragen.

Vrij-mi-bo-slok. Nog een slok. Jullie zijn allemaal zoooo aaaaardig!!!

Tenslotte: dat er gaandeweg iets van gezelligheid en misschien zelfs verbondenheid ontstaat bij het posten op FOK, is hartstikke mooi. Waarom dan het risico op scheve gezichten en gekwetste gevoelens lopen door vervolgens uit ons midden een primus inter pares aan te wijzen? We zijn juist zo fijn gelijk aan het zijn hier..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 16:01:56 #9
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_623480
De schaamte van een mogelijke winnaar Gert .

Hoop, dat dit als een onschuldig topic wordt gezien.
Cynix verwoord het een en ander goed door te zeggen dat iedereen een compliment verdient.
Ook hij / zij die minimaal post !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 5 januari 2001 @ 16:09:24 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_623515
mannetjes: Harry en Gert
vrouwtjes: Qt
  vrijdag 5 januari 2001 @ 16:15:25 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_623532
Ik nomineer iedereen die het ook dit jaar weer gelukt is dat vreselijke programma door te komen en dan ook nog de moeite heeft genomen erop te reageren in een topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_624285
* Tinkerbell kan helemaal niet kiezen, ze kan zo een top 20 maken

Maar de nummers 1 op mijn lijstje zijn duidelijk:

Harry en Qt

pi_624459
Erg, erg moeilijk...
Ga toch 2 namen noemen, kan niet kiezen

Mannen:
Harry (omdat ik het altijd met hem eens ben en voor zijn monnikenwerk om ons van alles op de hoogte te houden).
PalinG (wat is die kerel gezellig; en zoooo lief )

Vrouwen:
Tante Bep (voor haar goede betogen, voor als ze haar geduld verloor , voor al het werk voor het FP-album).
Qt (fan-tas-tisch-e streamverslagen en heeel gezellig)

pi_624913
quote:
Op 05 januari 2001 20:08 schreef Cartman1 het volgende:

PalinG (wat is die kerel gezellig; en zoooo lief )


Zeg, blijf je wel van PalinG af ()
pi_625090
Zoooo lief ....voor Tinkerbell!!

* Cartman1 nomineert PalinG EN Tinkerbell, daar ik ze niet meer los van elkaar kan zien

  Trouwste user 2022 zaterdag 6 januari 2001 @ 13:59:49 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_626090
Harry, voor het millimeterwerk.

Sanne voor de plaatjes bij de str. versl.

TNX.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_627636
Poeh hee. Moeilijk hoor. Zou dit het zelfde voelen als nomineren in het BB-huis?
Nou vooruit dan, zal een paar namen noemen:
Qt, Sanne, Harry & Cynix.

Meer noem ik er niet maar ik voel me wel thuis tussen de BB-posters, waren er op dit forum maar weinig waar ik me aan stoor, en zelfs die zou ik eigenlijk niet willen missen. Allemaal weer hier ten tijde van BB3 ? (En in de tussentijd in Club Pannonica natuurlijk.)

't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 7 januari 2001 @ 01:53:44 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_627658
Pfiew, ik vind het een moeilijke. Ik doe geen onderscheid in mannetjes en vrouwtjes streamers, noem gewoon een paar waar ik veel plezier aan heb beleefd:

Daar gaat ie:

Harry, Cynix, Qt, Doordevil, Moor, Coos, Koos Voos, misterDre, Simba, Bad Brother, Tinkerbell, tante Bep, PalinG, Gert, Roache, Arjuno, Itsme toch weer teveel om op te noemen...

Havoc was een kanjer!

Ik heb me tijdens deze BB meer gericht op de visuele kant van de zaak, en moet zeggen dat mij dat heel goed bevallen is.

Het allerbeste topic vond ik dan ook het Fake Picture Topic.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_627697
quote:
Op 07 januari 2001 01:53 schreef Sanne het volgende:Het allerbeste topic vond ik dan ook het Fake Picture Topic.
Misschien ook maar een BB2 topic award dan?
1e nominaties:
Club Pannonica
Fake Pictures
Streamverslagen
't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 7 januari 2001 @ 12:22:23 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_628210
Ik denk als het over topics gaat dat we dan moeten gaan voor de topic met de meeste postings.

Ik vind dan niet dat we de streamverslagen mee moeten rekenen omdat die dan vanzelf wint.

Pannonica maakt dan de meeste kans
ook Fakepic komt in aanmerking verder weet ik eigenlijk niet wat daarna de meeste postings heeft gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 07-01-2001 12:23]

pi_628618
Vrouw: Qt
Man: Harry
pi_629424
Itsme is helemaal verlegen toen ze haar naam hier een paar keer zelfs!!! zag,

Maar mag ik zelf een Marky noemen,Harry, Cynic,Qt, MisterDre, Bad Brother, Mokum XXX, Jochie ik zal wel iemand vergeten Koos Voos,Gert, en Arcee en .. alle anderen die ik vergeet.
ladies: (tenminste ik denk dat het ladies zijn Tante Bep met haar leuke humor,Sanne voor haar pics,Qt voor haar vele stream verslagen,Roache,tinkerbell,
weeet je wat het nadeel hier van is....he guys...... dat je altijd mensen zult vergeten, dus er zullen mensen heel blij, (hun dag kan niet meer stuk, yes ik sta bij iemand op een lijstje!!!!!! zijn en mensen die enorm verdrietig zijn en gelijk nooit meer komen

Jongens huil niet..mijn bijnaam is Zeef.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 07-01-2001 19:26]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')