Ik wil graag (om verder niet toe te lichten redenen) een extra naam naast me huidige naam..
stel me naam is nu jan dan wil ik daarvan maken
jan willem (dom voorbeeld maar ok)
Is dit mogelijk, hoe en waar regel je zoeits?
Ik kan me voorstellen dat een maans*wijziging* een behoorlijke impact heeft op bijna alle verzekerings en dat soort georienteerde dingen. Een naam erbij zou mee moeten vallen toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 22-03-2003 19:00]
Ik heet officieel Jango, maar eigenlijk schrijfik en iedereen al na mijn geboorte het met een d als in django. Ach ja latermisschien,ik heb er geen problemen mee
Dit is een brochure van justitie over veranderen (en aanpassen) van namen. Het is alleen te lezen met Adobe Reader, te downloaden op http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html
[Dit bericht is gewijzigd door F-ron op 22-03-2003 19:12]
quote:
(om verder niet toe te lichten redenen)
jammer.. ben wel heeeel erg benieuwd eigenlijk,,,
quote:gaaf bedankt!!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:07 schreef F-ron het volgende:
Ik heb even gegoogeld en kwam deze link tegen. Misschien heb je er wat aan: http://www.justitie.nl/Images/11_11330.pdf
quote:Graag gedaan!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:10 schreef Ickeane het volgende:[..]
gaaf bedankt!!
het is dus mogelijk mooi
(Voor de zekerheid nog een keer: Deze brochure is te lezen via Adobe Reader. Zie mijn vorige reactie voor de link, als je dit programma nog niet hebt.)
Als ik een naam erbij wil is dat toch zeker mijn eigen recht of niet dan.
Gewooon alle instanties bellen en gewoon zeggen dat je een 2e naam hebt kan natuurlijk ook, doe k dat maar:S
quote:¤ 300? Een beetje veel, ja. Daar kan je heel wat telefoongesprekken mee betalen, zeker vanaf de vaste lijn naar vaste lijn... Groot gelijk dat je gewoon alle instanties gaat bellen. Zou ik ook doen. Je kunt altijd nog jouw 2e naam officiëel vast laten leggen.
Op zaterdag 22 maart 2003 19:15 schreef Ickeane het volgende:
jezus wat een mieregeneuk :S advocaat erbij en 300 euro dokken :S en een keuringAls ik een naam erbij wil is dat toch zeker mijn eigen recht of niet dan.
Gewooon alle instanties bellen en gewoon zeggen dat je een 2e naam hebt kan natuurlijk ook, doe k dat maar:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |