Terwijl ik het schrijf denk ik "jezus wat een zeik probleem", maar aan de andere kant zijn er weinig mensen die me kunnen verrassen en me daarmee juist een gevoel mee kunnen geven dat iets "leuk is geweest" of "gezellig". Ik weet niet precies wanneer het zo is omgeslagen, maar ik heb het na lang piekeren terug kunnen brengen op die voorspelbaarheid.
Het enige wat ik kan vragen is: kent iemand dit? (en nee niet grappig wat voorspel je? met de gebruikelijke smiles erbij...) Ik zou namelijk graag willen weten hoe je hier vanaf kunt komen, want eerlijk gezegd heb ik over het algemeen in weinig dingen echt lol
nee joh probeer er wat van te maken, en wat ook wel zal helpen is dat je niet moet nadenken over wat er gaat gebeuren.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:33 schreef Lois het volgende:
Meer iets voor R&P denk ik zo.
ow w8 je hebt er al 1, nou ga leuke dingen met haar doen
veel succes
Doe eens wat impulsieve acties...
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:51 schreef Kogando het volgende:
Krijg een leven!Doe eens wat impulsieve acties...
quote:Dergelijke reacties heeft de topicstarter niet veel aan.
Op zaterdag 22 maart 2003 20:03 schreef CoolKillaH het volgende:
koop een motor of word conducteur:P
quote:Lijkt me een beetje kort door de bocht, dit is toch echt *de* tip:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:29 schreef Moonah het volgende:
Dergelijke reacties heeft de topicstarter niet veel aan.
Die kun je dus achterwege laten.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:51 schreef Kogando het volgende:
... Doe eens wat impulsieve acties...
als je iets constateert is het aan jou er iets aan te doen, niet aan anderen.
als jij je leven als een sleur ervaart, is er maar 1 die dat kan doorbreken en dat ben jijzelf dus.
dus kom achter die pc vandaan met je luie reet en... wordt conducteur of zo
Door er met een aantal mensen over te praten (vooral met mijn oudste zus) kwam ik erachter dat het een andere oorzaak heeft. Zo zit ik op dit moment gewoon in een "overgangsperiode", wat zoveel is als een tijd waarin er gewoon even hard gewerkt moet worden en er weinig tijd is om veel te ondernemen.
Daarnaast maak ik me over teveel dingen druk. Ik maak me bijvoorbeeld al langer druk over onder andere de politiek, nu over de oorlog in Irak en dat alles draagt bij aan een grote opbouw van spanning. Het ontspannen en me dus ergens lekker op mijn gemak voelen en vrolijk zijn krijgt zo dus niet veel kans. De voorspelbaarheid waar ik het over had is er denk ik altijd wel, juist omdat (-en dan niet om mezelf op de borst te kloppen-) mijn mensenkennis wel aardig groot is.
De behoefte aan ontspanning en lol is er dus iets meer op dit moment en in de afgelopen tijd werd de voorspelbaarheid gewoon uitvergroot.
Ik ken dan verhalen van mijn zussen dat die een huilfilm huren, een pot thee zetten, chocola halen en dan met een paar vriendinnen gaan zitten janken.. Het helpt blijkbaar wel voor het reduceren van spanning, maar ik zie zoiets nou niet echt snel met mijn vrienden doen
Met 'de mannen' zit je toch alweer snel in de kroeg ofzo.
Goed, ik denk dus gewoon een kwestie van fantaseren over lekkere zomeravonden barbequeen en voorlopig maar gewoon even in de handjes spugen en doorwerken!
quote:Er ligt een gouden toekomst voor jou in de psychologie in het verschiet
Op zondag 23 maart 2003 21:34 schreef Stonehead het volgende:
Als ik een psycholoog was zou ik nou doorvragen, jamaar wat is nou je echte probleem? Kun je niet zelf iets aan je ontevredenheid doen?
Het doorbreken van voorspelbaarheid begint bij jou;
quote:Meer iets voor TRUTH denk ik zo.
Op zaterdag 22 maart 2003 19:33 schreef Lois het volgende:
Meer iets voor R&P denk ik zo.
Maargoed, wel een mooie gave denk ik. Zo kan je ook voorspellen wanneer er iets kuts gaat gebeuren, en kan je helpen het te voorkomen... da's de voordelige kant ervan
quote:Heeft niks met zweverij te maken. Ik onthoud gewoon eerder het gedrag van mensen in bepaalde situaties dan dat ik straatnamen onthoud.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:01 schreef EggsTC het volgende:
Meer iets voor TRUTH denk ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |